Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu

Şikayətci: Dmitriy Qolitsin

Şikayət sebebi:

X0xhPrRbpDQ4DiePvviQuDQnl61tU72wTtfRpUgs.svg

Azərbaycan Respublikası İqtisadiyyat və Sənaye Nazirliyi yanında Antiinhisar Siyasəti və İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi Dövlət Xidməti Hüquqlarımızı tələb edək

ÜNVAN
Bakı şəhəri, Səbail rayonu,
Üzeyir Hacıbəyov küçəsi, 84 Hökumət Evi, 7-ci qapı

TELEFON
(+99412) 5997600
(+99412) 5997682/83

FAKS
(+99412) 4972408

E_MAIL
[email protected]

VEB-SAYT
https://www.competition.gov.az

INDEKS
AZ1000

Kontakt Home Fırıldaqçılıq

Salamlar. Düşünmirdim ki bir gün mən də hansı sa saytda yazı yazacam. Amma ola bilsin ki, mənim (şərti olaraq) vəziyyətim kiməsə, eyni zamanda bizə də kömək edə bilər. Belə ki, bir həmkarı bu mağazadan noutbuk alıb, o, parametrləri başa düşmür və ofis işləri üçün noutbuk lazım olduğunu deyib. Ona ən son modellərdən biri olan 2021-ci il noutbuku satıldı, əlavə olaraq Windows 11 və office 2021-i qeyd etdilər, ona siçan da satdılar. seçimlər: Noutbuk modeli - HP 17-CN0036UR 1300+ azn. Simsiz siçan - 61 azn. Windows 11 bütün dillərdə - 350 azn. MS office 2021 - 150-250 dəqiq xatırlamıram. ümumiyyətlə 2100 çıxdı. Qeyd etmək lazımdır: adam ümumiyyətlə avadanlıqları başa düşmür, yaşlıdır. Onun tək səhvi və günahı odur ki, dönməyib, arifdən soruşmayıb və bunu anlayır, amma bu cümlə olmamalıdır. İşdə təsadüfən xəbər tutdum. Və onun aldandığını başa düşdüm çünki İT mütəhəssis vəzifəsində işləyirəm və 10 ildən çox təcrübəm var. O, həqiqətən ehtiyac duyduğu şey deyil. Mağazaya getdik, orda izah etdim ki, ehtiyacımız yoxdur, bizə yaraşmır. Geri qaytarılacağını söylədim. Bizə başqa noutbukla dəyişməyi təklif etdilər. Eyni zamanda bildiriblər ki, alıcı "Şeş qoşa" lotereyasını oynadığı üçün pulu qaytarmaq mümkün deyil (Alıcının dediyinə görə, ona əvvəlcə deyil, alışdan sonra oynamaq təklif olunub) Bunun üçün sənədləri göstərməyi tələb etdim. edə bilməyəcəyiniz yerdə. Mənə dedilər ki, nədənsə narazısınızsa, *6060 nömrəsinə zəng edib orada bütün suallara aydınlıq gətirə bilərsiniz. Zəng etdim, amma gözlənildiyi kimi mənasızdır. Heç kim heç nə bilmir, heç kim heç nə edə bilməz. administrator mövcud deyil. Əvəzedici administrator qulağına əriştə asmaqdan başqa heç nəyə qadir deyil. Qeyd edək ki, hazırda bu məhsul endirimdədir və təklif ediblər ki, ya noutbuku endirimlə bizdə qoyub, ya da eyni qiymətə başqası ilə dəyişsinlər. Bütün bu vəziyyətdən sonra, alıcını aldadaraq ona lazım olmayan bir şeyi satdıqda, biz heç bir sövdələşmə etmək istəmirik. Biz pulun geri qaytarılmasını istəyirik. Üstəlik, bildiyimə görə, 14 gün ərzində bunu etməyə tam haqqı var. Bizə həç bir sənəd göstərmədilər baxmayaraq ki mən tələb elədim. Bu satıcıların indi etdikləri qanunsuzdur və heç bir hüquqi təsiri yoxdur. Və hüquqşünas olmamağıma baxmayaraq, bunu mükəmməl başa düşürəm. Yaxşı bir insanın aldadılması məni qane etmir, o da böyük təcrübəyə malik kardioloq və sadəcə yaxşı, güvənən bir insandır. Növbəti sual bu vəziyyətdə nə etməli və kimə müraciət etməliyəm?

