Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu

Şikayətci: Emil Abbasov

Şikayət sebebi:

X0xhPrRbpDQ4DiePvviQuDQnl61tU72wTtfRpUgs.svg

Azərbaycan Respublikası İqtisadiyyat və Sənaye Nazirliyi yanında Antiinhisar Siyasəti və İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi Dövlət Xidməti Hüquqlarımızı tələb edək

ÜNVAN
Bakı şəhəri, Səbail rayonu,
Üzeyir Hacıbəyov küçəsi, 84 Hökumət Evi, 7-ci qapı

TELEFON
(+99412) 5997600
(+99412) 5997682/83

FAKS
(+99412) 4972408

E_MAIL
[email protected]

VEB-SAYT
https://www.competition.gov.az

INDEKS
AZ1000

Şikayətim Kargofly.az şirkətindəndir (şirkət sözü mübaliğədir!)

Şikayətim Kargofly.az şirkətindəndir (şirkət sözü mübaliğədir!). Artıq boğaza yığıldım və hər şeyi olduğu kimi yazıram ki, siz də biləsiz və nə badə belə işbilməz birinə öz məhsulunuzu həvalə edəsiniz. Mən bir səhv idi elədim, PASHA Bank reklamı üzərindən bir dəfə üçün bunları seçdim, seçməz olaydım. Əvvəla onu deyim ki, - Call Center anlayışı yoxdur. 20 dəfə zəng edəndə bəlkə 1 dəfə təsadüfən düşmək ola. - Fbda və Whatsappda da yazmaq mənasız. Hətta Whatsapp ilə Blue Ticks funksiyasını da yığışdırıblar ki, müştəri bilməsin yazdığını bunlar oxudu ya yox?! - E-mail ünvanı qoyublar, o da işləmir (Mail Delivery Failure) Hadisələrin xronologiyası: 30 Noyabr -> Sifariş vermişəm 9 Dekabr 12:21 -> Türkiyə anbarına çatdırılıb (Trendyol təslimat emaili göndərib) 9 Dekabr 14:00 -> Zəng etdim, dedilər çatıb, amma sistemə bugün ərzində giriləcək (səbəb: müştəri çoxdur) 10 Dekabr -> Zəng edirəm, düşə bilmirəm. Whatsapp ilə yazıram, deyirlər səbr edin. 11 Dekabr -> Nə zənglə düşmək olur, nə Whatsappda yazırlar ... 14 Dekabr -> Zəng edirəm. "Bilmirik hardadır, ancaq araşdıracağıq..." Müştəri bolluğuna bir şey demirəm, bir gün bol olar, bir gün heç olmaz. Amma come on, Mover və Starex Trendyol təslimat emailini göndərən anla az qala eyni zamanda sistemdə anbarda olduğu görsənir. Onları bağışlamaq olarmı?

DİQQƏT DİQQƏT !!!!

Qumar, mərc, kazi̇no saytı və ya qumar mobi̇l programlari və ya buna bənzər whatsapp , teleqram qrup və ya kanallardan uzaq olun !!! Əziz Azərbaycan xalqı bu işlərdən sizə nəzərən daha çox məlumatı olan biri olaraq deyirəm. Bütüm lotoreyya, qumar və kazino oyunların tək məqsədi SIZIN PULUNUZU ALMAQDIR , SIZƏ PUL QAZANDIRMAQ YOX. İnanilmaz miqdarda ferqli ferqi internet ortamlarından şikayətlər alırıq və bunların hamisini yayımlamaq imkanımız olmur. Bu cür saytlara bank kartinizi məlumatlarını yazmayın. Whatsapp, Teleqram ve ya diger sosyal sebeke quruplarinda 10 manat verin 100 manat olaraq size qaytaraq deyenlere inanmayin. Bu qeder cahil aldanmaqa meyilli olmayin !!! Yaxin dostlarini və etrafinizdaki insanlari bu kimi şeylerdən çəkindirin. 

Express Your Reaction
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

Bildirşlərə abunə ol
Bildirş
0 Şərh
Inline Feedbacks
View all comments

haqqında digər şikayətlər

15 noyabrda Trendyoldan lacoste ayaqqabisi sifaris elemisem, ama helede mehsul mene catmayib! Her defe bir behane ile qarsilasdim, mehsul itib, bize teslim edilmeyib, kuryer sehv catdirib. Mehsuloyetsizdiler, ve musterilerin qaygisina hec qalmirlar. Yani ozun bilersen, get trendyola gunde iki defe…

24 Yanvar 2022
0

14.12.2021-ci il tarixdə kargofly vasitəsilə gödəkcə və s. sifariş etmişəm. Nəhayət ki, 28.12.2021-ci ildə kargofly şirkətinin kuryeri vasitəsilə sifarişim gəldi. Sifariş etdiyim gödəkcənin səhv göndərilməsi ilə yanaşı tam fərqli və keyfiyyətcə qat-qat aşağı bir məhsul olduğunu gördüm. Mənim sifariş etdiyim…

29 Dekabr 2021
0

Şikayətim Kargofly.az şirkətindəndir (şirkət sözü mübaliğədir!). Artıq boğaza yığıldım və hər şeyi olduğu kimi yazıram ki, siz də biləsiz və nə badə belə işbilməz birinə öz məhsulunuzu həvalə edəsiniz. Mən bir səhv idi elədim, PASHA Bank reklamı üzərindən bir dəfə üçün bunları seçdim, seçməz…

14 Dekabr 2019
0

Daha çox görmək üçün daxil ol

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

Şikayət sebebi:

Şikayətci: Emil Abbasov

Şikayət olunan:

Yayımlandı: Dekabr 14, 2019

Redakte edildi: Avqust 25, 2021