Salamlar,
4 Noyabr tarixində TEMU platformasından vermiş olduğum sifarişim bu günkü tarixə qədər hələdə mənə çatdırılmayıb. Çatdırılmaması bir yana @Limak kargo firması iddia edir ki, Nefçilərdəki filialımızdadır bağlama və "internet səhifəmizdən girib filiallar bölməsindən Nefçilər filialımızın adresi ilə tanış ola bilərsiniz" diyə məlumat veriblər.
Lakin Nefçilərdə filialları olduğuna dair heçbir məlumat saytda yer almır. Mesaj gəlibki yollar bağlıdır gəlin götürün gedirəm o adresdə filial yoxdur.
Bu gün baxiram yazilibki təslimatda. 2 dəq keçir yaziblar "Qəbul edən şəxs tapılmadı" yalan dolan..Hansiki guya 23:16da kuryer gelib təhvil alan olmayib. İş saatlarının 19:00a kimi olduğu bir firmanin firildaqçı hereketleri.
*9595 qaynar xəttə zəng edirəm telefonlara baxan yoxdur. Biraz öncə zəng etdi sıra 25 idi 16si siraya kimi gəldi sebr eledim dəstəyi söndürdülər. Geri zəng etdim məşguldur açilmir telefonlar.
Eyniz zamanda canli dəstəyə qoşuluram siram gəlir çatir müştəri təmsilçisi kompyuterin başinda yatir cavab vermir sonlandirir yazışmanı.
Bugun sistemdə yazilibki 06:43 də Potuya (yəni poşta demək istəyiblər) çatdi. Hansi poçtdu mmən tapmaliyam onlar yazmır. Nizami rayonu qeyd etdiyim üçün dedim Nizami rayon poçtuna qoyublar yəqin. Getdim soruşdum deyirlər poçtda belə bir adam adina baglama daxil olmayib.
Limak.az kargo firması ilə bağlı rəsmi ciddi tədbir görülməsini, lazımı cəzanin alınması yönündə sizdən artıq dərəcədə xahiş edirəm ciddi iş görülsün. Belə vicdansiz insanlarla işləmək biz vətəndaşları yorur.
Hörmətlə,