1)05.12.201 tarixində emanat vasitəsi ilə ödəniş olub.Balansıma 333tl yerinə 252tl oturub.Şirkətə yığdım.Qeydə aldılar.Araşdırılsın.O bu Tarix 04.01.2022 hələdə araşdırılır.Ondan sonra 1 neçə dəfə zəng etmişəm.Zəng etməkdə elə belə deyil.Nə vaxt yığırsan sıra nömrəniz 47,45,42və s.40-dan aşağı ola bilməz.
2)08.12.2021tarixində sifariş olub.Sifarişim olduğu kimi,sifariş olunmuşdur statusunda qalıb.13.12.2021tarixində yığmışam.Sifariş sən demə xarici anbardadı səhv sistemə otuzdurulub.Düzəliş olundu bəyannamə yaratdım.19.12.2021reysi ilə gəlməli idi.22.12.2021tarixində zəng etdim yenidən.Dedilər sifarişlər çoxdu gələn həftə sistemə oturacağ.29.12.2021tarixində sms gəldi yerli anbardadı sifarişiniz.30.12.2021tarixində getdim 28filialına.Gördüm aşağıdakı görüntüdü.Çəkildim kənara elə ordaca kuryer sifarişi verdim.Call centerin verdiyi məlumata əsasən 15:00a qədər kuryer sifarişi verilirsə həmən gün sifariş gün ərzində ünvana çatıdırılır.Çatdırılmadı.31.12.2021tarixi səhər saatlarında zəng elədim.Call center deyir:üzürlü sayın texniki səbəbdən gözləmədə qalıb sifarişiniz.İstəyirsiz ləğv edək gəlin götürün ofisdən.Getmişəm bayram günü o ofisə.Mənə nə deyilsə yaxşıdı:bağlamalarınız kuryerdədi artıq.Kuryer sifarişi 48saat ərzində çatdırır.Kuryer sifarişini ləğv eləmək olmur.Deyirəm call centeriniz bu məlumatı verir.Xanım başından elədi məni.Deyirəm hara şikayət eləyim,rəhbər hanı.Baxır üzümə.Konkret yerin yiyesi yoxdu.3)Neçə nəfər elə mən orda olanda dayanıblar qızların başlarp üstündəki bəs bizim balansımızda bizim sifariş vermədiyimiz bağlamalar var.Hansı ki,içidə boşdu.Heç bir məhsul əks olunmur.Qız baxır sadəcə.Telefonu qaytarır müştəriyə.Heç bir cavab verə bilmir.Düzəlişdə edə bilmirlər.Bildiyiniz yiyesiz xana,fırıldağçılığ baş alıb gedir.Sonuncu bağlamamıda götürüb rədd eliyəcəm bu kaqo şirkətini.Ailəmdə 3-4 karqo şirkətindən istifadə olunur.Hələ mənim kimi zülüm çəkən olmayıb.Dəyişdirəcəm rədd olsun.Aşağıdakı şəkildə əyani vəziyyət əks olunub.