Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Salam. 14.07.2019 tarixində PAK DAD fastfood restoranının 28 MALL filialında oldum. Qeyd edim ki xidmət səviyyəsi qiymətlə müqayisədə çox aşağıdır. 10 manatlıq dönər sifariş etdik 2 ədəd soyuq, dadsız , servis üçün salfet yemek üçün qaşıq və s təqdim olunmur….
BNA 1700023 və BNA 1659977 saylı protokollar qanunsuz olduğundan xahiş edirəm cərimələr ləğv olunsun. Sağolun
Bax siz meni verirsiz Mehkemeye men cox raziyam verin meni Mehkemeye ne gerar o verse helede olacey! Daha bestir menim gecikmeyelerim bu Karona virus bawtiyan gunen bawtati ozude faizderda cox yixilib ay bu Elwadin Yesi menim faizderimi poz eger imkan…
Salm bursa dayanmaq durma mosani yoxdu olsa be dongeden sonra quveden dusur ??
Servis 0 Müştəri ilə davranış 0 1 həftədirki bir birinin ütünə atırlar məsulliyəti.
Kartimdan pul tutulub nəyə gorə mən nagd vermisəm pulu hələ kardan da tutulur bolt şirkəti camahati aladir
99-JU-253 nömrəli 163 avtobusu 01.03.2024 Saat 19:00 radələrində: Şikayətim bundan ibarətdir ki dayanacaqda qalmışam sürücü dayanacaqdan çox qabaqda saxlayıb və heç qabaq qapını açmırdı.Avtobusa mindikdən sonra digər sayanacaqlarda da bunu etdiyini gördüm.Zəhmət olmasa bu sürücü ilə bağlı araşdırılsın
Telefon göndərdim servizə 30 AZN aldılar telefonu nasaz vəziyyətdə göndərdilər
Qizil zemanetle almisam telfon sevisden odenis isdeyiler
14 Avqust 2022 ci il tarixinde Gence şeherinde yerlesen irsad magazasindan kreditle qizil zemanetle Samsung A525 markali telefon aldim aldigimnan cihazda nasazliq askar etmisdim (nasazlik ondan ibaretdir ki, cihazin qulaqcigindan gelen ses zeyif ve uzaqdan gelirdi,herden ekran gec reaksiya verirdi…