Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu

Şikayətci: Rəşid6661

Şikayət sebebi:

X0xhPrRbpDQ4DiePvviQuDQnl61tU72wTtfRpUgs.svg

Azərbaycan Respublikası İqtisadiyyat və Sənaye Nazirliyi yanında Antiinhisar Siyasəti və İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi Dövlət Xidməti Hüquqlarımızı tələb edək

ÜNVAN
Bakı şəhəri, Səbail rayonu,
Üzeyir Hacıbəyov küçəsi, 84 Hökumət Evi, 7-ci qapı

TELEFON
(+99412) 5997600
(+99412) 5997682/83

FAKS
(+99412) 4972408

E_MAIL
[email protected]

VEB-SAYT
https://www.competition.gov.az

INDEKS
AZ1000

Kapital bank 300 AZNimi ver!

Hansı bank haqlıdır və bu kimi hallarda nə etmək lazımdır? Şikayətim Kapital Bank dandır. Bilirəm, bu bankdan o qədər şikayət qarşınıza çıxıb ki, bəlkə də adi qəbul edib görməzdən gələcəksiniz. Yenə də məsələ ilə bağlı kömək edə və ya məsləhət verə biləcək biriləri olsa minnətdar olaram! Problemi aşağıda qeyd edirəm: 17.08.2021 tarixində ATB mobil tətbiqi vasitəsilə Kapital kartımdan ATB kartıma 300 AZN pul transfer etdim. Kapital kartımdan o pulun çıxılmasına baxmayaraq ATB kartıma o pul oturmadı. Hər iki bankla əlaqə saxladım və cavabları belə oldu???? Azer Turk Bank la da digər bankla olduğu kimi azı 6 dəfə əlaqə saxladım, bütün əməkdaşları demək olar eyni şeyləri tələb etdi: - Kartın 16 rəqəmi və ad, soyad, açar söz və ya nömrənizə göndərdiyimiz kodu deyin zəhmət olmasa (bunu niyə qeyd etdiyimi sonda başa düşəcəksiniz) - Qeyd etdiyiniz məbləğ sistemdə görülmür, zəhmət olmasa qarşı tərəf bankla əlaqə saxlayın - Pulu göndərdiklərini iddia edirlərsə, bizə sorğu göndərsinlər zəhmət olmasa (Qeyd edim ki, bir dəfə ATB kartımdan ödəniş etdiyim zaman kartımdan pul çıxılmış amma çekdə "ödəniş uğursuz" olduğu qeyd olunmuşdu. Banka müraciət etdim, həmən gün ABB-yə sorğu göndərib, elə həmən gün də pulu balansıma geri qaytardılar) - Özlərinə əziyyət verib sorğu göndərmək istəmirlərsə, hesabdan çxıarış göndərsinlər Kapital Bank la da eynilə 6-8 danışıq oldu və cavablar: (Cavablardan öncə qeyd edim ki, təhlükəsizlik adı ilə 50 sual verməyiniz müştərini bezdirməkdən başqa birşey deyil) - Kartın 16 rəqəmi, ad, soyad, ata adı, doğum tarixiniz, şəxsiyyət vəsiqəsinin seriya nömrəsi, sonuncu dəfə kartdan nə qədər pul çəkmisiniz, harda istifadə etmisiniz kartı..... (təsəvvür edin bütün bunları hər zəng etdiyinizdə deməli olursunuz) - Vəsait biz tərəfdən uğurla göndərilib, qarşı tərəflə əlaqə saxlayın Vəsait bizdən uğurla çıxdığı üçün biz yox ATB bizə sorğu göndərməlidir - Müraciətinizi qeydə aldıq, 10 iş günü ərzində araşdırılaraq sizə geri dönüş edəcəyik. 3 gün sonra hər ehtimala ATByə zəng edib Kapitaldan sorğu gəlib gəlmədiyini soruşdum və gözlədiyim kimi yalan danışdıqlarından əmin oldum. Hətta özlərinə də zəng edib adıma sorğu və ya müraciət yaradıldığını soruşdum, xeyr dedilər. Hansı əməkdaşınız idi bilmirəm amma onun .......... - Sorğu göndərmirsinizsə onlayn çıxarış verin ATByə təqdim edim deyəndə isə bizdə onlayn çıxarış olmur, banka yaxınlaşıb götürün. Daha sonra yenə zəng etdim ki, siz vermədiniz çıxarışı amma ATB sağolsun bunu sizin yerinizə etdi ki, göndərin onlara ödənişlərin uğursuz olduğunu boyunlarına alsınlar bu dəfə sizə çox əziyyət verəcəklər yoxsa. - Sonuncu danışıq zamanı qeyd edəcəkləri bütün bəhanələrin cavabları artıq hazır idi, nə də olmasa 10+ bank işçisi ilə danışıb hərəsindən bir şey öyrəndim) Deməli, bütün bəhanələri dedikdən sonra son variant olaraq. 5 iş gününün sonunda problem hələ də həll olmasa məbləğ yenidən balansınıza oturacaq dedi "zəhlə tökən suallar verən əməkdaşlardan daha biri". Diqqətiniz üçün Təşəkkür Edirəm! ????

