Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün təşəkkülər
Hörmətli Zira Olives Zeytun Zavodu, şikayətimə ciddi yanaşmağınız çox təqdirə layiqdir. Bu gün ərzində nümayəndələriniz mənimlə əlaqə də yaradaraq üzrxahlıq edildi və mağazalardan bütün məhsulların yığılmağa başlandığı bildirildi. Həmçinin qeyd edim ki, mən də təbii və qatqısız və xüsusilə də yerli istehsal məhsullarına önəm verdiyim üçün sizin məhsulu seçmişdim. Eləcə də şərhlərdən gördüyümə əsasən məhsullarınızdan razı qalan müştərilər də var. Lakin ümid edirəm ki, bir daha belə hallarla mən və eləcədə digər müştərilər qarşılaşmaz və xoşagəlməz hallar, narazılıqlar yaranmaz. Çalışaq ki, istehsalda, qablaşdırmada olan xətanın qarşısı məhsul bazarda satışa çıxmamış, əsas məsələ insan sağlamlığı ziyan görməmiş alınar. Təşəkkürlər sizə də ki, bütün təklif və iradlarımı ciddi şəkildə dinlədiyiniz və nəzərə aldığınız üçün. Məhsulunuzdan bir daha istifadə edəcəm. Müsbət fikirlərimi sizinlə bölüşmək ümidilə 🙂
Probleme ətraflı şəkildə aydınlıq gətirildi. Təşəkkülər Optimal Elektroniks
salam. men 17.05.2020 tarixinda samsung a51 telefonu kreditle Optimal Bakixanov 3 filialindan almisham. iyundan etibaren her ayin evveli kreditimi internet vasitesile gecikdirmeden odeyirem. halbuki odeme tarixi her ayin 25ne kimidir. men ise her ayin evveli odeyirem. elece noyabr ayinda da…
Moverdən mail gəldi. Üzrxahlıq etdilər və 8 yanvara kargolarımən çatacağına əminlik yaratdılar. Səmimiyyətlərinə inandım???? inşaAllah təkrarlanmayacaq deyə ümid edir və narahatlığıma son qoyduqlarına görə təşəkkür edirəm .
Mən hələ belə məsuliyyətsiz, belə ləng işləyən firma görməmişəm. Bağlamam 2 həftədir gəlib airporta. Baku cargo terminalda gözləyir. Amma 2 həftədir bunlar onu gətirib çatdırmır. Nə yazıya baxırlar nə zəngə. Öz keflərilə. Özüdə belə rəqib firmalar varkən. Starex maşaAllah nə…