Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
SALAM! adım Məhbubədir.Nəsimi metrosundan hərəkət edən 205 nömrəli avtobus haqqında şikayətimi bildirmək istəyirəm.Bu 40 dəqiqə interval şəhər daxili marşrut qrafikində nə dərəcədə doğrudur? Özü də yayın qızmarında.Avtobus dayanacağa 40 dəqiqəyə, dayanacaqdan növbəti dayanacağa 20 dəqiqəyə hərəkət edir.Yaxsi ki növbəti dayanacağı…
Zəng vurun bildirdim, baxılacaq deyib, söndürdülər. Salyan rayonu.
Mircelal 59k unvanda dayanma durma nisani olmayan yerde parklanma etmisem mene cerime yazilib xais edirem arasdirasiz EQ20444704 pratakolun nomresidi
Salam. Mən Əliyev Nicat Ramiz oğlu 10-VA-901 dövlət nömrə nişanlı avtomobilimi 23.11.2024 tarixində saat 18:15 radələrində 10-127 nömrəli parkinqdə saxladım. Təqribən 30 dəqiqə müddətində. Əvvəla orada yenicə ödənişli parklanma tətbiq olunmasından xəbərim yox idi. İkincisi yeni qaydada SMS ödəniş edilməsinin…
Alfanet şirkəti insanlara keyfiyyətsiz internet verir qiymət Baha keyfiyyət sıfır Müştəri məmnuniyyəti yoxdur Daha yaxşı internet üçün Əlavə pul istəyirlər insanları bir növ soymaq istəyirlər vacib tədbirlər görülməsini xahiş edirəm.
Salam, mover.az populyar olduğu üçün və imicini qoruyan şirkət kimi düşündüyümə görə onların saytından qeydiyyatdan keçərək Türkiyədə aldığım ayaqqabımı bu şirkət vasitəsi ilə çatdırmaq istədim. Onu nəzərə çatdırım ki sifariş forması elə qurulub ki xidmət paketi seçimi standart olaraq “Premium”…
Bakcell Operatorun əvvəl Klass XL paketindən danışıq intervalı 10 saniyə idi, daha sonra 30 saniyə və indi isə 60 saniyə eləyiblər. Qısa və konkret danışan adamlarıq. Sərf eləsin deyə, Bakcellə keçirik. Bunlar da xəbərdarlıq etmədən hesablama intervalını get-gedə qaldırırlar. Operatorla danışıram…
Beləki trendyoldan kargo.az ilə məhsul aldım , trendyol hesabımda məhsul təslim edildi göstərir , lakin kargo saytı işləmir və hətta həmişə məhsulları təhvil aldığımız obyekt bağlanıb və yerində lombard açılıb .