Suche
Generic filters
Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu

Şikayət sebebi:

Şikayətci: Ravil Alili

Şikayət olunan:

Baxış sayı: 125

Publihed: Yanvar 4, 2020

Modifed: Aprel 30, 2021

Comments: No Comments

ID: 4206

Nar Mobile – Nar-ın belə bir keyfiyyətsiz xidməti və müştəri

Şikayətim Nar Mobile-dandır.

29.12.2019-cu ildə rominq xidmətini və rominq 18 paketini aktivləşdirdiyim halda, mövcud internet paketi aktiv edilmədi, bu isə ölkə xaricində olduğum müddətdə müəyyən çətinliklər yaratdı. Məsələni Bakıdan və olduğum yerdən dəfələrlə Nar-a bildirdik, lakin hər dəfəsində operatorlardan “baxılır”, “sorğunuz texniki şöbəyə yönləndirilib”, “sizə məlumat veriləcək” kimi qeyri-müəyyən və bir o qədər də qeyri-peşəkar ifadələr eşitdik. Nəticə etibarilə, mən artıq Azərbaycandayam və ilk müraciətimdən (30.12.2019-cu il) keçən 5 gün ərzində mənə heç bir geridönüş edilmədi. Rominq xidmətini dayandırdım. Xidmətdən tamamilə yararlana bilmədiyim üçün, Nar-dan açıqlama və müvafiq məbləğin geri qaytarılmasını tələb etdim. Əvvəlcə, vəsaitin geri qaytarılması üçün rominq xidmətində olmağım lazım olduğunu bildirdi. Xidməti aktivləşdirim, deyə cavabladım, daha sonra, bunun üçün xarici ölkədə çətinlik yaşananda müraciət etməli olduğumu bildirdi. Arqumentlərində belə məntiqilik yoxdur. Zatən xarici ölkədə rəsmi səhifələrinə şikayət yazmışdım, dəfələrlə zəng edilmişdi, internet verilər deyə son günədək gözləmişdik, bütün bunlara saatlarla vaxt itirmişdik, amma nəticə heç nə. İndi isə vəsaiti geri qaytarmırlar.

Yoldaşlar, mənim yaşadığım çətinliyi yaşamamanız üçün Nar-ın belə bir keyfiyyətsiz xidməti və müştəri məmnuniyyətsizliyi olduğundan xəbəriniz olması üçün paylaşdım.

Express Your Reaction
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

0
0

Bildirşlərə abunə ol
Bildirş
0 Şərh
Inline Feedbacks
View all comments

haqqında digər şikayətlər


Şikayətim nar-dandır. Bu gün Daşkəndə uçurdum. 9 manat ödəyib rominq internet paketi aldım. Gəlmişəm Daşkəndə internetdən xəbər yoxdur

0
0

08-06-2019
0


Gece limitsiz internetinin sureti nie zeifledilib? 250 kb suret nedi? Musterileri ele salirsiniz? Zeng edirem 777-e operator deyirki guya hemin erazide istifadeci sayinin coxluguna gore suret zeifleyib. Yalan nie daniwirsinizki, onnansa deyinki sureti azaltmiwiq gorek camaat ne reaksiya verir. Bundan…

0
0

01-30-2020
0


Bilesuvar rayon Amankend kendinde sebekenizin xidmeti sifira berberdir.hetta menfiye dogru gedib zeng edirik etdoyimiz adamla bir birimizin sesini esitmirik. Operatorunuza deyirem deyir gedin nomurenizi duzeldin ele adamlari xahis edirem ise goturmeyin!

0
0

02-09-2020
0


Şikayətim Nar Mobile-dandır. 29.12.2019-cu ildə rominq xidmətini və rominq 18 paketini aktivləşdirdiyim halda, mövcud internet paketi aktiv edilmədi, bu isə ölkə xaricində olduğum müddətdə müəyyən çətinliklər yaratdı. Məsələni Bakıdan və olduğum yerdən dəfələrlə Nar-a bildirdik, lakin hər dəfəsində operatorlardan “baxılır”,…

0
0

01-04-2020
0

Daha çox görmək üçün daxil ol

1

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

0
0

Şikayət sebebi:

Şikayətci: Ravil Alili

Şikayət olunan:

Baxış sayı:

Yayımlandı: Yanvar 4, 2020

Redakte edildi: Aprel 30, 2021

Şərhlər: No Comments

ID: 4206

Scroll to Top