Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu

Ən çox axtrılan mövzular ..

Bəli ilə bağlı şikayət və təşəkkürlər

Salam.Sizə ünvanladığım şikayət məktubunun səhəri günü "Kontak Home" qaynar xəttindən zəng edib dedilər ki,məhsulunuzu qaytara bilərsiniz.Artıq neçə gündür ki, şikayyətim öz həllini tapıb .Təşəkkürlər.

11.02.2022 İl tarixində “Kontak home” xalqlar dostluğunda yerləşən mağazasından “MİDEA” su qızdırıcısi almışam.Quraşdırdıqdan sonra məlum oldu ki, məhsul qoşulmur yəni qaz daxil etmir sönur.12.02.2022 ci il tarixində bu haqqda “Kontaq home” qaynar xətti nə (*6060) məlumat vermişəm. Ordan bildirdilər ki…

23 Fevral 2022
0

Şikayət şikayətcinin müzakirəyə qoşulmaması səbəbi ilə şirkətin lehine sonladırıldı

Salam her vaxdiz xeyr olusun azeronlayin sirketi xayis eliyrem bu problemləri aradan qaldirin ayliq 25 m pul oduyrem 10 m internetin keyfetini vermir cox zeyifdi 1 ci qurasdirlanda ela isdiyirdi xays eliyrem nezaret eliyim

Azeronline LTD bu şikayətə 1 cavab yazdı

Hell oldu

Bir nece gün evvel kontakt homedan babylis multistayler aldim. Eve geldim saçımı düzeltmeye çalıştım ama mal o geder keyfiyettsizdir ki hec bir işe yaramadı. Aldığım magazaya gettim ve deyismek istediğimi dedim ve gigiyenik sebeplerden deyisilmediyini deyib servise gönderdiler. Servise geldim…

Həll oldu

Gecənin 1vaxti zəng gəlir mənə ki taksi sifaris vermisəm mən evimdə yatmisam ama zəng gəlir. Kimsə qanunsuz olaraq mənim nomrəmlə qeydiyyatdan kecib. Bolt hara baxir? Təsdiq mesaji niə isdəmirki? Oz basinaliqdi? İsdəyəm zəng gəlirki sifaris vermisəm bu nədiye???? Hara baxir…

Yoxdur Sem sem

Şikayət şikayətcinin müzakirəyə qoşulmaması səbəbi ilə şirkətin lehine sonladırıldı

Bir muddet Yasadigim unvanda olmadigim ucun Muqavileye xitam verilib..Anlayram.muqavile xitam ola.biler..Amma Yeniden qosulmaq.ucun 2ayliq.odenisde ede bilerem..Amma etrafimda olanlar hami 11 manat odeyecek men 15 Manat bu ne sistemdir nece xidmetdir.?Ne qiymetdir ? Xahis edirem.Bu problemi aradan qaldirasiniz..Paketler deyiwlib deyilir..Men kimnense…

Azeronline LTD bu şikayətə 1 cavab yazdı

30 Oktyabr 2021
1

Şikayət şikayətcinin müzakirəyə qoşulmaması səbəbi ilə şirkətin lehine sonladırıldı

Salam Mən azeronline artiq 3 il olar qoşulmuşam əvələr yaxşiydi internet surəti. Soradan internetlə çox problem yaşiyiram bir sozlə xidmət keyfiyəti nol dərəcədə interneti zəyif dəfələrcə zəng etmişəm problemi aradan qaldirin ama nə yaziq ki qaldiracayiq deyilir heç bir şey…

Azeronline LTD bu şikayətə 1 cavab yazdı

Salam. Expargo ilə olan problemim həll edilib. Təşəkkür edirəm Sizə və Expargoya. Ümüd edirəm ki, gələcəkdə bu cür problemlə bir daha üzləşmərəm.

Salam. Expargo şirkəti ilə çoxdan alış veriş edirib xaricdən mal gətizdirirəm. Camaata təhqir mesajını nəzərə almasaq razı idim. O mesajın texniki səhv oldugunu dedilər və məndə anlayışla yanaşdım. Ola bilər. Lakin son malımı səhv gətiriblər. Başqasının malını mənə, mənim malımı…

Probleme ətraflı şəkildə aydınlıq gətirildi. Təşəkkülər Optimal Elektroniks

salam. men 17.05.2020 tarixinda samsung a51 telefonu kreditle Optimal Bakixanov 3 filialindan almisham. iyundan etibaren her ayin evveli kreditimi internet vasitesile gecikdirmeden odeyirem. halbuki odeme tarixi her ayin 25ne kimidir. men ise her ayin evveli odeyirem. elece noyabr ayinda da…

12 Dekabr 2020

BETA TEA -dan cavab

Beta Tea Temsilcisi
Mrb ,

Öncelikle ürünümüze göstermiş olduğunuz ilgi için teşekkür ederiz. Ürünümüz içerisinde gördünüz beyaz küçük parçalar doğala özdeş Bergomat (Earl Grey ) Aromasıdır. Hiçbir şekilde sağlığa zararlı katkı maddesi içermemektedir.İstenilmesi halinde analiz raporu gönderebiliriz.
iyi günler diliyorum.

29 Kasım 2019

04 Yanvar 2020
0

Hörmətli Zira Olives Zeytun Zavodu, şikayətimə ciddi yanaşmağınız çox təqdirə layiqdir. Bu gün ərzində nümayəndələriniz mənimlə əlaqə də yaradaraq üzrxahlıq edildi və mağazalardan bütün məhsulların yığılmağa başlandığı bildirildi. Həmçinin qeyd edim ki, mən də təbii və qatqısız və xüsusilə də yerli istehsal məhsullarına önəm verdiyim üçün sizin məhsulu seçmişdim. Eləcə də şərhlərdən gördüyümə əsasən məhsullarınızdan razı qalan müştərilər də var. Lakin ümid edirəm ki, bir daha belə hallarla mən və eləcədə digər müştərilər qarşılaşmaz və xoşagəlməz hallar, narazılıqlar yaranmaz. Çalışaq ki, istehsalda, qablaşdırmada olan xətanın qarşısı məhsul bazarda satışa çıxmamış, əsas məsələ insan sağlamlığı ziyan görməmiş alınar. Təşəkkürlər sizə də ki, bütün təklif və iradlarımı ciddi şəkildə dinlədiyiniz və nəzərə aldığınız üçün. Məhsulunuzdan bir daha istifadə edəcəm. Müsbət fikirlərimi sizinlə bölüşmək ümidilə :)

25 Dekabr 2019
0

Ümumi statistika