Suche
Generic filters
Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu

Şikayət sebebi:

Şikayətci: Rəşid6661

Şikayət olunan: :

Baxış sayı: 125

Publihed: Avqust 20, 2021

Modifed: Avqust 24, 2021

Comments: 3 Comments

ID: 15797

Kapital bank 300 AZNimi ver!

Hansı bank haqlıdır və bu kimi hallarda nə etmək lazımdır?

Şikayətim Kapital Bank dandır. Bilirəm, bu bankdan o qədər şikayət qarşınıza çıxıb ki, bəlkə də adi qəbul edib görməzdən gələcəksiniz. Yenə də məsələ ilə bağlı kömək edə və ya məsləhət verə biləcək biriləri olsa minnətdar olaram!

Problemi aşağıda qeyd edirəm:

17.08.2021 tarixində ATB mobil tətbiqi vasitəsilə Kapital kartımdan ATB kartıma 300 AZN pul transfer etdim. Kapital kartımdan o pulun çıxılmasına baxmayaraq ATB kartıma o pul oturmadı. Hər iki bankla əlaqə saxladım və cavabları belə oldu🔽

Azer Turk Bank la da digər bankla olduğu kimi azı 6 dəfə əlaqə saxladım, bütün əməkdaşları demək olar eyni şeyləri tələb etdi:

– Kartın 16 rəqəmi və ad, soyad, açar söz və ya nömrənizə göndərdiyimiz kodu deyin zəhmət olmasa (bunu niyə qeyd etdiyimi sonda başa düşəcəksiniz)
– Qeyd etdiyiniz məbləğ sistemdə görülmür, zəhmət olmasa qarşı tərəf bankla əlaqə saxlayın
– Pulu göndərdiklərini iddia edirlərsə, bizə sorğu göndərsinlər zəhmət olmasa (Qeyd edim ki, bir dəfə ATB kartımdan ödəniş etdiyim zaman kartımdan pul çıxılmış amma çekdə “ödəniş uğursuz” olduğu qeyd olunmuşdu. Banka müraciət etdim, həmən gün ABB-yə sorğu göndərib, elə həmən gün də pulu balansıma geri qaytardılar)
– Özlərinə əziyyət verib sorğu göndərmək istəmirlərsə, hesabdan çxıarış göndərsinlər

Kapital Bank la da eynilə 6-8 danışıq oldu və cavablar: (Cavablardan öncə qeyd edim ki, təhlükəsizlik adı ilə 50 sual verməyiniz müştərini bezdirməkdən başqa birşey deyil)

– Kartın 16 rəqəmi, ad, soyad, ata adı, doğum tarixiniz, şəxsiyyət vəsiqəsinin seriya nömrəsi, sonuncu dəfə kartdan nə qədər pul çəkmisiniz, harda istifadə etmisiniz kartı….. (təsəvvür edin bütün bunları hər zəng etdiyinizdə deməli olursunuz)
– Vəsait biz tərəfdən uğurla göndərilib, qarşı tərəflə əlaqə saxlayın
Vəsait bizdən uğurla çıxdığı üçün biz yox ATB bizə sorğu göndərməlidir
– Müraciətinizi qeydə aldıq, 10 iş günü ərzində araşdırılaraq sizə geri dönüş edəcəyik. 3 gün sonra hər ehtimala ATByə zəng edib Kapitaldan sorğu gəlib gəlmədiyini soruşdum və gözlədiyim kimi yalan danışdıqlarından əmin oldum. Hətta özlərinə də zəng edib adıma sorğu və ya müraciət yaradıldığını soruşdum, xeyr dedilər. Hansı əməkdaşınız idi bilmirəm amma onun ……….
– Sorğu göndərmirsinizsə onlayn çıxarış verin ATByə təqdim edim deyəndə isə bizdə onlayn çıxarış olmur, banka yaxınlaşıb götürün.
Daha sonra yenə zəng etdim ki, siz vermədiniz çıxarışı amma ATB sağolsun bunu sizin yerinizə etdi ki, göndərin onlara ödənişlərin uğursuz olduğunu boyunlarına alsınlar bu dəfə sizə çox əziyyət verəcəklər yoxsa.
– Sonuncu danışıq zamanı qeyd edəcəkləri bütün bəhanələrin cavabları artıq hazır idi, nə də olmasa 10+ bank işçisi ilə danışıb hərəsindən bir şey öyrəndim) Deməli, bütün bəhanələri dedikdən sonra son variant olaraq. 5 iş gününün sonunda problem hələ də həll olmasa məbləğ yenidən balansınıza oturacaq dedi “zəhlə tökən suallar verən əməkdaşlardan daha biri”.

Diqqətiniz üçün Təşəkkür Edirəm! 🙂

Express Your Reaction
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

0
27+
avataravataravataravataravataravataravataravatar

Bildirşlərə abunə ol
Bildirş
3 Şərh
Köhnələr
Ən yenilər Aktuallar
Inline Feedbacks
View all comments
Admin
Admin
1 month ago

Şikayət müzakirəyə açıqdır

Vali
29 days ago

express unibankdan başqası yalandı. Kapital dövletindir ÖZLərinindir yani deye vecine deyil heç ne.

Leyla
29 days ago

Men de bonuslarla kart aldim pul bankdan pul çıxardanda 300m. 3manat tutdu hele kartda 40m.qaldi onuda çıxartmaq olmadı deyir balansda yeterince pul qalmayıb Kapital Bank pulu niye ogurlayirsiz

Last edited 29 days ago by Leyla

haqqında digər şikayətlər


1bank tətbiqinin mənim telefonunda yad nömrə qeydiyatda olduğu na görə 2aydır 196 ya15.dəfə zəng edirəm 1aydır kapital razin filalına ərizə ilə müraciət etmişdim mənim 1bank tətbiqimi öz nömrəm və kartımla qeydiyatdan kecə bilmədiyim üçün kömək etmir 1gün işdən qalmışam. Ümumi…

0
2+
avatarRamin

02-20-2021
1


Salam.menim bir kartımda bir iki ay gecikme olub soram istifade etdiyim meblegi son qepiyine qeder odemisem.Banka yaxinlasdim mutexesis dediki sifirlanib gerek gozduyesiniz.Pandemiyadan qabaqda gecikmeler olub ama kartım bloklanmayib.Ne isdi bilmirem.borcum olmiya olmiya istifade ede bilmirem.tecilide mene pul lazmdi .Xahis edirem….

0
0

08-14-2020
1


Mən sizin bankdan şikayətim var men ödəniş etmişəm yenə borc gəlib bu ne meseledi men baş aça bilmirəm xahiş edirəm ətraflı baxasiz ve menim negeder borcum var deyin baglayim siz insanları aldadirsiz

0
13+
avataravataravataravatarAynuraavataravataravatar


12.07.2021 tarixde Million vasitesi ile Azer turkban kaRtimdan Kapital bankin bir kartina (cif kodu8932800) 579 aZn pul kocurmushem. Azer turk bank ve million resmi qebz ve senedler tegdim ediblerki sizin emeliyyat ugurludur,ve gosterilen hesabdadir. Kapital ise gebz nomrelerine baxmadan arashdirmadan…

0
18+
avataravataravataravataravataravataravataravatar

07-24-2021
1

Daha çox görmək üçün daxil ol

1

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

0
27+
avataravataravataravataravataravataravataravatar

Şikayət sebebi:

Şikayətci: Rəşid6661

Şikayət olunan: :

Baxış sayı:

Yayımlandı: Avqust 20, 2021

Redakte edildi: Avqust 24, 2021

Şərhlər: 3 Comments

ID: 15797

Scroll to Top