Suche
Generic filters
Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu

Şikayət sebebi:

Şikayətci: Nigar Hasanova

Şikayət olunan:

Baxış sayı: 125

Publihed: Dekabr 30, 2020

Modifed: Aprel 30, 2021

Comments: 1 Comment

ID: 6707

Mover.az – müştərilərini aldadır.

Mən bu qədər məhsuliyyətsiz şirkət görməmişəm. Demək noyabr ayında bakiya göndərilən bağlama 10 gün gömrükdə qaldı. Bildirdilər ki, gömrükdə problem var idi o səbəbdən belə gecikmə oldu. İnandım və növbəti sifarişimdə belə bir problem yaşanmayacığını ümid edərək, yenidən sifariş verdim. Və budur növbəti məyusluq. Demək bağlama Türkiyə ambarında 8 gün saxlanıldıqdan sonra Bakiya göndərilmiş statusu aldı (8 dekabr). O gündən sonra heç bir update olmadı ancaq dəfələrlə müraciyyətimdən sonra yanı 16 dekabr (8 gündən sonra) statusda dəyişiklik oldu və yazıldı ki, Baku Cargo Terminalına daxil olub. 25 Dekabr tarixində status yenidən update oldu və qeyd olundu ki məhsul Baki ambarında çeşidlərnir və budur kuliminasiya noqtəsi, məhsul Baki Ambarında çeşidlənsədə siz onu ala bilmirsiz çünki hələ o təhvilə hazırdır statusunu almayıb. Və budur artıq 30 dekabrdır və məhsu hələdə Mover şirkətinin ambarındadır amma məhsulu təhvil vermirlər. 5 gün ərzində necə bir şirkət məhsulu təhvil vermiyə bilər, bu nə məsuliyyətsizlikdir axı!!! O gədər müştəri yığıblarvə təbii qazancları artıb onlar məcburdular ona uyğun işçi götürməyə ki, muştərilərin bağlamaları vaxtında təhvil verilsin. Eyni problem Amerikadan olan sifarişimlə yaşayıram. Demək bağlama Bakiya 10 dekabr tarixində göndərilib. Təbii ki günlərdir Moverdən heç bir update yox idi , çox saylı müraciyyətlərdən sonra bağılamanın statusunda update oldu. 18 dekabr tarixində Baku Cargo terminalına daxil olmuş kimi göstərilir. Və budur 30 dekabrdır artıq 12 gün keçib heç bir update yoxdur. Hər bir şeyi atırlar Gömruk organlarının üzərinə. Mən Gömruk organlarına rəsmi müraciyyət etdim. Ordan mənər rəsmi cavab gəldi ki onlar tərəfdən heç bir sıxıntı və ya saxlama kimki hal olmayıb. Və əlavə olaraq telefonla zəng edərək bildirdilər ki, Mover şirkətinin SW şirkətinə borcu var və bu səbəbdən bağlamaları belə saxlayırlar. Buda o deməkdir ki, Mover şirkəti məhsuliyyətdən qaçaraq günahı Gömrük organlarına atır və müştərilərini aldadır.

Express Your Reaction
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

0
1+
avatar

Bildirşlərə abunə ol
Bildirş
1 Şərh
Köhnələr
Ən yenilər Aktuallar
Inline Feedbacks
View all comments
Admin
Admin
5 months ago

Şikayət firma və şikayətçi arasında müzakirəyə açıqdır

haqqında digər şikayətlər


Salam mən mover.az ilə idman geyimi və kostyum sifariş etmişdim. Kostyum gömrük rüsumuna düşmüşdü və 15.12.2020-ci il tarixində 87.67 AZN rüsumu ödəmişəm. Sonra mallarım Sumqayıt anbarına çatanda gedib götürmək istəyəndə məndən gömrük rüsumunu ödəməyimi istədilər. Bildirdimki rüsumu ödəmişəm şirkətin işciləri…

0
6+
avataravataravataravataravataravatar


Mover servis sıfır. müştəriyə xidmət sıfır. bağlamaların anbara satici terefinden çatdırılmasına baxmayarağ hələ də çatmayıb statusundadır. müraciət etdiktə eyni cavablar araştırılacaq lakin heç bir nəticə yoxdur. ilk maksimum 15 gün deyildi indi isə 30 gün çəkə bilər araştırma deyilir. bütün…

0
0

05-14-2020
1


Mover.az – olduqca məsuliyyətsiz, keyfiyyətsiz xidmətdir. Nə telefona cavab verirlər nədə ki, sifarişi vaxtında çatdırırlar. Nə badə sifarişlərinizi bu xidmət vasitəsilə verəsiniz, əsəb xəstəliyinə tutulacaqsınız. Nümunə üçün deyim ki, 08.01.21 tarixində verilən sifariş bu günə qədər (27.01.21) hələdə Türkiyə anbarında…

0
3+
avataravataravatar

01-28-2021
1


bilmirem hara shikayet edim. zeng edirsen covidnen elaqe cavab vermirler.emaile yazirsan 100 defe cavab vermirler. Servis cox berbat

0
0

Daha çox görmək üçün daxil ol

1

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

0
1+
avatar

Şikayət sebebi:

Şikayətci: Nigar Hasanova

Şikayət olunan:

Baxış sayı:

Yayımlandı: Dekabr 30, 2020

Redakte edildi: Aprel 30, 2021

Şərhlər: 1 Comment

ID: 6707

Scroll to Top