Suche
Generic filters
Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu

Əmin deyiləm deyilmişdir bu mövzularda şirkətin başqalarına tövsiyyət edilməsi ilə bağlı suala

  • Taksi
  • Yükdaşıma və Evakuasiya
  • Daşınmaz əmlak
  • Dövlet qurumu
  • Banklar
  • İnternet provayder
  • Qida mağazaları
  • Siğorta
  • Hotel
  • Avtomobil
  • Hava yolları
  • Mobil operator
  • Pul köcürmə
  • İctimai nəqliyyat
  • Elektronika mağazası
  • Xəstəxana
  • Qida məhsulu istehsalçı
  • Saytlar
  • Çatdırılma xidməti
  • Geyim Dəb
  • Restoran
  • Karqo
  • Kafe
  • Tkiniti Dekor
  • Tədris mərkəzi və kurslar
  • Mobil telefon
  • Gəncə filialı
  • Parfumeria və kosmetika
  • Şadlıq sarayı
  • İnstagram səhifəsi
  • Mebel
  • Poloqrafiya və dizayn

Mesele hell olundu çox şükür.

.Salam, Şikayətim Perla Mebel-dəndir,şirkət Foriella şirkəti tərkibindədi. Çox məsuliyyətsiz və aşağı xidmət göstərilirən bir markadır. Bunu yazmaqda məqsədim Sizlərde mebel alan zaman mənim kimi səhv etməyəsiniz. Qeyd edimki, hemin salondan həm yataq həmdə oturmaq otaq dəsti almışam, qiymətləridə heçdə ucuz…

0
0

Həll oldu

Salam.siz işçi götürəndə nəyə görə götürürsüz?! Bu nə tərbiyəsizlik bu nə mədəniyyətsizlikdi?! Sizin işçi keçən dəfə zəng vurub mənim xalama agzinnan çıxani deyir. Xalam ona dedik bizim maaşları müharibə vəziyyətinə görə həmdə pandemiyaya görə gecikdiriblər alan kimi ödəyəcəm qayıdıb xalama…

0
1+
avatar

BETA TEA -dan cavab

Beta Tea Temsilcisi
Mrb ,

Öncelikle ürünümüze göstermiş olduğunuz ilgi için teşekkür ederiz. Ürünümüz içerisinde gördünüz beyaz küçük parçalar doğala özdeş Bergomat (Earl Grey ) Aromasıdır. Hiçbir şekilde sağlığa zararlı katkı maddesi içermemektedir.İstenilmesi halinde analiz raporu gönderebiliriz.
iyi günler diliyorum.

29 Kasım 2019

Yene bir namelum veziyyet!!!

0
0

01-04-2020
0

Hörmətli Zira Olives Zeytun Zavodu, şikayətimə ciddi yanaşmağınız çox təqdirə layiqdir. Bu gün ərzində nümayəndələriniz mənimlə əlaqə də yaradaraq üzrxahlıq edildi və mağazalardan bütün məhsulların yığılmağa başlandığı bildirildi. Həmçinin qeyd edim ki, mən də təbii və qatqısız və xüsusilə də yerli istehsal məhsullarına önəm verdiyim üçün sizin məhsulu seçmişdim. Eləcə də şərhlərdən gördüyümə əsasən məhsullarınızdan razı qalan müştərilər də var. Lakin ümid edirəm ki, bir daha belə hallarla mən və eləcədə digər müştərilər qarşılaşmaz və xoşagəlməz hallar, narazılıqlar yaranmaz. Çalışaq ki, istehsalda, qablaşdırmada olan xətanın qarşısı məhsul bazarda satışa çıxmamış, əsas məsələ insan sağlamlığı ziyan görməmiş alınar. Təşəkkürlər sizə də ki, bütün təklif və iradlarımı ciddi şəkildə dinlədiyiniz və nəzərə aldığınız üçün. Məhsulunuzdan bir daha istifadə edəcəm. Müsbət fikirlərimi sizinlə bölüşmək ümidilə :)

0
0

12-25-2019
0

Baş ofisdə problemi operativ həll edib, geri qaytarmaq üçün satış şöbəsinə tapşırıq verdilər və problemsiz qaytarıb məbləği tam geri aldım. Təşəkkürlər.

Müqavilədə yazır ki, hər hansı səbəbdən müştəri narazıdırsa 14 gün ərzində, 300 mb-i keçməmək şərtilə qaytarıla bilər. Qaytarılma yalnız texniki qrup tərəfindən tərtib olunan akt ilə mümkündür. 30 mbs-ə qədər sürət vəd edirdi, mən də gözləyirdim heç olmasa 10 olsun….

0
0

12-23-2019
0

çatdırılma olundu. Təşəkkür edirəm. Belə çıxır ki, sizin çağrı mərkəzinizdəki operator dünən sizə məlumat verməyib. Mən bugün hayküy salandam sonra sizə məlumat verilib.

Şikayətim Baku Electronics şirkətindədir. Dünən zəng etmişəm və ödənişini tam edib anbarda saxlatdığım kondisionerlərin bugün çatdırılmasını xahiş etmişəm. Qeydə alıblar və sabah çatdırılacağını bildiriblər. Mən də buna əsasən planlarımı qurmuşam. Bu gün zəng etdim çatdırılmanın vaxtını soruşmaq üçün dedilər çatdırılma olmayacaq. Deyir…

0
0

12-06-2019
1

Cihazlarini geri goturduler. Problem hell oldu. tesekkur edirem. siz nar mobile baxanda şükürlüsüz. onlar ümumiyyetle geri götürmürler.

Sikyetim sazz siketindedir. Ofisimizide muveqqeti internet problemi var idi. Gedib sazzin merkezi ofisinden LTE modem aldim. 2 – 3 gunluk yola verek cunku internet bizim ofis ucun cox vacibdir. Getirib modemi qosdum amma internet yoxdur. Tezevvur edin. Seherin merkezide Yeni…

0
0

12-05-2019
1

Sikayetim #BNA ve #BakiKart ile bagli. Parlament prospekti Merkezi Kliniki Xestexana qarsisindaki dayanacaqdan tutmus kohne Ceyran kafesinin qarsisindaki dayanacaq daxil dayanacaqlarin daxilinde yerlesen Baki kart (2 manat) elde etmek olmur. Sebeb cox sade, cihazlarda kart yoxdur. May, Iyun, Iyul aylari erzinde hemin teskilatlarda celisan…

0
0

Her sey aydin oldun: butun gunah Ceyhun mobiledadi. Cunki menim istirakim bele olmadan menim wexsiyyet vesiqemle ozude sadece whatsappla gonderilen wekil ile bawqa bir oglana nomre satiblar. Ve gozleri gore gore ki bawqa adam qol cekir vesiqenin yiyesi yox o nomreni satiblar. Ozude online xidmetle. Menim evezime qol ceken adamida uzaqdanda olsa taniyiram. Xeberdarlia olunub artiq ki borcu odemese ozunu verecem mehkemeye menim qolumu poddelka elediyine görə. Ve CEyhun mobile nömrəsini mene azercellden verdiler. Daniwdim. 30-dan cox maqazalari varmiw. Onlarada bikdirdim qanun pozuntusuna yol verdiklerini. Amma ne vaxtim ne hevssim var onlardan wikayet etmeye. Teki bu adam borcu odesin canim qutarsin

0
0

08-05-2019
0

Şikayəti diqqətə aldığınız və dərhal aradan qaldırdığınız üçün təşəkkür edirəm.

0
0

07-20-2019
1

Scroll to Top