Suche
Generic filters
Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu

Şikayət sebebi:

Şikayətci: Arzu Cabarova

Şikayət olunan:

Baxış sayı: 125

Publihed: Noyabr 9, 2020

Modifed: İyul 13, 2021

Comments: 1 Comment

ID: 6439

Baku Elektroniks -Yalançı, səriştəsiz, məsuliyyətsiz işçiləri olduğunu bidirmək istəyirəm

02.11.2020 tarixində soyuducu almışam. Ayın 11-də çatdırılmasını istəmişdim. Satıcı dedi ki, əlaqə saxlayacaqlar və istədiyiniz vaxtı bildirərsiniz. Artıq internet verilməsi ilə əlaqədar işim başladığı üçün soyuducunun həftəsonu çatdırılmasını xahiş etdim, yəni 7.11. tarixində. Operatorlar mənimlə əlaqə saxlayaçaqlarını bildirsələr də, heç kim mənimləəlaqə saxlamadı. Əksinə mən zəng vururdum. Mənə qəti şəkildə etiraz etmədilər və məni iki gün gözlətdilər. İki günümün Bakuelektronics tərəfindən oğurlandığını düşünürəm, çünki həftəsonu işləyən adamlar üçün çox vacibdir.
Yalançı, səriştəsiz, məsuliyyətsiz işçiləri olduğunu bidirmək istəyirəm. Beləişçilər haqqında ölçü götürülməsini xahiş edirəm və ümid edirəm ki, məsələ araşdırılacaq

Express Your Reaction
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

0
0

Bildirşlərə abunə ol
Bildirş
1 Şərh
Köhnələr
Ən yenilər Aktuallar
Inline Feedbacks
View all comments
Admin
Admin
10 months ago

Şikayət firma və şikayətçi arasında müzakirəyə açıqdır

haqqında digər şikayətlər


1ay evvel bir notebook gormusdum sorusdum dediler yoxdu yanvarin evveli yene sorusdum dediler 10 gune gelecek hemin gunden 15 gun kecib helede o notebook bu magazaya gelib cixmir mehsullari daha tez getirin

0
1+
avatar


Mən telefon almışam işlənmiş çixib, 5 gündən sonra xarab olub, 14 gün bitməmiş qaytarmaq isdeyende karantin düşdü özümdə pandemiya olmuşdum, neçə dəfə adam göndərdim magazaniz bağlı idi. İşlənmiş telefona pul ödəmək istəmirəm ödəmiyəcəm də.Mən yeni telefon götürmək istəyirəm. Xaiş edirəm…

0
0


Aldığım telefonumda barmaq izi nasazlığı olduğu üçün Baku Electronics Gəncə filialına zəng etdim. Son dərəcə həssas və mədəni yanaşmağa çalışsamda telefonu götürən bir xanım müştəri necə deyərlər “insanı əzər” dərəcəsində danışdı mənimlə. Ayrılıqda dekabr ayında həmin o filialdan məhsul almaq…

0
3+
avatarAdminavatar

04-07-2021
1


Salam 2015 İyun 28 tarixində samsung paltaryuyan maşın almişiq. 27 iyul 2015 tarixində məhsul xarab oldu və servis çağırdıq.gəkib duzəltdilər.07 aprel 2016 da yenidən servis cagirdiq,yenə duzəltdilər.27 aprel 2016 da yenidə xarab oldu,yenidən servis cagirdiq.yenidən düzəltdilər.08 dekabr 2017 de yenidən…

0
5+
avataravataravataravataravatar

05-25-2021
1

Daha çox görmək üçün daxil ol

1

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

0
0

Şikayət sebebi:

Şikayətci: Arzu Cabarova

Şikayət olunan:

Baxış sayı:

Yayımlandı: Noyabr 9, 2020

Redakte edildi: İyul 13, 2021

Şərhlər: 1 Comment

ID: 6439

Scroll to Top