DİQQƏT DİQQƏT !!!!

Qumar, mərc, kazi̇no saytı və ya qumar mobi̇l programlari və ya buna bənzər whatsapp , teleqram qrup və ya kanallardan uzaq olun !!! Əziz Azərbaycan xalqı bu işlərdən sizə nəzərən daha çox məlumatı olan biri olaraq deyirəm. Bütüm lotoreyya, qumar və kazino oyunların tək məqsədi SIZIN PULUNUZU ALMAQDIR , SIZƏ PUL QAZANDIRMAQ YOX. İnanilmaz miqdarda ferqli ferqi internet ortamlarından şikayətlər alırıq və bunların hamisini yayımlamaq imkanımız olmur. Bu cür saytlara bank kartinizi məlumatlarını yazmayın. Whatsapp, Teleqram ve ya diger sosyal sebeke quruplarinda 10 manat verin 100 manat olaraq size qaytaraq deyenlere inanmayin. Bu qeder cahil aldanmaqa meyilli olmayin !!! Yaxin dostlarini və etrafinizdaki insanlari bu kimi şeylerdən çəkindirin. 

Express Your Reaction
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

Bildirşlərə abunə ol
Bildirş
2 Şərh
Ən yenilər
Köhnələr Aktuallar
Inline Feedbacks
View all comments
Leyla

Men de bonuslarla kart aldim pul bankdan pul çıxardanda 300m. 3manat tutdu hele kartda 40m.qaldi onuda çıxartmaq olmadı deyir balansda yeterince pul qalmayıb Kapital Bank pulu niye ogurlayirsiz

Last edited 3 il əvvəl by Leyla
Vali

express unibankdan başqası yalandı. Kapital dövletindir ÖZLərinindir yani deye vecine deyil heç ne.

haqqında digər şikayətlər

Karta hər pul gələndə 1 manat çıxır fərqi yoxdur kapitaldan gəlib yoxsa başqa bir kartdan və yaxud ödəniş terminallarından.Bu gün milliöndən 1 manat yükləyirdim karta orda yazıb komissiya 0 mən də yüklədim evdə karta baxıram 1 manat gəlib onu da…

12 Noyabr 2024
0

Mənim zamının ksbek kartı ola mənim ksbk kartına sərəncam veribler və pulus o zamının öz mas kartı ola mən neçə gündür kasbk kartında olan puldan istifade edə bilmirəm xidemederde zəng edirəm *1000 min deyir gecikmededir 196 maraglanirig ele bir şey…

16 Oktyabr 2024
0

Salam mən ayın 25inden bir bankdan əlim deyib 61 AZN nar nomreme kontur gedib yeni sehvliknen olub kapitala xəbər etdim dedilər heç cürə mümkün deyil narmobilede dedi ancaq gərək kapitaldan bizə məktub gələ ele ödəniş edək indi kapital yaxın durub…

02 Aprel 2024
0

Salam menim kartimdan menim xeberim olmadan pul cekilib mene 3D gelmeden menim cesbek kartimdan diger sexsin m10 praqramina 100 manat pul cekilib bununla bagli arasdirma aparmaginizi xahis edirem elaqe 0515092596

01 Noyabr 2023
0

Daha çox görmək üçün daxil ol

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

Şikayət sebebi:

Şikayətci: Rəşid6661

Şikayət olunan: :

Yayımlandı: Avqust 20, 2021

Redakte edildi: Avqust 24, 2021