Suche
Generic filters
Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu

Şikayət sebebi:

Şikayətci: Şəhla Cəlilzadə

Şikayət olunan:

Baxış sayı: 125

Publihed: Yanvar 16, 2021

Modifed: İyul 13, 2021

Comments: 2 Comments

ID: 6844

Mover az – ən səhv qərarlarımdan biri oldu

27 noyabr 2020 tarixində Trendyol-dan aldığım məhsulları mover.az ilə gətirtmək qərarına gəldim. ən səhv qərarlarımdan biri oldu. 5 məhsuldan yalnız biri təhvil üçün hazırdır. Qalan 4 məhsul 29 dekabrdan bəri Bakı anbarında “çeşidlənir” və təhvil verilmir. *9009 nömrələrinə zəng edirəm, cavab verən olmadığı halda kontur çıxılır. Email ünvanlarına şikayət yazmışam, hələ ki cavab ala bilməmişəm. Hələ də ümid edirəm ki, məhsullarımı əldə edə biləcəyəm. Karqo pulunu artıq ödəmişəm. Məhsulun toplam qiymətinin %53`ü miqdarında karqo ödənişi alıblar. Məhsul hələ də bilinmir haralardadır… Heç kimə mover.az-dan sifariş etməyi məsləhət görmürəm. Bu mənim də ilk və son sifarişim olacaq mover-lə.

Express Your Reaction
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

0
1+
avatar

Bildirşlərə abunə ol
Bildirş
2 Şərh
Köhnələr
Ən yenilər Aktuallar
Inline Feedbacks
View all comments
Admin
Admin
8 months ago

Şikayət müzakirəyə açıqdır

Elvin
8 months ago

1 qepiklik şirkət deyil mover heçkimə məsləhər görmürəm

haqqında digər şikayətlər


Mən bu qədər məhsuliyyətsiz şirkət görməmişəm. Demək noyabr ayında bakiya göndərilən bağlama 10 gün gömrükdə qaldı. Bildirdilər ki, gömrükdə problem var idi o səbəbdən belə gecikmə oldu. İnandım və növbəti sifarişimdə belə bir problem yaşanmayacığını ümid edərək, yenidən sifariş verdim….

0
1+
avatar

12-30-2020
1


Salam. Bu shirket barede artiq hara nece shikayyet edeceyimi bilmirem. Noyabirin ilk heftesi etdiyim sifarishleri bir aydan da cox muddetde yeni Dekabirin 10 getirdiler Bakidaki anbarlarina. Ayin 11den ceshidlenir statusunda olan baglamami men bunlardan ala bilmirem. Telefonla dushmek mumkun deyil…

0
0

12-29-2020
1


Mover.az – olduqca məsuliyyətsiz, keyfiyyətsiz xidmətdir. Nə telefona cavab verirlər nədə ki, sifarişi vaxtında çatdırırlar. Nə badə sifarişlərinizi bu xidmət vasitəsilə verəsiniz, əsəb xəstəliyinə tutulacaqsınız. Nümunə üçün deyim ki, 08.01.21 tarixində verilən sifariş bu günə qədər (27.01.21) hələdə Türkiyə anbarında…

0
3+
avataravataravatar

01-28-2021
1


165365, 5 gündür adamı nə yerinə qoyursuz? kuryer hanı? kuryer niyə mənim bağlamamla şəhərdə gəzməlidi?evinə aparır onu?bu nə şirkətdi? limakla sifariş verən rəfiqəm eyni şeyi iki həftə əvvəl aldı, siz ama 5 gündü bakıda bağlamanı gətirib çıxarmırsız. özünə hörmət edən…

0
1+
Admin

02-06-2021
1

Daha çox görmək üçün daxil ol

1

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

0
1+
avatar

Şikayət sebebi:

Şikayətci: Şəhla Cəlilzadə

Şikayət olunan:

Baxış sayı:

Yayımlandı: Yanvar 16, 2021

Redakte edildi: İyul 13, 2021

Şərhlər: 2 Comments

ID: 6844

Scroll to Top