Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu

Şikayətci:Anar Əkbərov

Şikayət sebebi:

X0xhPrRbpDQ4DiePvviQuDQnl61tU72wTtfRpUgs.svg

Azərbaycan Respublikası İqtisadiyyat və Sənaye Nazirliyi yanında Antiinhisar Siyasəti və İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi Dövlət XidmətiHüquqlarımızı tələb edək

ÜNVAN
Bakı şəhəri, Səbail rayonu,
Üzeyir Hacıbəyov küçəsi, 84 Hökumət Evi, 7-ci qapı

TELEFON
(+99412) 5997600
(+99412) 5997682/83

FAKS
(+99412) 4972408

E_MAIL
[email protected]

VEB-SAYT
https://www.competition.gov.az

INDEKS
AZ1000

PAK DAD fastfood restoranının xidmət səviyyəsi

Salam. 14.07.2019 tarixində PAK DAD fastfood restoranının 28 MALL filialında oldum. Qeyd edim ki xidmət səviyyəsi qiymətlə müqayisədə çox aşağıdır. 10 manatlıq dönər sifariş etdik 2 ədəd soyuq, dadsız , servis üçün salfet yemek üçün qaşıq və s təqdim olunmur. Əsas məsələ belə dadsız duzsuz bir yeməyə görə cəmi 25 azn ödədim.

Express Your Reaction
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

Bildirşlərə abunə ol
Bildirş
0 Şərh
Inline Feedbacks
View all comments

haqqında digər şikayətlər

Şikayətim Gənclik Mall da yerləşən Pak Dad restoranındandır. Belə nə paklık olar, nə də adam ağzında dad hiss edər. Yeməkləri vitrinə düzüblər, amma qiymətlər yox. Bir balaca nimçədə salat, plastik stəkanda ayran, yarım pors soyuq düyü və toyuq əti parçası……

04 Avqust 2019
0

Salam. 14.07.2019 tarixində PAK DAD fastfood restoranının 28 MALL filialında oldum. Qeyd edim ki xidmət səviyyəsi qiymətlə müqayisədə çox aşağıdır. 10 manatlıq dönər sifariş etdik 2 ədəd soyuq, dadsız , servis üçün salfet yemek üçün qaşıq və s təqdim olunmur….

15 İyul 2019
0

Daha çox görmək üçün daxil ol

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

Şikayət sebebi:

Şikayətci:Anar Əkbərov

Şikayət olunan:

Yayımlandı:İyul 15, 2019

Redakte edildi:Avqust 24, 2021