Şikayətim Kargofly.az şirkətindəndir (şirkət sözü mübaliğədir!).
Artıq boğaza yığıldım və hər şeyi olduğu kimi yazıram ki, siz də biləsiz və nə badə belə işbilməz birinə öz məhsulunuzu həvalə edəsiniz. Mən bir səhv idi elədim, PASHA Bank reklamı üzərindən bir dəfə üçün bunları seçdim, seçməz olaydım.
Əvvəla onu deyim ki,
- Call Center anlayışı yoxdur. 20 dəfə zəng edəndə bəlkə 1 dəfə təsadüfən düşmək ola.
- Fbda və Whatsappda da yazmaq mənasız. Hətta Whatsapp ilə Blue Ticks funksiyasını da yığışdırıblar ki, müştəri bilməsin yazdığını bunlar oxudu ya yox?!
- E-mail ünvanı qoyublar, o da işləmir (Mail Delivery Failure)
Hadisələrin xronologiyası:
30 Noyabr -> Sifariş vermişəm
9 Dekabr 12:21 -> Türkiyə anbarına çatdırılıb (Trendyol təslimat emaili göndərib)
9 Dekabr 14:00 -> Zəng etdim, dedilər çatıb, amma sistemə bugün ərzində giriləcək (səbəb: müştəri çoxdur)
10 Dekabr -> Zəng edirəm, düşə bilmirəm. Whatsapp ilə yazıram, deyirlər səbr edin.
11 Dekabr -> Nə zənglə düşmək olur, nə Whatsappda yazırlar
...
14 Dekabr -> Zəng edirəm. "Bilmirik hardadır, ancaq araşdıracağıq..."
Müştəri bolluğuna bir şey demirəm, bir gün bol olar, bir gün heç olmaz. Amma come on, Mover və Starex Trendyol təslimat emailini göndərən anla az qala eyni zamanda sistemdə anbarda olduğu görsənir.
Onları bağışlamaq olarmı?