Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu

Şikayətci:Fərid Soltanov

Şikayət sebebi:

X0xhPrRbpDQ4DiePvviQuDQnl61tU72wTtfRpUgs.svg

Azərbaycan Respublikası İqtisadiyyat və Sənaye Nazirliyi yanında Antiinhisar Siyasəti və İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi Dövlət XidmətiHüquqlarımızı tələb edək

ÜNVAN
Bakı şəhəri, Səbail rayonu,
Üzeyir Hacıbəyov küçəsi, 84 Hökumət Evi, 7-ci qapı

TELEFON
(+99412) 5997600
(+99412) 5997682/83

FAKS
(+99412) 4972408

E_MAIL
[email protected]

VEB-SAYT
https://www.competition.gov.az

INDEKS
AZ1000

Perla Mebel – aldığım üçün çox peşmanam

.Salam, Şikayətim Perla Mebel-dəndir,şirkət Foriella şirkəti tərkibindədi. Çox məsuliyyətsiz və aşağı xidmət göstərilirən bir markadır. Bunu yazmaqda məqsədim Sizlərde mebel alan zaman mənim kimi səhv etməyəsiniz. Qeyd edimki, hemin salondan həm yataq həmdə oturmaq otaq dəsti almışam, qiymətləridə heçdə ucuz deil. Başıma açdıqları oyunlardan aşağıda qeyd etmək istəyirəm. Ödəmə edilən zaman (1650 azn nagd,1700 azn birkartla odeme edilib), bildirildiki 14.12.2020 tarixində səhər saatlarında çatdırılma ediləcək və quraşdırma həyata keçirələcək. Axsam üstü saat 4-den sonra mehsullar gətirildi və 30 dəgigəyə yaxın mebel boşaldıldı. Saat 5 olardı ki, usta başladı tək iki dəsti yığmaga, 2 saatdan sonra başqa bir usta qoşuldu ve saat artiq 9u keçirdi. Heçkəs istəməz ki bu saatda kimsə evində çalışsın, düşünürəm ki, ustada narahat idi bu vəziyyətdən və bildirdiki ustarliq hecnə yoxdur, ünvanı geç verdiler. Çarpayının üstünə uyğun olmayan matras gətirilib( qeyd edimki, onuda həmin mağazadan alış etmişəm). Bu səbəbdən döşək çarpayıya uyğun olmadı və bildirdilərki şəklini verilən nömrəyə göndərin sabaha deyişiləcək. Gün boyu əlagə saxlanıldı və bildirdilər bugun(15.12.2020) çatdıracaqlar. Az öncə zəng edərək bildirdilərki, bugün çatdıra bilmirik,anbar bağlı idi filan feşmakan. Mebellər axsam yığıldıqdan sonra məlum olduki, şkafın birini göndərməyiblər. Bugün səhər əlagə saxladıq, yenə eyni xanım bildirdi ki, hemin skaf yoxdur hal hazırda təəsuf, ay sonu gətiriləcək. Deirik ki, bəs ödəmə olunanda niyə bildirmədiniz? Deirki yəgin unutmuşuq. Buda belə. Gəldik ən əsas məsələyə, birinci ödənişin oturma dəstin fiskal çekini təqdim etməyiblər. Bugun onuda tələb edirik, deirləri gelib götürəsiniz, deirik vaxtında niyə təqdim olunmadı, həmin ki möhtəşəm cevab - " UNUTMUŞUQ",. Bildirlərki şəklini atırıq sizə, gün sonu bitdi nə çekdən xəbər var nədə döşəkdən. Xüsusi qeyd edimki, Dövlət Vergi Xidməti-nədə şikayət ünvanlanacaqdır. Kiçik kosmetik defektleri görməməzlikdən gələrək, bildirmək istəyirəm ki, bu şirkətdən məhsul aldığım üçün çox peşmanam. Perla Mebel Foriella - bir daha qapınızdan keçmərəm! Diqqətiniz üçün təşəkkürlər.

Mesele hell olundu çox şükür.

Təəssüflər

Şikayətiniz həll oldu ?

Bu şirkətin yenidən müştərisi olacaqsınız ?

Başqalarına bu şirkəti tövsiyyət edirsinizmi ?

Express Your Reaction
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

Bildirşlərə abunə ol
Bildirş
1 Şərh
Ən yenilər
Köhnələr Aktuallar
Inline Feedbacks
View all comments

haqqında digər şikayətlər

Daha çox görmək üçün daxil ol

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

Şikayət sebebi:

Şikayətci:Fərid Soltanov

Şikayət olunan:

Yayımlandı:Dekabr 28, 2020

Redakte edildi:May 15, 2021