Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu

Şikayətci: ismayıl Zalov

Şikayət sebebi:

X0xhPrRbpDQ4DiePvviQuDQnl61tU72wTtfRpUgs.svg

Azərbaycan Respublikası İqtisadiyyat və Sənaye Nazirliyi yanında Antiinhisar Siyasəti və İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi Dövlət Xidməti Hüquqlarımızı tələb edək

ÜNVAN
Bakı şəhəri, Səbail rayonu,
Üzeyir Hacıbəyov küçəsi, 84 Hökumət Evi, 7-ci qapı

TELEFON
(+99412) 5997600
(+99412) 5997682/83

FAKS
(+99412) 4972408

E_MAIL
[email protected]

VEB-SAYT
https://www.competition.gov.az

INDEKS
AZ1000

İrşad Electronics – Sizdən məmnun olmaq olarmı?

Bu ayın 7-də Bakıxanov filialından 1 kart vasitəsilə nəğd ödənişlə ad günü hədiyyəsi olaraq “Segway” almışıq. Alınan mal evdə işləmədiyinə görə ayın 9-da mağazaya dəyişmək üçün gətirmişik. Mağazada dedilər ki, 6060-a zəng edin, icazə versələr dəyişərik. Zəng olundu və icazə alındı. Mağazada dedilər ki, elektron məktubla bizə müraciət olunsun, sonra. Sonra öz aralarında nə danışdılarsa, saat 15:30-a qədər heç bir məktub olmadığına görə nahardan sonra yenidən mağazaya qayıtdıq. Dedilər hələ cavab gəlməyib, gözləyin. Uzun sözün qısası, həmin gün saat 20:15-ə qədər gözlədikdən sonra mağazadan dedilər ki, alınmış mal servisə göndəriləcək, servis tərəfindən akt tərtib olunmalıdır. İndiyə qədər mağazadan heç bir cavab ala bilmirik. Ayın 11-də saat 16:30-da canlı çat vasitəsilə dedilər ki (Elnur N.), məlumat veriləcək. Ayın 13-də də saat 10:37-də canlı çat vasitəsilə dedilər (Rəvanə B.) gün ərzində məlumat veriləcək. Hələlik heç bir məlumat yoxdur. Bir müştəri kimi necə hərəkət edək? Sizdən məmnun olmaq olarmı?

DİQQƏT DİQQƏT !!!!

Qumar, mərc, kazi̇no saytı və ya qumar mobi̇l programlari və ya buna bənzər whatsapp , teleqram qrup və ya kanallardan uzaq olun !!! Əziz Azərbaycan xalqı bu işlərdən sizə nəzərən daha çox məlumatı olan biri olaraq deyirəm. Bütüm lotoreyya, qumar və kazino oyunların tək məqsədi SIZIN PULUNUZU ALMAQDIR , SIZƏ PUL QAZANDIRMAQ YOX. İnanilmaz miqdarda ferqli ferqi internet ortamlarından şikayətlər alırıq və bunların hamisini yayımlamaq imkanımız olmur. Bu cür saytlara bank kartinizi məlumatlarını yazmayın. Whatsapp, Teleqram ve ya diger sosyal sebeke quruplarinda 10 manat verin 100 manat olaraq size qaytaraq deyenlere inanmayin. Bu qeder cahil aldanmaqa meyilli olmayin !!! Yaxin dostlarini və etrafinizdaki insanlari bu kimi şeylerdən çəkindirin. 

Express Your Reaction
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

Bildirşlərə abunə ol
Bildirş
0 Şərh
Inline Feedbacks
View all comments

haqqında digər şikayətlər

Salam oktyabrin ayinin 17den telefonumu servise vermisem helede xeber yoxdu.her gün zeng edirem mene her defe bir söz deyirler.zehmet olmasa menim sikayetime baxilsin eks halda yoldasim polise sikayet edecek

07 Noyabr 2024
0

Televizor almışam defekt çıxıb. servisdə yoxlanıldı problem aşkar edildi və mağazaya televizorun dəyişilməsi haqqında bildiriş göndərildi və televizor dəyişdirildi. Amma yenə də həmin problem baş verdi artıq 2 ci televizorda defekt çıxdı. Firmanın adı TCL

31 Oktyabr 2024
0

Televizor Aldım 1 ay ərzində televizor işləmədi və servisə apardilar….1 aydan soram gətirdiler üstündən 10 gün keçmədi yenə həmin problem çıxdı …Bir sözlə televizor brakdi..Dəyişmək istyrem deyiwmirler..bir sözlə TV Servisdedir…Bu İrşad da Bir sözlə Xidmət Sıfırdır…. Məhsulları da çox keyfiyyətsizdir…Heç…

28 Oktyabr 2024
0

Bu şirkətdən printer aldım, özləri məhsulu yoxlamadan təhvil verirlər, mən də yoxlayandan sonra defekt olduğunu bildirmişəm. Servisə aparıblar defekt olduğunu 1 həftədir təsdiq etmirlər və mən işimi və qədər gözəldirlər. Qeyd edim ki, nağd almışam

28 İyul 2024
0

Daha çox görmək üçün daxil ol

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

Şikayət sebebi:

Şikayətci: ismayıl Zalov

Şikayət olunan:

Yayımlandı: Oktyabr 14, 2022

Redakte edildi: Noyabr 4, 2022