Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu

Şikayətci: Aynur Sadiqova

Şikayət sebebi:

X0xhPrRbpDQ4DiePvviQuDQnl61tU72wTtfRpUgs.svg

Azərbaycan Respublikası İqtisadiyyat və Sənaye Nazirliyi yanında Antiinhisar Siyasəti və İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi Dövlət Xidməti Hüquqlarımızı tələb edək

ÜNVAN
Bakı şəhəri, Səbail rayonu,
Üzeyir Hacıbəyov küçəsi, 84 Hökumət Evi, 7-ci qapı

TELEFON
(+99412) 5997600
(+99412) 5997682/83

FAKS
(+99412) 4972408

E_MAIL
[email protected]

VEB-SAYT
https://www.competition.gov.az

INDEKS
AZ1000

Bolt – Sürücünün kobudluğu, keyfiyyətsiz xidmət

Salam. İyul ayinın 19-u saat 13 radələrində Xırdalan şəhəri 26-cı məhəllədən Ramana Gülçülük qəsəbəsinə taksi sifariş vermişdim.Sifarişimə əsasən Nissan Sunny markalı 90TR211 nömrəli taksi gəldi (sürücü Alim, gediş haqqı 10 man. 8 qəp.). Taksiyə əyləşdikdə hava isti olduğu üçün sürücüdən kondisioneri qoşmağı xahiş etdim, cavabında sürücüdən kobudcasına bunu eşitdik: .Sonra isə bizi (4 nəfər)Ramana Gülçülük qəsəbəsi əvəzinə Gənclik metrosu yaxınlığında Koroğlu Rəhimov 65 ünvanında (saat 15-20) çatmısız deyib düşürtdü. Təbii ki, mən ünvana çatmadığımızı və sifarişimizin bura olmadığını bildirdim. Lakin sürücü Alim ünvana çatdığımızı təkidlə bildirdi və gediş haqqını tələb etdi. Sürücü ilə mübahisənin mənasız olduğunu anladığımdan (sürücünün davranışı qənaətbəxş deyildi) qərara gəldim ki, düşüb başqa taksi sifariş edək, ona görə gediş haqqının (bu ünvana qədər) nə qədər olacağını soruşdum. Sürücü Alim gediş haqqının 10 m.8 q. olduğunu bildirdi. Yuxarıda bildirdiyim səbəbə görə daha mübahisə etməyib, 10 manat ödəniş elədim. Sizdən xahiş edirəm ki, sürücü barəsində tədbir görüb, mənə məlumat verəsiniz və etdiyim artıq ödənişi geri qaytarasınız. Əks təqdirdə müraciət etməli olacam.

DİQQƏT DİQQƏT !!!!

Qumar, mərc, kazi̇no saytı və ya qumar mobi̇l programlari və ya buna bənzər whatsapp , teleqram qrup və ya kanallardan uzaq olun !!! Əziz Azərbaycan xalqı bu işlərdən sizə nəzərən daha çox məlumatı olan biri olaraq deyirəm. Bütüm lotoreyya, qumar və kazino oyunların tək məqsədi SIZIN PULUNUZU ALMAQDIR , SIZƏ PUL QAZANDIRMAQ YOX. İnanilmaz miqdarda ferqli ferqi internet ortamlarından şikayətlər alırıq və bunların hamisini yayımlamaq imkanımız olmur. Bu cür saytlara bank kartinizi məlumatlarını yazmayın. Whatsapp, Teleqram ve ya diger sosyal sebeke quruplarinda 10 manat verin 100 manat olaraq size qaytaraq deyenlere inanmayin. Bu qeder cahil aldanmaqa meyilli olmayin !!! Yaxin dostlarini və etrafinizdaki insanlari bu kimi şeylerdən çəkindirin. 

Express Your Reaction
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

Nihad Nagiyev

Bildirşlərə abunə ol
Bildirş
0 Şərh
Inline Feedbacks
View all comments

haqqında digər şikayətlər

Demeli men 12 -14 saat gun erzinde isleyirem ki eve normal qazancla gedim , buna baxmayaraq yorulub eve getmey isdeyende profili baglamag isdehirem bolt mene sifaris atir men otmenit edib baglamag isdiyirem birde birde verir buntekrarlanir reytingim dusur ve bolt…

Resad Abbasov

01 Noyabr 2024
0

Mən flip profile qoşulmuşdum o profilden çıxmışam öz köhne profileme qayıtmaq isdiyirem 10 günduku başıma oyun açılar vatcapada atmışam maşının bütün senetderini bunlara nezaret eden yoxdumu bu qədərdə öz basnaliq olmaz

07 Oktyabr 2024
0

taksi şifariş etməmişəm,kartımdan 4.10pul çıxıldı

14 Avqust 2024
0

Mənim nömrəmi hansısa bolt sürücüsü qeydiyyata salıb və mənə sərnişinlərdən zəng gəlir narahat oluram. Xahiş edirəm nömrəmi qeydiyyatan çıxardın

06 Avqust 2024
0

Daha çox görmək üçün daxil ol

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

Nihad Nagiyev

Şikayət sebebi:

Şikayətci: Aynur Sadiqova

Şikayət olunan:

Yayımlandı: İyul 20, 2022

Redakte edildi: Avqust 9, 2022