Suche
Generic filters
Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu

Şikayət sebebi:

Şikayətci: Ayshat Ramazanli

Şikayət olunan:

Baxış sayı: 125

Publihed: Yanvar 13, 2021

Modifed: İyul 13, 2021

Comments: 1 Comment

ID: 6833

Baku electronics – niyə adam dolandırırsız?

Noyabr ayının 27-də Xiomi Note 9 telefonunu almışam.2 həftə bitməmiş artıq donmağa başlamışdı.Apardım servisə format etdilər guya donmurmuş və yenidən qaytardılar.Telefonun donması ilə bağlı videoları göstərsəm də yenə öz bildiklərini dedilər.Telefonda yenə donmalar var.Şirkətin özündə şikayət ərizəsi yazsam da və üstündən 3 həftəyə yaxın bir zaman keçsə də heç baxan da yoxdur.Zəng eləyib maraqlanıram,sizinlə əlaqə yaradılacaq deyirlər,lakin onuda etmirlər.Bu telefonda problem varsa,niyə satırsız,niyə adam dolandırırsız?O məhsullara verilən pulu hamı min bir əziyyətlə qazanır.

Express Your Reaction
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

0
1+
avatar

Bildirşlərə abunə ol
Bildirş
1 Şərh
Köhnələr
Ən yenilər Aktuallar
Inline Feedbacks
View all comments
Admin
Admin
8 months ago

Şikayət müzakirəyə açıqdır

haqqında digər şikayətlər


Aldığım telefonumda barmaq izi nasazlığı olduğu üçün Baku Electronics Gəncə filialına zəng etdim. Son dərəcə həssas və mədəni yanaşmağa çalışsamda telefonu götürən bir xanım müştəri necə deyərlər “insanı əzər” dərəcəsində danışdı mənimlə. Ayrılıqda dekabr ayında həmin o filialdan məhsul almaq…

0
3+
avatarAdminavatar

04-07-2021
1


Xaladelnik almışam,əziyi var. Heç bir sənədi yoxdu. Dəfələrlə şikayət etməyimə baxmayaraq. Heç vecinə alan yoxdu. Sənədsiz mal olar? Mən tələb edirem,şikayətimi cavabsız qoymayın. Mənə sənədi, pasportu üstündə normal mal gətirilsin. Yoxsa haqlı olaraq ödəmə etməyəcəm

0
0


Mən telefon almışam işlənmiş çixib, 5 gündən sonra xarab olub, 14 gün bitməmiş qaytarmaq isdeyende karantin düşdü özümdə pandemiya olmuşdum, neçə dəfə adam göndərdim magazaniz bağlı idi. İşlənmiş telefona pul ödəmək istəmirəm ödəmiyəcəm də.Mən yeni telefon götürmək istəyirəm. Xaiş edirəm…

0
0


Şirkətin Şəki mağazasından Bosh markalı soyuducu aldım. Lakin evə gətirdikdən sonra qüsurlu olduğunu gördüm. Bu barədə mağzaya məlumat versəm də soyuducunu dəyişmək istəmədilər. Nəhayət aidiyyatı orqanlara və qaynar xəttlərinə müraciət etdikdən sonra gəlib apardılar, yenisi ilə əvəz ediləcəyini bildirsələrdə hələki…

0
2+
avataravatar

Daha çox görmək üçün daxil ol

1

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

0
1+
avatar

Şikayət sebebi:

Şikayətci: Ayshat Ramazanli

Şikayət olunan:

Baxış sayı:

Yayımlandı: Yanvar 13, 2021

Redakte edildi: İyul 13, 2021

Şərhlər: 1 Comment

ID: 6833

Scroll to Top