Suche
Generic filters
Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu

Şikayət sebebi:

Şikayətci: Leyla 23

Şikayət olunan:

Baxış sayı: 125

Publihed: Yanvar 1, 2021

Modifed: Aprel 23, 2021

Comments: 2 Comments

ID: 6693

Mover.az – bir də heçvaxt istifadə etmərəm

Təşəkkülər

Mən hələ belə məsuliyyətsiz, belə ləng işləyən firma görməmişəm. Bağlamam 2 həftədir gəlib airporta. Baku cargo terminalda gözləyir. Amma 2 həftədir bunlar onu gətirib çatdırmır. Nə yazıya baxırlar nə zəngə. Öz keflərilə. Özüdə belə rəqib firmalar varkən. Starex maşaAllah nə gözəl işləyir. Bir səhv etmişəm sifariş etmişəm. Alan kimi sifarişimi, bu moveri o dəqiqə siləcəm, bir də heçvaxt istifadə etmərəm. Heryerdə də deyirəm uzaq durun. Əsəblərimi korladı.

Deməli noyabrın 27si sifariş etmişəm 2 bağlamam. Biri 2 həftədən çoxdur Baku Cargo terminaldadı götürən yox. O qədər pul vermişəm niyə milləti əsəbləşdirirsiz? Belə məsuliyyətsizlik olar? Pandemiyanı bəhanə etməyin. Starex əla işləyirsə demək siz də edə bilərsizdə. Mən belə saxlamayacam, istehlakçı hüquqları var, Eyyub müəllimə şəxsən müraciət edib şikayəti bildirəcəm. İşləyə bilmirsiz malımızı verin gedib bağlayın şirkəti.

Express Your Reaction
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

0
0

Moverdən mail gəldi. Üzrxahlıq etdilər və 8 yanvara kargolarımən çatacağına əminlik yaratdılar. Səmimiyyətlərinə inandım???? inşaAllah təkrarlanmayacaq deyə ümid edir və narahatlığıma son qoyduqlarına görə təşəkkür edirəm .

Şikayətiniz həll oldu ?

Bu şirkətin yenidən müştərisi olacaqsınız ?

Başqalarına bu şirkəti tövsiyyət edirsinizmi ?

Bildirşlərə abunə ol
Bildirş
2 Şərh
Ən yenilər
Köhnələr Aktuallar
Inline Feedbacks
View all comments
Emil

Salam. Zehmet olmasa menimle elaqe saxlayın. Sizinle birlikde bir neçe nefere de müraciet edib kütlevi şikayetler edek. Herkes boyun eyib gözleyende bunlarda bir rahatlıq yaranır.
Facebook; emil eyyub
İnstagram. Emil.eyyub

Admin

Şikayət firma və şikayətçi arasında müzakirəyə açıqdır

haqqında digər şikayətlər


Mən bu qədər məhsuliyyətsiz şirkət görməmişəm. Demək noyabr ayında bakiya göndərilən bağlama 10 gün gömrükdə qaldı. Bildirdilər ki, gömrükdə problem var idi o səbəbdən belə gecikmə oldu. İnandım və növbəti sifarişimdə belə bir problem yaşanmayacığını ümid edərək, yenidən sifariş verdim….

0
1+
avatar

12-30-2020
1


Dekabırın 2si bağlama vurmusam ortalıqda yoxdu baglamam uje 17 gundur bağlama sisteme dusmur . Nomre qoyublar zeng edirsen avtomatik cavaba qoşuludu . Yazirsan avtomatik cavaba qoşulu eyni sozleri gonderirler . Cox mesuliyyetsiz bir şirketdi. Ve men bağlamami nece elede edeceymi…

0
8+
LeylaElcinHajarUlviGulcanSevincKemaleLeyla

12-19-2021
1


Artıq neçənci dəfədir ki, mover-la problem yaşayıram. Zəng edib, soruşanda da şablon-la cavab verirlər. 7-8 gündür anbarda olan məhsul göndərilmə statusu almır. Həftədə 6 dəfə Türkiyədən Azərbaycana çatdırılma necə olur ki, bunlar 7-8 gündür anbarda olan məhsulu black friday hava…

0
7+
DəyanətMəkanətAydanGularSevincRuhidCəmilə

12-04-2021
1


22 dekabrda verdiyim sifariş hələ də çatmayıb.Anbarda qalıblar. Biri də gömrükdə ilişib qalıb. Mən bu kargonun sirketinin bu qədər məsuliyyətsiz olduğunu bilmirdim. Hamsinin rənginə ölçüsünə kimi beyennamede yazmışam. Niye bu qədər yubanır bilmirem.

0
0

Daha çox görmək üçün daxil ol

2

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

0
0

Şikayət sebebi:

Şikayətci: Leyla 23

Şikayət olunan:

Baxış sayı:

Yayımlandı: Yanvar 1, 2021

Redakte edildi: Aprel 23, 2021

Şərhlər: 2 Comments

ID: 6693