Şikayətim Nar Mobile-dandır.
29.12.2019-cu ildə rominq xidmətini və rominq 18 paketini aktivləşdirdiyim halda, mövcud internet paketi aktiv edilmədi, bu isə ölkə xaricində olduğum müddətdə müəyyən çətinliklər yaratdı. Məsələni Bakıdan və olduğum yerdən dəfələrlə Nar-a bildirdik, lakin hər dəfəsində operatorlardan "baxılır", "sorğunuz texniki şöbəyə yönləndirilib", "sizə məlumat veriləcək" kimi qeyri-müəyyən və bir o qədər də qeyri-peşəkar ifadələr eşitdik. Nəticə etibarilə, mən artıq Azərbaycandayam və ilk müraciətimdən (30.12.2019-cu il) keçən 5 gün ərzində mənə heç bir geridönüş edilmədi. Rominq xidmətini dayandırdım. Xidmətdən tamamilə yararlana bilmədiyim üçün, Nar-dan açıqlama və müvafiq məbləğin geri qaytarılmasını tələb etdim. Əvvəlcə, vəsaitin geri qaytarılması üçün rominq xidmətində olmağım lazım olduğunu bildirdi. Xidməti aktivləşdirim, deyə cavabladım, daha sonra, bunun üçün xarici ölkədə çətinlik yaşananda müraciət etməli olduğumu bildirdi. Arqumentlərində belə məntiqilik yoxdur. Zatən xarici ölkədə rəsmi səhifələrinə şikayət yazmışdım, dəfələrlə zəng edilmişdi, internet verilər deyə son günədək gözləmişdik, bütün bunlara saatlarla vaxt itirmişdik, amma nəticə heç nə. İndi isə vəsaiti geri qaytarmırlar.
Yoldaşlar, mənim yaşadığım çətinliyi yaşamamanız üçün Nar-ın belə bir keyfiyyətsiz xidməti və müştəri məmnuniyyətsizliyi olduğundan xəbəriniz olması üçün paylaşdım.