Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
[the_ad_placement id="manual"]

Kontakt Home niyə şikayətlərə baxmır? – “Şirkət “pulunu ver, itil cəhənnəmə” prinsipi ilə işləyir”- Eyyub Hüseynov

Kontakt Home niyə şikayətlərə baxmır? – “Şirkət “pulunu ver, itil cəhənnəmə” prinsipi ilə işləyir”- Eyyub Hüseynov

Çox sayda alıcının “Kontakt Home” mağazalar şəbəkəsindən şikayəti demək olar ki, bitib-tükənmək bilmir. Müştərilər aldıqları məhsula görə, müxtəlif problemlərlə üzləşdiklərini və mağaza filiallarının onu həll etməkdən boyun qaçırdıqlarını bildirirlər.

Alınan məhsulun xarab çıxması, texniki nasaz olması, bu kimi problemlərə nümunədir. Hətta məhsulun bir növ sığortalanması üçün əlavə ödənişlə verdikləri qızıl zəmanət talonu da bu məqamda köməyə çatmır. Sosial şəbəkə platfomalarında “n” qədər bu kimi şikayətlərə hər gün rast gəlmək olur.

Şikayətçi Meydiyeva Aylinin sözlərinə görə, “Kontakt Home”dan aldığı 800 manatlıq telefon anidən xarab olub. Lakin sözügedən mağaza şəbəkəsi günahı alıcının üstünə ataraq, kömək göstərməkdən yayınıb:
“Kontaktdan aprel ayında 800 azn-lik kreditlə telefon götürmüşəm. Telefon ekranı yazışdığım yerdə qaraldı. Gedib kontakta göstərirəm, zərbə alınıb deyilir, heç bir şey edə bilmərik, söyləyirlər. Ancaq telefona heç bir zərbə dəyməyib. Nə edə bilərəm?”.

Digər şikayətçi isə 14 gün müddətində problemli məhsulu qaytarmaq əvəzinə servisə göndərərək günlərlə onları süründürdüklərini bildirib:

“Dostum “Kontakt Home” mağazasından online sifarişlə “Xiaomi” model telefon alıb. 2-3 gün işlətdikdən sonra təzə olmasına baxmayaraq batareyanın kəskin azalmasını hiss edib. Mağazaya yaxınlaşdıq, servisə müraciət etməyimizi istədilər. Telefona baxış keçirildi, öz mütəxəssisləri baxışdan sonra heç bir problem tapılmadığını dedilər. Daha sonra rəsmi servisə göndərəcəklərini dedilər. Özünə də sadə telefon veriblər ki, götür hələlik işlət. 14 gün ərzində qaytarılma və dəyişdirilmə olduğu halda niyə belə uzadırlar ki?”.

Həmçinin başqa bir şikayətdə servisə göndərilən məhsulların təmir olunmadığını, əksinə ehtiyat hissələrin ustalar tərəfindən dəyişdirildiyi qeyd edilir.

Bizim.Media olaraq redaksiyamıza daxil olan saysız-hesabsız şikayətlərlə bağlı “Kontakt Home” la əlaqə saxladıq. Şirkətin İctimaiyyətlə Əlaqələr Şöbəsinin meneceri Vəfa Rüstəmova isə suallara yalnız rəsmi e-mail vasitəsi ilə cavablandıra biləcəyini bildirərək bir növ sualımızdan yayınmağa çalışdı.

Bu halda həm maddi, həm də mənəvi ziyan çəkmiş alıcılar kimə müraciət etməlidir? 

Azad İstehlakçılar Birliyinin sədri Eyyub Hüseynov Bizim.Media-ya mözvu il bağlı açıqlama verib.

O, bildirir ki, uzun illərdir sözügedən şirkətlə bağlı yüzlərlərlə şikayət alır, lakin hələ də həll yolu tapılmır:

“”Kontakt Home” dan uzun illərdir ki, şikayətlər yağış kimi yağır. Baxmayaraq ki, mən dəfələrlə İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidmətinə müraciət etmişəm. Şikayətlərin çeşidi o qədər müxtəlifdir ki, elektron mallar satılan mağaza şəbəkələrinin ən problemli olanı “Kontakt Home”dur.

Onlar sanki insanları aldatmaq üçün yarışa giriblər, bu yarışın da birincisi sözügedən mağaza şəbəkəsidir. Birinciliyi də heç kimə vermir. Bizə müraciət edən istehlakçılar bildirir ki, aldığı mal bir gün keçməmiş xarab olub və aparıb servisə verib. Lakin 1 il sonra məhkəmə qərarı ilə məhsulun üzərinə faiz də qoyaraq istehlakçıdan onu ödəməyi tələb edirlər.
Bu qurum “pulunu ver mənə, itil cəhənnəmə” prinsipi ilə işləyir. Yəni böyük reklam kampaniyaları, alıcını təntənə ilə qarşılama, endirim kimi məsələlərlə istehlakçıları aldadırlar. Lakin problem çıxdığı halda alıcını görməyə gözləri olmur”.

