Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu

Şikayətci:Ramid Agayev

Şikayət sebebi:

X0xhPrRbpDQ4DiePvviQuDQnl61tU72wTtfRpUgs.svg

Azərbaycan Respublikası İqtisadiyyat və Sənaye Nazirliyi yanında Antiinhisar Siyasəti və İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi Dövlət XidmətiHüquqlarımızı tələb edək

ÜNVAN
Bakı şəhəri, Səbail rayonu,
Üzeyir Hacıbəyov küçəsi, 84 Hökumət Evi, 7-ci qapı

TELEFON
(+99412) 5997600
(+99412) 5997682/83

FAKS
(+99412) 4972408

E_MAIL
[email protected]

VEB-SAYT
https://www.competition.gov.az

INDEKS
AZ1000

Müştərisini ən çox xətdə gözlədən Mobil Operator

Müştərisini ən çox xətdə gözlədən Mobil Operator olaraq Ginnesin Rekordlar kitabına düşən Azərbaycanın İlk Mobil Operatoru - Bakcell Hələ arsız-arsız lütfən xətdə gözləyin, sizin zənginiz bizim üçün çox vacibdir sözlərini deyən avocavabda qoşublar... Adboy verməsəydim bəlkədə Kainatda heç bir dövür heç bir Mobil Operatorun vurmadığı və vura bilməyəcəyi rekordu vuracaqdılar. Anlamıram Azerconnect olaraq Bakcell və Nar belə bir xidmət göstərmək üçün birləşib? Adboy verəndən sora hələ avtomatik mesaj da gəlir ki bəs operatorlar hamısı məşğul idi nəbilim nə... A kişi 42 dəqiqə xətdə gözləyən adama cavab verilmirsə deməli işləmirsiz ya da ki, Narla Bakcellə baxan yalnız bir işçi var və o yazıqda heç birinə çatdırmır. Boş boş yalandan Ən Sürətli İnternet Xidməti göstərən operator, Yadplanetlilərə ilk xidmət göstərən operator... Bu pafoslu yalanlarla kimi aldadığınızı zənn edirsiniz? Özünüzü aldadırsız. Hamı bilir kim kimdir ya hansı şirkət nədir, necədir... Daha yaxın olaq... Sizin kimi operatordan uzaq olmaq daha yaxşıdır. Çox arzu edirəm ki, bir nəfər bu şirkəti ala və birdəfəlik bağlaya. Bu həmin adamın bütün Bakcell müştərilərinə verdiyi ən böyük dəyər məhz elə bu olardı.

DİQQƏT DİQQƏT !!!!

Qumar, mərc, kazi̇no saytı və ya qumar mobi̇l programlari və ya buna bənzər whatsapp , teleqram qrup və ya kanallardan uzaq olun !!! Əziz Azərbaycan xalqı bu işlərdən sizə nəzərən daha çox məlumatı olan biri olaraq deyirəm. Bütüm lotoreyya, qumar və kazino oyunların tək məqsədi SIZIN PULUNUZU ALMAQDIR , SIZƏ PUL QAZANDIRMAQ YOX. İnanilmaz miqdarda ferqli ferqi internet ortamlarından şikayətlər alırıq və bunların hamisini yayımlamaq imkanımız olmur. Bu cür saytlara bank kartinizi məlumatlarını yazmayın. Whatsapp, Teleqram ve ya diger sosyal sebeke quruplarinda 10 manat verin 100 manat olaraq size qaytaraq deyenlere inanmayin. Bu qeder cahil aldanmaqa meyilli olmayin !!! Yaxin dostlarini və etrafinizdaki insanlari bu kimi şeylerdən çəkindirin. 

Express Your Reaction
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

Bildirşlərə abunə ol
Bildirş
0 Şərh
Inline Feedbacks
View all comments

haqqında digər şikayətlər

Salam. Bayramınız mübarək! Şikayətim Bakcell şirkətindəndi. Xronoloji arıdıcıllıqla neçə illər gedən soyuq müharibəmizi sizə bildirmək istərdim:   2016-cı il yeni köçdüyüm Sabunçu rayonu, Yeni Ramana qəsəbəsində Bakcell-in şəbəkə zəifliyinə görə 555 Müştəri xidmətlərinə müraciət etdim. 50-dən çox ailənin yaşadığı məhəllədə…

06 Yanvar 2020
0

Şikayətim artıq son zamanlarda şikayəti adi hal kimi qəbul edən, abonentlərinə qarşı sərt və səhv siyasət yürüdən Bakcell şirkətindəndi. May ayından onların “Evdə wi-fi” kompaniyasının abonentiyəm. 100 azn ödənişlə router aparatı və 4 aylıq internet vermişdilər. Buraya facebook və instagram limitsiz +60…

31 Dekabr 2019
0

Salam. Şikayətim Bakcelldəndir. Deməli mən nömrəmi biznes tarifinden 15 manatlıq tarifə keçirtdim. Bir müddət istifadə etdikdən sonra 1 ay bu nömrəmə pul köçürtmədim. Mesaj geldi ki, keçən ayın pulunu ödəyib əlavə 15 manatda ödəməliyəm ki, nömrə açılsın. Zəng etdim şikayət…

26 Dekabr 2019
0

Salam nezernize catirim ki @bakcell oz basina isdediyi kimi tarifleri qaldirir danishiq intervalin 60 saniye edib bu o demekdi ki 10 saniye danishsan bele 60 saniyen pulu cixilir bizden bu yaxinda oyrendim ki internet ucunde intervali qaldirib bize demeden 100…

25 Dekabr 2019
0

Daha çox görmək üçün daxil ol

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

Şikayət sebebi:

Şikayətci:Ramid Agayev

Şikayət olunan:

Yayımlandı:Avqust 4, 2019

Redakte edildi:Sentyabr 17, 2021