Suche
Generic filters
Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu

Natamam ilə bağlı şikayət və təşəkkürlər

Nömrəylə əlaqə saxlamaq qeyri mümkün olmasada,instaqramda bütün sualları cavablandırırlar. Dynamexlə alış-verişə davam edirəm.

Trendyoldan sifariş etdiyim ayaqqabının kodunu səhv göndəriblər. Ən pisi əlaqə saxlamaq mümkün deyil. Arada konturum gedir. Əgər qısa zamanda həll olunmasa bu şirkətlə alış-veriş etməyəcəm.

0
1+
avatar

01-13-2021
1

Bu gün mesaj gəldi ki artıq təhvil üçün hazırdır, çox gec də olsa çatdırdılar çox şükür. Bu arada mobil tətbiqlərini də yeniliyib yaxşılaşdırıblar. Ümid edirəm düzəldərlər özlərini. Mən daha sifariş verən deyiləm buradan. Amma yenə də sağ olsunlar ki nəhayət gətirib çıxartdılar.

Qətiyyən bu şirkətlə iş görməyin və hamıya da pisləyin. Mən çox narazıyam bu şirkətdən, əgər şirkət demək mümkündürsə. Mən sifarişimi düz 60 gün əvvəl vermişdim, yəni 30.10.2020 amma o vaxtdan bəri 25 gün anbarda qaldı sora birtəhər bakıya çatdırdılar amma…

0
0

01-12-2021
1

Moverdən mail gəldi. Üzrxahlıq etdilər və 8 yanvara kargolarımən çatacağına əminlik yaratdılar. Səmimiyyətlərinə inandım???? inşaAllah təkrarlanmayacaq deyə ümid edir və narahatlığıma son qoyduqlarına görə təşəkkür edirəm .

Mən hələ belə məsuliyyətsiz, belə ləng işləyən firma görməmişəm. Bağlamam 2 həftədir gəlib airporta. Baku cargo terminalda gözləyir. Amma 2 həftədir bunlar onu gətirib çatdırmır. Nə yazıya baxırlar nə zəngə. Öz keflərilə. Özüdə belə rəqib firmalar varkən. Starex maşaAllah nə…

0
0

Mesele hell olundu çox şükür.

.Salam, Şikayətim Perla Mebel-dəndir,şirkət Foriella şirkəti tərkibindədi. Çox məsuliyyətsiz və aşağı xidmət göstərilirən bir markadır. Bunu yazmaqda məqsədim Sizlərde mebel alan zaman mənim kimi səhv etməyəsiniz. Qeyd edimki, hemin salondan həm yataq həmdə oturmaq otaq dəsti almışam, qiymətləridə heçdə ucuz…

0
0

Həll oldu

Salam.siz işçi götürəndə nəyə görə götürürsüz?! Bu nə tərbiyəsizlik bu nə mədəniyyətsizlikdi?! Sizin işçi keçən dəfə zəng vurub mənim xalama agzinnan çıxani deyir. Xalam ona dedik bizim maaşları müharibə vəziyyətinə görə həmdə pandemiyaya görə gecikdiriblər alan kimi ödəyəcəm qayıdıb xalama…

0
1+
avatar

Baş ofisdə problemi operativ həll edib, geri qaytarmaq üçün satış şöbəsinə tapşırıq verdilər və problemsiz qaytarıb məbləği tam geri aldım. Təşəkkürlər.

Müqavilədə yazır ki, hər hansı səbəbdən müştəri narazıdırsa 14 gün ərzində, 300 mb-i keçməmək şərtilə qaytarıla bilər. Qaytarılma yalnız texniki qrup tərəfindən tərtib olunan akt ilə mümkündür. 30 mbs-ə qədər sürət vəd edirdi, mən də gözləyirdim heç olmasa 10 olsun….

0
0

12-23-2019
0

çatdırılma olundu. Təşəkkür edirəm. Belə çıxır ki, sizin çağrı mərkəzinizdəki operator dünən sizə məlumat verməyib. Mən bugün hayküy salandam sonra sizə məlumat verilib.

Şikayətim Baku Electronics şirkətindədir. Dünən zəng etmişəm və ödənişini tam edib anbarda saxlatdığım kondisionerlərin bugün çatdırılmasını xahiş etmişəm. Qeydə alıblar və sabah çatdırılacağını bildiriblər. Mən də buna əsasən planlarımı qurmuşam. Bu gün zəng etdim çatdırılmanın vaxtını soruşmaq üçün dedilər çatdırılma olmayacaq. Deyir…

0
0

12-06-2019
1

Cihazlarini geri goturduler. Problem hell oldu. tesekkur edirem. siz nar mobile baxanda şükürlüsüz. onlar ümumiyyetle geri götürmürler.

Sikyetim sazz siketindedir. Ofisimizide muveqqeti internet problemi var idi. Gedib sazzin merkezi ofisinden LTE modem aldim. 2 – 3 gunluk yola verek cunku internet bizim ofis ucun cox vacibdir. Getirib modemi qosdum amma internet yoxdur. Tezevvur edin. Seherin merkezide Yeni…

0
0

12-05-2019
1

Ümumi statistika

Scroll to Top