Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu

Ən çox axtrılan mövzular ..

Natamamilə bağlı şikayət və təşəkkürlər

Bolt şirkətindən bildirdilərki bu balansın yoxlanılması sebebi ile bezed edilir. 14 gun icinde pul balansıma geri yuklendi. Amma bu yenede yaxsi bir sey deyil belke men kartim axrici pul idi ve yolda qalacaqım

ay camahat her kim bolt taksi proqramina bak kartini elave etmesin. taksi cagirmaq isteyirdim. sifaris veren kimi yazildi database error ve taksi sifaris vere bilmeden balansimdan 5.80 azn cixdi. musteri xidmetlerini yazimisam deyirler ki kartinizin dogrulugunu yoxlmaq ucun cixdiq 10…

Kamal Mammadov

28 Aprel 2022
0

Hell edildi

Mover.az la sifariş ettiyim Şüşə silən aləti batareyyalı adlandırırlar ???? andda içirəm açın baxında deyirəm H. Adlı operator bəy mənə deyirki bizə görə batareyyalı sayılır o ???? Komediyasına açıqlama gətirə bilən nümayəndə əlaqə saxlayar mənlə

Şikayətimə baxan olmayıb

Salam 6 ay qabaq irşad elektronics den telefon almişam. Telefonla danişanda telefon sondo. Zatyetgaya goydum telrfon sondu. Tesufki hemin vaxtda telefon elimnen duşdu. İrşad electroncse aoardim telefonu. 23 gunen sora telefonu goturdum amma telefon duzelmemisdi. Sora gedib basga usdada acdirdim….

18 Oktyabr 2021
0

Bu ne internetdi axi. Ümümiyyətlə bu internetdimi indiki divurde. Ne zengkere cavab verirsiz nede ki internet verirsiz.

Kamal Mammadov

21 Fevral 2021
0

Nömrəylə əlaqə saxlamaq qeyri mümkün olmasada,instaqramda bütün sualları cavablandırırlar. Dynamexlə alış-verişə davam edirəm.

Trendyoldan sifariş etdiyim ayaqqabının kodunu səhv göndəriblər. Ən pisi əlaqə saxlamaq mümkün deyil. Arada konturum gedir. Əgər qısa zamanda həll olunmasa bu şirkətlə alış-veriş etməyəcəm.

13 Yanvar 2021
0

Bu gün mesaj gəldi ki artıq təhvil üçün hazırdır, çox gec də olsa çatdırdılar çox şükür. Bu arada mobil tətbiqlərini də yeniliyib yaxşılaşdırıblar. Ümid edirəm düzəldərlər özlərini. Mən daha sifariş verən deyiləm buradan. Amma yenə də sağ olsunlar ki nəhayət gətirib çıxartdılar.

Qətiyyən bu şirkətlə iş görməyin və hamıya da pisləyin. Mən çox narazıyam bu şirkətdən, əgər şirkət demək mümkündürsə. Mən sifarişimi düz 60 gün əvvəl vermişdim, yəni 30.10.2020 amma o vaxtdan bəri 25 gün anbarda qaldı sora birtəhər bakıya çatdırdılar amma…

12 Yanvar 2021
0

Moverdən mail gəldi. Üzrxahlıq etdilər və 8 yanvara kargolarımən çatacağına əminlik yaratdılar. Səmimiyyətlərinə inandım???? inşaAllah təkrarlanmayacaq deyə ümid edir və narahatlığıma son qoyduqlarına görə təşəkkür edirəm .

Mən hələ belə məsuliyyətsiz, belə ləng işləyən firma görməmişəm. Bağlamam 2 həftədir gəlib airporta. Baku cargo terminalda gözləyir. Amma 2 həftədir bunlar onu gətirib çatdırmır. Nə yazıya baxırlar nə zəngə. Öz keflərilə. Özüdə belə rəqib firmalar varkən. Starex maşaAllah nə…

01 Yanvar 2021
1

Mesele hell olundu çox şükür.

.Salam, Şikayətim Perla Mebel-dəndir,şirkət Foriella şirkəti tərkibindədi. Çox məsuliyyətsiz və aşağı xidmət göstərilirən bir markadır. Bunu yazmaqda məqsədim Sizlərde mebel alan zaman mənim kimi səhv etməyəsiniz. Qeyd edimki, hemin salondan həm yataq həmdə oturmaq otaq dəsti almışam, qiymətləridə heçdə ucuz…

28 Dekabr 2020
1

Həll oldu

Salam.siz işçi götürəndə nəyə görə götürürsüz?! Bu nə tərbiyəsizlik bu nə mədəniyyətsizlikdi?! Sizin işçi keçən dəfə zəng vurub mənim xalama agzinnan çıxani deyir. Xalam ona dedik bizim maaşları müharibə vəziyyətinə görə həmdə pandemiyaya görə gecikdiriblər alan kimi ödəyəcəm qayıdıb xalama…

11 Dekabr 2020
1

Baş ofisdə problemi operativ həll edib, geri qaytarmaq üçün satış şöbəsinə tapşırıq verdilər və problemsiz qaytarıb məbləği tam geri aldım. Təşəkkürlər.

Müqavilədə yazır ki, hər hansı səbəbdən müştəri narazıdırsa 14 gün ərzində, 300 mb-i keçməmək şərtilə qaytarıla bilər. Qaytarılma yalnız texniki qrup tərəfindən tərtib olunan akt ilə mümkündür. 30 mbs-ə qədər sürət vəd edirdi, mən də gözləyirdim heç olmasa 10 olsun….

23 Dekabr 2019
0

Ümumi statistika