DİQQƏT DİQQƏT !!!!

Qumar, mərc, kazi̇no saytı və ya qumar mobi̇l programlari və ya buna bənzər whatsapp , teleqram qrup və ya kanallardan uzaq olun !!! Əziz Azərbaycan xalqı bu işlərdən sizə nəzərən daha çox məlumatı olan biri olaraq deyirəm. Bütüm lotoreyya, qumar və kazino oyunların tək məqsədi SIZIN PULUNUZU ALMAQDIR , SIZƏ PUL QAZANDIRMAQ YOX. İnanilmaz miqdarda ferqli ferqi internet ortamlarından şikayətlər alırıq və bunların hamisini yayımlamaq imkanımız olmur. Bu cür saytlara bank kartinizi məlumatlarını yazmayın. Whatsapp, Teleqram ve ya diger sosyal sebeke quruplarinda 10 manat verin 100 manat olaraq size qaytaraq deyenlere inanmayin. Bu qeder cahil aldanmaqa meyilli olmayin !!! Yaxin dostlarini və etrafinizdaki insanlari bu kimi şeylerdən çəkindirin. 

Express Your Reaction
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

Kamal MammadovToğrul

Bildirşlərə abunə ol
Bildirş
1 Şərh
Ən yenilər
Köhnələr Aktuallar
Inline Feedbacks
View all comments

haqqında digər şikayətlər

salam.kecən ay suzin binə filialindan məhsuı sifsruş verdim.rəsmləşdirdilər sonra dedilər 3 4 gunə cstdiraciü.sonra məhsul ıazim olmadi.zəng vurub bildirdim.imdi sms gondəriılər cərimə odəniş.məhsulu goturməmişəm. bu necə ola bilir.niyə işcilərinuz məsuliyətsuzlik edib sistemnən silmiılər.

Ramizli Elvin

3 gün əvvəl
0

Salam mən kredit üçün müraciət etdim ama borcumu ödəyib bagladigim üçün mənə ödəmə edərkən heçnə deyilmedi ama indi yaxinlasmisam kredit muraci uxun mene deyorlər borcunuz var xahiş edirəm bu deleduz şirkət cezalandirilsin

08 İyul 2024
0

Salam. Mənim şikayətim “Kontakt Home” mağazalar şəbəkəsindəndir. Mən 12 may 2024-cü il tarixində, mağazanın Sahil filialından iPhone 15 pro 256 gb telefonu əldə etmişəm. Kamerasında problem olduğu üçün mağazaya yazdım. Mənə bildirdilər ki, mağazaya yaxınlaşın, dəyişiləcək. Mağazaya getdim, ordan da…

Ramizli ElvinAzər Əmirov

16 May 2024
0

Qızıl zəmanətin bəndlərinə əsasən xarab olan məhsulun servise gönderildiyi tarixdən 14 iş günü ərzində təmir olunmayıbsa təmannasız 100 faiz deyerinde başqa behsulla deyişdirilmesi mümkündür , 14 iş günü keçmesine reğmen mehsul hele tehfil verilmeyib ve üstelik hele 7 güne geleceyi…

Ramizli ElvinAzər Əmirov

11 May 2024
0

Daha çox görmək üçün daxil ol

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

Kamal MammadovToğrul

Şikayət sebebi:

Şikayətci: Dmitriy Qolitsin

Şikayət olunan:

Yayımlandı: İyun 10, 2022

Redakte edildi: İyun 19, 2022