Ekspertin sözlərinə görə, aidiyyatı qurumlar bu kimi mağaza şəbəklərində güclü monitorinqlər aparmalıdır:

“Mən bu günə kimi 26 ildir ki, istehlakçı hüquq qoruyuram, qurumun rəhbər şəxslərindən bir nəfəri ilə bu tip məsələləri müzakirə etmə imkanı belə tapa bilməmişəm. Bizə illər boyu gələn şikayətlər içərisində işlənmiş, standarta uyğun olmayan malın istehlakçıya satılması kimi hallar müşahidə olunub.

Onlar həmçinin ictimai rəyi bloklamaq üçün güclü siyasət aparırlar.

Bizə daxil olan şikayətlərlə bağlı biz ərizələri “Kontakt Home” un şikayətlər şöbəsinin müdirinə və ya hüquqşünasa göndəririk və adətən bu cəhdlər uğursuz olanda məcbur oluruq ki, şikayətçinin ərizəsini İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidmətinə göndərək. Nəticə yenə də uğursuz olur və məsələ məhkəməyə qədər gedir.
Məhkəmələr də şikayətçinin yox, şirkətin tərəfini saxlayır. Sonda günah yenə istehlakçının üzərində qalır və ödənişinə əlavə faiz də qoyulur. Bu ciddi problemdir. Aidiyyatı qurumlar “Kontakt Home” və bu kimi mağaza şəbəkələrində monitorinqlər aparmalıdır”, – deyə E.Hüseynov bildirib.

Səkinə Yusibli, Bizim.Media

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır.
Bildirşlərə abunə ol
Bildirş
guest
0 Şərh
Inline Feedbacks
View all comments

Mövzu ilə bağlı şikayətlər

Salam sizden telefon almiwiq a12 oz ozune ekran qaraldi getirdim magazaya verdim mene servis deyir ekran yanib ama ekran yanmiyib bawka ustaya gosterdim iwiqlandirme sxemi yanib bele firildaqciliqdan elcekin indi men neyleyim hele zemanetinin qurtarmasina var

2 gün əvvəl
0

Salam artiq bogaza yigilmisam, burds yazmaq istemirem şikayetimi, xahos edirəm mesul şəxslər əlaqə saxlasinlar

23 Sentyabr 2022
0

Insaatcilar filialindan robot supurge aldim elave odenis aldilar ki bizim emekdaslar gelib sizin telefonunuza qosacaglar 3gun sora gelib cixan iscileri proqramin gec yuklendiyini deyib qapini ortub cixib getdi bu formada xidmet en seviyesiz firmalarda bele yoxdur xidmet 0 bowu bowuna…

17 Sentyabr 2022
0

Salam. Kontakt Home daimi müştərinizəm. Müəyyən problemlərlə bağlı olaraq kreditdə gecikmə eləmişəm. Hər dəfə zəng edirsiz . Deyirəm maaş alan gün ödənişi edəcəm. Gecikmə olub deyə artıq məni tanıyanlar da bilir ki adımda kredit var və gecikir. Bu qədər insanfiz…

17 Sentyabr 2022
0

Daha çox şikayət görmək üçün daxil ol

1664264900_1664264242_pp

Marşrut avtobuslarında gediş haqqı bu qədər olacaq – MƏBLƏĞ AÇIQLANDI

4683437

Mağazalarda 19-20 manata satılan kərə yağı – ÖLKƏYƏ 8-9 MANATA GƏTİRİLİR

baktelekom1660161428

SON DƏQİQƏ: İnternet tarifləri BAHALAŞDI – Yeni QİYMƏTLƏR/RƏSMİ

6ba7bca6-3da1-4b9b-9226-890890960ecejpg-1658829188

Restoranların YENİ FIRILDAĞI: Müştəri “servis haqqı” ödəməlidirmi?

azerlotereyanin-xalqdan-yigdigi-pullar-niderlandda-ofshora-dashinir-shok-guninfo_net

“Azərlotereya” milyonlar qazanır, amma vergiləri və uduşları ödəmir – HESABAT

1657699071_benzin

Daha bir benzin markasının qiyməti bahalaşdı – RƏSMİ

1657282117_62c81d5d99b3762c81d5d99b38165728188562c81d5d99b3562c81d5d99b36

MİDA-dan ev alanların nəzərinə! – Nəticələr ləğv edildi, həbs edilənlər var

0825c029-832f-4afd-b437-f8b6f9fa3726

“Atatürk” parkında içdiyi çayın qiyməti müştəriyə ŞOK yaşatdı – FOTO

socar11

SOCAR-ın 21 milyarddan çox borcu var

1657088416_1055328

Tanınmış mağazadan tortun içindən milçək çıxdığı iddiası