Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu

Pandemiya zamanında da qonşu dövlətlərin valyutalarının ucuzlaşması, insanları xaricdən sifariş etməyə bir az da həvəsləndirib. Hazırda Respublika ərazisində 20-dən çox karqo şirkəti fəaliyyət göstərir.

Şikayət sayında görə karqo şirkətlərinin sırası

Yük şirkətini seçərkən nələrə diqqət yetirilməlidir?

Hər şeydən əvvəl bildirim; Burada "X kargo şirkəti yaxşıdır, X yükünü seçin" və ya "Y yük şirkəti dəhşətlidir, ancaq ondan uzaq durun" kimi tövsiyələr verməyəcəyik. Çünki onun istehzası dəhşətlidir ... Bəziləri üçün yalnız ən pislərin ən yaxşıları şərh edilə bilər. Digər tərəfdən, yük şirkətləri filiallarına görə fərqlənirlər. Başqa sözlə, bir yük şirkətinin bir filialı son dərəcə yaxşı bir xidmət göstərə bilər, eyni yük şirkətinin başqa bir filialı dəhşətli bir xidmət göstərə bilər. Ölkəmizdəki heç bir yük şirkətində sürətli müştəri dəstəyi təmin etmək, problemlərə qısa müddətdə həll yolları çıxarmaq, problemli sahələrə müdaxilə etmək və lazımi inkişaflar etmək kimi proseslərin olmamasıdır. Ən əsası, hər hansı bir yük şirkətinin yüklərin yüklənməsi, daşınması və digər bütün proseslərini izləməsi və işçilərin yüklərə diqqətlə yanaşmalarını təmin etməsi söz mövzusu deyil. Zədələnmiş bir yük bizə gəldikdə, başqasını "qardaş, biz ehtiyatlıyıq, amma "bu bağlamaları gömrükdə zədələnib" deyə günahlandıran bir çox yük personalını gördüm. Bu səbəbdən "Mənim zədələdiyimi kim biləcək" rahatlığında hərəkət etmək lüksü var.

Bağlamanı təhvil alarkən nələrə diqqət etməli

Onlayn alış-veriş fiziki mağazalardan daha sərfəli olmaq, həm də evinizdə və ya iş yerinizdə rahatlıqla zəhmət olmadan həyata keçirilmək baxımından gündən-günə daha da sıxlaşır. Təəssüf ki, onlayn alış-veriş problemsiz deyil. Bu problemlərdən ən əsası alış-veriş etmək üçün düzgün yer seçməkdir. Ancaq istehlakçıların bu məsələdən daha çox xəbərdar olduqları və təhlükəsizlik tədbirləri artdıqca bu problem həll edildiyi görünür. İkinci vacib problem, yükdən alınan məhsulun zədələnməsi və ya fərqli bir məhsulun göndərilməsidir. Burada bu problemdən təsirlənməmək üçün diqqətli olmağınız lazım olanları paylaşırıq.

Yük gəldikdə qəbul etməzdən əvvəl ediləcək işlər:

- Məhsulu aldığınızı göstərən qəbzə imza atdığınız zaman, həmin qəbzdəki “məhsulu tamamilə və zədələnməmiş aldım” ifadəsini də qəbul edirsiniz. Buna görə məhsulu çatdırmadan əvvəl onu açmağa və baxmağa çalışın. Yük məmuru onu açmaq istəmirsə, yük qəbzinə "məhsul yoxlanılmadan alındı" ifadəsini əlavə edin.

- Məhsulu aldığınız zaman, yük məmuru getmədən əvvəl tez bir zamanda açın və yoxlayın. Hər hansı bir ziyan varsa, yük məmuru ilə birlikdə "ziyan hesabatı" tutun və məhsulu yük zabitinə yola düşmədən çatdırın. Yük məmuru zədələnmiş məhsulu almadan çıxırsa, əlaqəli filialına çatın və vəziyyəti bildirin (məhsul zədələnmiş halda gəldi, ancaq qutunu açmaq üçün qəbzə imza atmalı idiniz). Bu vəziyyətdə, yük şöbəsi məmuru, ehtimal ki, ziyanı qeyd etmək və məhsulun çatdırılmasını almaq üçün bir yük məmuru göndərəcək, ancaq bunu etmədiyi təqdirdə məhsulu satın aldığınız şirkətə bildirin. Şirkət yük şirkətinə müraciət edərək problemi həll etməyə çalışacaq.

- Məhsul gəldikdə qutunu vizual olaraq yoxlayın. Xarici qutuda zədələnmə varsa, yük məmuruna göstərin və qəbzi imzalamayacağınızı və qutunu açmadan məhsulu alacağınızı bildirin. Bu vəziyyətdə, kuryer çox güman ki, qutunu açmağınıza icazə verəcəkdir. Yük işçiləri, qutulara dəyən bu tip zərərləri alıcıdan gizlətməyi yaxşı bilirlər. Buna görə son dərəcə diqqətli olmalısınız.

