Bu ayın 7-də Bakıxanov filialından 1 kart vasitəsilə nəğd ödənişlə ad günü hədiyyəsi olaraq “Segway” almışıq. Alınan mal evdə işləmədiyinə görə ayın 9-da mağazaya dəyişmək üçün gətirmişik. Mağazada dedilər ki, 6060-a zəng edin, icazə versələr dəyişərik. Zəng olundu və icazə alındı. Mağazada dedilər ki, elektron məktubla bizə müraciət olunsun, sonra. Sonra öz aralarında nə danışdılarsa, saat 15:30-a qədər heç bir məktub olmadığına görə nahardan sonra yenidən mağazaya qayıtdıq. Dedilər hələ cavab gəlməyib, gözləyin. Uzun sözün qısası, həmin gün saat 20:15-ə qədər gözlədikdən sonra mağazadan dedilər ki, alınmış mal servisə göndəriləcək, servis tərəfindən akt tərtib olunmalıdır. İndiyə qədər mağazadan heç bir cavab ala bilmirik. Ayın 11-də saat 16:30-da canlı çat vasitəsilə dedilər ki (Elnur N.), məlumat veriləcək. Ayın 13-də də saat 10:37-də canlı çat vasitəsilə dedilər (Rəvanə B.) gün ərzində məlumat veriləcək. Hələlik heç bir məlumat yoxdur. Bir müştəri kimi necə hərəkət edək? Sizdən məmnun olmaq olarmı?