Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu

Şikayətci:Rustam Huseynov

Şikayət sebebi:

X0xhPrRbpDQ4DiePvviQuDQnl61tU72wTtfRpUgs.svg

Azərbaycan Respublikası İqtisadiyyat və Sənaye Nazirliyi yanında Antiinhisar Siyasəti və İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi Dövlət XidmətiHüquqlarımızı tələb edək

ÜNVAN
Bakı şəhəri, Səbail rayonu,
Üzeyir Hacıbəyov küçəsi, 84 Hökumət Evi, 7-ci qapı

TELEFON
(+99412) 5997600
(+99412) 5997682/83

FAKS
(+99412) 4972408

E_MAIL
[email protected]

VEB-SAYT
https://www.competition.gov.az

INDEKS
AZ1000

Mover.az – yalançı premium xidmət

Salam,mover.az populyar olduğu üçün və imicini qoruyan şirkət kimi düşündüyümə görə onların saytından qeydiyyatdan keçərək Türkiyədə aldığım ayaqqabımı bu şirkət vasitəsi ilə çatdırmaq istədim.Onu nəzərə çatdırım ki sifariş forması elə qurulub ki xidmət paketi seçimi standart olaraq "Premium" göstərilir və siz onu dəyişməsəniz UX dizayn elə qurulub ki siz seçim imkanı barədə məlumatı çox çətinliklə tapacaqsınız, belə düşünülübsə tülkülük və xiyləgərlik düşünülməyibsə peşəkarsızlıq kimi dəyərləndirmək olar.Premium paket çərçivəsində bir ayaqqabı cütünə 14$ öncədən ödəniş etdim. Paketə daxil olan şərtlərə əsasən anbarda qalma müddəti 0 dəqiqə kimi göstərilib, amma anbardan bağlamanın göndərilməsini mən əlavə olaraq təsdiq etməliyəm və bundan sonra göndərilir (məntiqsiz). Anbarda gözləmə müddəti 0 dəqiqə göstərilir halbuki elə deyil, şəxsi təmsilçi haqda məlumat təqdim edilir amma heç bir şəxsi təmsilçi nə əlaqə saxlayır nə də heç maraqlanmır, 2 gündür bağlama çatıb Bakıya, kuryer qapıma çatdırmalı olduğu bağlamanı çatdırmaq fikirləri yoxdur, məni gözləyirlər.Deməli "premium" paket xidmət səviyyəsinə və digər amillərə görə "basic" -dən seçilmədiyi təqdirdə məndən və sizlərdən 2 dəfə artıq pul alırlar.Mən hələ qeyri peşəkar operatorları və müştəri xidmətlərində əyləşən əməkdaşlar barədə danışmıram.Ümid edirəm ki bu kimi hallarla heç kim qarşılaşmayacaq və öz neqativ təcrübəsini şirkətlə paylaşacaqlar.Diqqətinizə görə təşəkkür edirəm.

Express Your Reaction
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

Bildirşlərə abunə ol
Bildirş
0 Şərh
Inline Feedbacks
View all comments

haqqında digər şikayətlər

1aydan coxdur ki,baglamalarım qalıb Amerika anbarında çünki,şirkətin mobil tətbiqi normal işləmir invpice daxil edirsen gedor düşür tamam fərqli baglamaya və düzəltmək mümkün deyil ancaq işçilər bu bağlamaları düzəlişə atmalıdır ki,sən düzəldə biləsən.3dəfə ofisə getmişəm dəfələrlə mobil tətbiqdən yazmişam,instagramdan yazmışam.Problemi həll…

11 Mart 2022
0

3 aydır mallarım ABŞ anbarındadır. Azərbaycana göndərilmir. Mover hər dəfə bir bəhanə ilə cavab verir. Çox zaman ümumiyyətlə şikayətlərə cavab vermir. Telefonları işləmir. Onlayn müraciətlərə cavab yazmırlar. 1 aydır malın şəkilini göndərmək xidməti sifariş etmişəm, 8.5 AZN pul çıxıblar hesabımdan….

18 Fevral 2022
0

Salam .men mal zakaz vermiwem Turkijeden lakin moverde beyan ede bilmirem gebul etmir…adress jazmiwam moverin …indi bilmirem nejnijim.muwteri xidmeti de cavab vermir…

08 Fevral 2022
0

Mover.az .wikayetim var. 26 noyabrdan sifariwim Amerika unvanina catib 3 aydi bulardan ala bilmirem.bularda olmadiqlarni deyirler. tehfil teslim haqda senet istediler,amerika poctunnan aldim tehfil almasi barede senet teqdim eledim.indide arawdirir deye yola verirler.3 aydi malmi ala bilmirem .wikayetim var mover…

06 Fevral 2022

Daha çox görmək üçün daxil ol

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

Şikayət sebebi:

Şikayətci:Rustam Huseynov

Şikayət olunan:

Yayımlandı:İyul 24, 2021

Redakte edildi:Dekabr 31, 2021