Göndərməni aldıqdan sonra zərər görsəniz:

Bu vəziyyətdə, problem problemli ola bilər. Çünki imzaladığınız və yük məmuruna məhsulu bütöv aldığınızı təsdiq edən qəbz verdiyiniz üçün nə satıcı, nə də siz yük şirkətindən hər hansı bir ziyan kompensasiyası ala bilməyəcəksiniz. Bununla birlikdə, məhsulu aldıqdan dərhal sonra zərər görsəniz, gecikmədən yük şöbəsinə zəng edib vəziyyəti izah edə və zərərin qiymətləndirilməsi hesabatında sizə kömək etmələrini xahiş edə bilərsiniz. Əksər hallarda bu nəticə verməyəcək, amma sınamağa dəyər.

Zədələnmiş məhsul mebel və ya çini növü məhsuludursa, tədarükçülər və beləliklə satıcılar zədələnmiş əşyanın yeni bir hissəsini göndərə bilərlər. Buna görə, zədələnmiş hissələr çox deyilsə, kömək üçün satıcı ilə əlaqə qura bilərsiniz.

Koronavirus daxilində nəzərə alınacaq şeylər:

- Məhsul gəldikdə əlcək taxaraq götürün.

- Əlcəklərinizi çıxarmadan qutuyu nəm salfetlər və ya sabunlu parça ilə yaxşıca silin, sonra qablaşdırmanı çıxarın və toxunmadan zibil qutusuna atın.

- Paketinizdən çıxardığınız məhsulu yenidən nəm salfet və ya sabunlu bir parça ilə təmizləyin.

- Təmizləmə prosesi başa çatdıqdan sonra əlcəklərinizi çıxarın və zibil qutusuna atın və 30 saniyə sabunlu su ilə əllərinizi yuyun.

 

Amerika anbarına sifariş verdiyim bağlamam təhvil verilib dekabrın 29 dan ama bağlamadan bir xəbər yoxdu. Ya anbardakı işçilər özlərinə götürüb mənimsəyiblər, yadaki bağlamamı itiriblər.Bağlamamın təhvil verildiyini sübut edən şəkillərdə göndərmişəm müraciətimdə ama bir cavab yazan yoxdu.İndiyə kimi belə şərəfsiz, dələduz…

TuralAynur

13 Yanvar 2021
0

Hər vaxtınız xeyir. Kommentlərimin hər yerdən silindiyini və mesajlara geri dönüş olunmadığını nəzər alıb bura yazıram. Bəlkə şirkətdə bir nəfər adekvat adam tapılar əlaqə saxlayar. İnterex kargo, komandanızda çalışan ekstra mədəni işçiləri həqiqətən çoxmu axtarmısınız? Heç bir xidmət sahəsində müştəri…

13 Mart 2021
0

Mənim şikayətim starex dəndir.Men mən noyabrin 29 dan malı geri qaytarılan Türkiyəyə nə cavab verən varki malın qaytarılıb .nədəki neçə günə pulun geri qaytarılacaq.Cox məsuliyyətsiz iş görürlər.Her dəfə də yalandan sizinlə əlaqə saxlayacağıq deyib məni yola verirlər.Bir daha bu karqo…

TuralAynur

14 Dekabr 2019
0

kolbasa1677517805

Bu kolbasa müəssisəsinin fəaliyyəti dayandırıldı – SİYAHI

1661243893_46

Kiloqramı 11 manat olan ətdən “hazırlanan” sosislər 4 manata necə satılır? – Mümkündürmü?

328685869_6267237373307259_8944740975891313284_n

Instagram’da Frildaqçılar: Insanlar saxta vədlərlə aldadılır

referfrefref

“Restoranlarda eşşək ətindən istifadə olunur” – Mütəxəssisdən ŞOK AÇIQLAMA

1668174836_14

“Kontakt Home” bu prinsiplə işləyir: “Pulunu ver mənə, itil cəhənnəmə!”

1664264900_1664264242_pp

Marşrut avtobuslarında gediş haqqı bu qədər olacaq – MƏBLƏĞ AÇIQLANDI

4683437

Mağazalarda 19-20 manata satılan kərə yağı – ÖLKƏYƏ 8-9 MANATA GƏTİRİLİR

baktelekom1660161428

SON DƏQİQƏ: İnternet tarifləri BAHALAŞDI – Yeni QİYMƏTLƏR/RƏSMİ

6ba7bca6-3da1-4b9b-9226-890890960ecejpg-1658829188

Restoranların YENİ FIRILDAĞI: Müştəri “servis haqqı” ödəməlidirmi?

azerlotereyanin-xalqdan-yigdigi-pullar-niderlandda-ofshora-dashinir-shok-guninfo_net

“Azərlotereya” milyonlar qazanır, amma vergiləri və uduşları ödəmir – HESABAT