Suche
Generic filters
Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu

Bütüm təşəkkürlər

Salam. Expargo ilə olan problemim həll edilib. Təşəkkür edirəm Sizə və Expargoya. Ümüd edirəm ki, gələcəkdə bu cür problemlə bir daha üzləşmərəm.

Salam. Expargo şirkəti ilə çoxdan alış veriş edirib xaricdən mal gətizdirirəm. Camaata təhqir mesajını nəzərə almasaq razı idim. O mesajın texniki səhv oldugunu dedilər və məndə anlayışla yanaşdım. Ola bilər. Lakin son malımı səhv gətiriblər. Başqasının malını mənə, mənim malımı…

0
1+
avatar

Nömrəylə əlaqə saxlamaq qeyri mümkün olmasada,instaqramda bütün sualları cavablandırırlar. Dynamexlə alış-verişə davam edirəm.

Trendyoldan sifariş etdiyim ayaqqabının kodunu səhv göndəriblər. Ən pisi əlaqə saxlamaq mümkün deyil. Arada konturum gedir. Əgər qısa zamanda həll olunmasa bu şirkətlə alış-veriş etməyəcəm.

0
1+
avatar

01-13-2021
1

Bu gün mesaj gəldi ki artıq təhvil üçün hazırdır, çox gec də olsa çatdırdılar çox şükür. Bu arada mobil tətbiqlərini də yeniliyib yaxşılaşdırıblar. Ümid edirəm düzəldərlər özlərini. Mən daha sifariş verən deyiləm buradan. Amma yenə də sağ olsunlar ki nəhayət gətirib çıxartdılar.

Qətiyyən bu şirkətlə iş görməyin və hamıya da pisləyin. Mən çox narazıyam bu şirkətdən, əgər şirkət demək mümkündürsə. Mən sifarişimi düz 60 gün əvvəl vermişdim, yəni 30.10.2020 amma o vaxtdan bəri 25 gün anbarda qaldı sora birtəhər bakıya çatdırdılar amma…

0
0

01-12-2021
1

Moverdən mail gəldi. Üzrxahlıq etdilər və 8 yanvara kargolarımən çatacağına əminlik yaratdılar. Səmimiyyətlərinə inandım???? inşaAllah təkrarlanmayacaq deyə ümid edir və narahatlığıma son qoyduqlarına görə təşəkkür edirəm .

Mən hələ belə məsuliyyətsiz, belə ləng işləyən firma görməmişəm. Bağlamam 2 həftədir gəlib airporta. Baku cargo terminalda gözləyir. Amma 2 həftədir bunlar onu gətirib çatdırmır. Nə yazıya baxırlar nə zəngə. Öz keflərilə. Özüdə belə rəqib firmalar varkən. Starex maşaAllah nə…

0
0

Mesele hell olundu çox şükür.

.Salam, Şikayətim Perla Mebel-dəndir,şirkət Foriella şirkəti tərkibindədi. Çox məsuliyyətsiz və aşağı xidmət göstərilirən bir markadır. Bunu yazmaqda məqsədim Sizlərde mebel alan zaman mənim kimi səhv etməyəsiniz. Qeyd edimki, hemin salondan həm yataq həmdə oturmaq otaq dəsti almışam, qiymətləridə heçdə ucuz…

0
0

Probleme ətraflı şəkildə aydınlıq gətirildi. Təşəkkülər Optimal Elektroniks

salam. men 17.05.2020 tarixinda samsung a51 telefonu kreditle Optimal Bakixanov 3 filialindan almisham. iyundan etibaren her ayin evveli kreditimi internet vasitesile gecikdirmeden odeyirem. halbuki odeme tarixi her ayin 25ne kimidir. men ise her ayin evveli odeyirem. elece noyabr ayinda da…

0
0

Həll oldu

Salam.siz işçi götürəndə nəyə görə götürürsüz?! Bu nə tərbiyəsizlik bu nə mədəniyyətsizlikdi?! Sizin işçi keçən dəfə zəng vurub mənim xalama agzinnan çıxani deyir. Xalam ona dedik bizim maaşları müharibə vəziyyətinə görə həmdə pandemiyaya görə gecikdiriblər alan kimi ödəyəcəm qayıdıb xalama…

0
1+
avatar

BETA TEA -dan cavab

Beta Tea Temsilcisi
Mrb ,

Öncelikle ürünümüze göstermiş olduğunuz ilgi için teşekkür ederiz. Ürünümüz içerisinde gördünüz beyaz küçük parçalar doğala özdeş Bergomat (Earl Grey ) Aromasıdır. Hiçbir şekilde sağlığa zararlı katkı maddesi içermemektedir.İstenilmesi halinde analiz raporu gönderebiliriz.
iyi günler diliyorum.

29 Kasım 2019

Yene bir namelum veziyyet!!!

0
0

01-04-2020
0

Hörmətli Zira Olives Zeytun Zavodu, şikayətimə ciddi yanaşmağınız çox təqdirə layiqdir. Bu gün ərzində nümayəndələriniz mənimlə əlaqə də yaradaraq üzrxahlıq edildi və mağazalardan bütün məhsulların yığılmağa başlandığı bildirildi. Həmçinin qeyd edim ki, mən də təbii və qatqısız və xüsusilə də yerli istehsal məhsullarına önəm verdiyim üçün sizin məhsulu seçmişdim. Eləcə də şərhlərdən gördüyümə əsasən məhsullarınızdan razı qalan müştərilər də var. Lakin ümid edirəm ki, bir daha belə hallarla mən və eləcədə digər müştərilər qarşılaşmaz və xoşagəlməz hallar, narazılıqlar yaranmaz. Çalışaq ki, istehsalda, qablaşdırmada olan xətanın qarşısı məhsul bazarda satışa çıxmamış, əsas məsələ insan sağlamlığı ziyan görməmiş alınar. Təşəkkürlər sizə də ki, bütün təklif və iradlarımı ciddi şəkildə dinlədiyiniz və nəzərə aldığınız üçün. Məhsulunuzdan bir daha istifadə edəcəm. Müsbət fikirlərimi sizinlə bölüşmək ümidilə 🙂

0
0

12-25-2019
0

Baş ofisdə problemi operativ həll edib, geri qaytarmaq üçün satış şöbəsinə tapşırıq verdilər və problemsiz qaytarıb məbləği tam geri aldım. Təşəkkürlər.

Müqavilədə yazır ki, hər hansı səbəbdən müştəri narazıdırsa 14 gün ərzində, 300 mb-i keçməmək şərtilə qaytarıla bilər. Qaytarılma yalnız texniki qrup tərəfindən tərtib olunan akt ilə mümkündür. 30 mbs-ə qədər sürət vəd edirdi, mən də gözləyirdim heç olmasa 10 olsun….

0
0

12-23-2019
0

Scroll to Top