Suche
Generic filters
Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu

Şikayət sebebi:

Şikayətci: Ayshat Ramazanli

Şikayət olunan:

Baxış sayı: 125

Publihed: Yanvar 13, 2021

Modifed: İyul 13, 2021

Comments: 1 Comment

ID: 6833

Baku electronics – niyə adam dolandırırsız?

Noyabr ayının 27-də Xiomi Note 9 telefonunu almışam.2 həftə bitməmiş artıq donmağa başlamışdı.Apardım servisə format etdilər guya donmurmuş və yenidən qaytardılar.Telefonun donması ilə bağlı videoları göstərsəm də yenə öz bildiklərini dedilər.Telefonda yenə donmalar var.Şirkətin özündə şikayət ərizəsi yazsam da və üstündən 3 həftəyə yaxın bir zaman keçsə də heç baxan da yoxdur.Zəng eləyib maraqlanıram,sizinlə əlaqə yaradılacaq deyirlər,lakin onuda etmirlər.Bu telefonda problem varsa,niyə satırsız,niyə adam dolandırırsız?O məhsullara verilən pulu hamı min bir əziyyətlə qazanır.

Express Your Reaction
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

0
1+
Kamal

Bildirşlərə abunə ol
Bildirş
1 Şərh
Ən yenilər
Köhnələr Aktuallar
Inline Feedbacks
View all comments
Admin

Şikayət müzakirəyə açıqdır

haqqında digər şikayətlər

Aldığım telefonumda barmaq izi nasazlığı olduğu üçün Baku Electronics Gəncə filialına zəng etdim. Son dərəcə həssas və mədəni yanaşmağa çalışsamda telefonu götürən bir xanım müştəri necə deyərlər “insanı əzər” dərəcəsində danışdı mənimlə. Ayrılıqda dekabr ayında həmin o filialdan məhsul almaq…

0
3+
HesenAdminKamal

07 Aprel 2021
1

Baku Electronicsdən şirə çəkən maşın aldım bir neçə aydan sonra detalını sındırdım.Heç yerdə həmin detalı tapa bilmədim və təmir olunmadı baku electronicsdə isə həmin detal olmadı başqa yerə yönləndirdilər qısası tapılmadı.Mən yenidən həmin şirə çəkən maşını sifariş vermişəm hər gün…

0
0

16 İyul 2020
1

Salam. Artiq sabah 7 çi gün olacaq ki, baku elektronikse sipariş verdiğim 4 ədəd məhsul gelib çixmir. Bəlkə 50 dəfə zəng etmişəm. Operatorlar heddinnen artiq mesuliyyetsiz yanaşır. 30 den ən uzağı 1 saata xeber edeceklerini deseler də , geç bir…

0
0

24 Dekabr 2020
1

Abasov səfər adına 27 iyul kondisioner sifariş vermişik. Müştəri kodu K-1986204. Bu şirkətə biz çatdırılma və quraşdırılma ödənişini artıqlamasıyla etmişik. Bunlar bizə kondisioner çatdırılmasını 9 gün sonra göndərmək istədilər. Amma quraşdırılma üçün ustanı yollamadılar. Bizim məhsulumuz hələdə onlardadır. Və biz…

0
13+
ElmanKamalRenaKemal MetinavataraslanKamil NovruzovEmin

Daha çox görmək üçün daxil ol

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

0
1+
Kamal

Şikayət sebebi:

Şikayətci: Ayshat Ramazanli

Şikayət olunan:

Baxış sayı:

Yayımlandı: Yanvar 13, 2021

Redakte edildi: İyul 13, 2021

Şərhlər: 1 Comment

ID: 6833