Salam, 01.07.23 cü il tarixində 13:11 saatlarında Birbank Kart vasitəsi ikə balansımı artırmışam. Lakin qəbz təqdim olunduğu halda Nar mobile balansımı artırmamışdır. Ödənişlə bağlı qəbx və tranzaksiya kodu təqdim etməyimizə baxmayaraq Nar mobilr bizdə heçbir problem yoxdur bankla əlaqə saxlayın bildirir. Dəfələrlə əlaqə saxlamağıma baxmayaraq suallarım əsassızdır. Nar mobile operatoru Hüseynova Arifə ilə bağlı şikayətim var. Nə mənim suallarımı cavablandırıb, nədə şikayətim bir əsas tapıb. Xanım məni aidiyyatı şöbəyə yönləndirməkdən qaçınıb və özüdə məsələ ilə bağlı heçbir cavab verməmişdir! Zəhmət olmazsa məsələnin ciddiyətini dərk edib, müraciətə əsaslı şəkildə cavab verəsiniz!