Suche
Generic filters
Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu

Şikayət sebebi:

Şikayətci: Rehmam Abdurrahmanov

Şikayət olunan:

Baxış sayı: 125

Publihed: İyul 30, 2020

Modifed: Aprel 30, 2021

Comments: 1 Comment

ID: 5848

OPTIMAL ELECTRONIC – bütün mehsulliyetden boyun qaçırmaq olmaz.

Optimldan bir kart vasitəsilə anamın adına kredit lə xiom me play markalı telefon götürmüşəm.Zamanetin qurtarmasına 1 həftə qalmış telefon öz özüne yanıb sönmeye başladı Optimala zəng edərək məlumat almaq isdedim servie yonlendirdiler.Ehmedlideki servisə hər gün zeg elədim götürmədilər karantin səbəbi ilə çölə çıxa bilmirdim ve bir gün qalmış yaxınlaşdım Əhmədli de Optimala servise sağ olsun orda ki təmir edən oğlan məni yaxşı qarşıladı və müəyyən qədər köməlik göstərdi və bildirdi ki ancaq talon vasitəsilə telefonu qəbul edib menimntelefonumu proqram təminatı və batareya dəyişməsi ilə təmin edə biler . Menimde 3 saatlıq icazem var Mərdəkana gedib talonu tapmaq sora qayıtmaq 3saat bitəcək və sora məni tutub cərimə edecekler məndə evdə axdardim tapmadım məndə talon olmadığı üçün yaxınlaşa bilmədi. Mən demək olar ki daimi müştəri çevrilmək isdiyirdim bir çox malları Optimaldan almışiq 2su filtri paltar yuyan falan.Menim bütün işlərim telefonla bağlıdı ve bu hadisenin baş verməsi məni daha da eseblesdirdi ki dörd 5 ay telefona zamət verərək bütün mehsulliyetden boyun qaçırmaq olmaz.telefon ki adnarazvi birdəfəlik istifadə üçün deyil minimum 2 il isdifade edirlər mən demirəm ki iki il zamanət versin haşa azı bir il bunun qarantiyası olmalıdır axı .Bilirsiniz vəziyyət biraz hesasdir həmdə bu günlerde xüsusi karantin rejimi falan insanların psixologiyasınına ve ruhuna zərbə vurur bir tərəfdən də belə hadisələr olduqca insanlar eseblesir aqressiya yaranır. Mən şəxsən isdemezdim ki bele bir şikayət yazım ve o həddə çatdım ki axırda mecburiyet qarşısında qalaraq yazdım.
Qaynar xəte zəng edərək öz şikayəimi bildirdim ve dediler ki sizinlə sabah əlaqə saxlanılacaq saxlanmandi Sizdən artıq derecede xahiş edirəm bu barədə lazımi yerlərə şikayətim çatdırılsın ve bu məsələ ilə məşqul olunsun.

Bildirşlərə abunə ol
Bildirş
1 Şərh
Köhnələr
Ən yenilər Aktuallar
Inline Feedbacks
View all comments
Admin
Admin
10 months ago

Şikayət firma və şikayətçi arasında müzakirəyə açıqdır

haqqında digər şikayətlər


No

Optimldan bir kart vasitəsilə anamın adına kredit lə xiom me play markalı telefon götürmüşəm.Zamanetin qurtarmasına 1 həftə qalmış telefon öz özüne yanıb sönmeye başladı Optimala zəng edərək məlumat almaq isdedim servie yonlendirdiler.Ehmedlideki servisə hər gün zeg elədim götürmədilər karantin səbəbi…

0
0


Salam opdimal cok pis hormetzlik davranısı dansql bele olmaz biz oran yaxs bildik gedik mehemedi daresinde olan opdimal

0
4+
avataravataravataravatar

05-24-2021
1


salam mən şirvanda yasayiram optimaldan sirvan filialinnan telfon almisam difekt çixib xarabdi servis dedilər servisədə gondərdik duzəlmədi yenə həmənki problemlər olur qanundada var hüququmdu əgər bir telefon servisə gedib gəlib düzəlmirsə ya dəyisməlidilər yada pulu geri odəməlidilər xais edirəm maraqlanasiz…

0
5+
avataravatarAdminavataravatar


Malı satmaq və aradan çıxmaq, kondinsionerin quraşdırılması zamanı razılaşdırılmış qiymətdən əlavə olaraq ödənişin tələb edilməsi, şikayətlərin cavablandırılmaması və müştəri təmsilçilərinin ilə əlaqə qurmaq mümkün olmur, geri qaytarılmış məhsulun ödenişini gecikdirir və təcrübəsiz kadrlar sualları cavablandıra bilmir.

0
9+
avataravataravataravataravataravataravataravatar

06-08-2021
1

Daha çox görmək üçün daxil ol

1

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

0
0

Şikayət sebebi:

Şikayətci: Rehmam Abdurrahmanov

Şikayət olunan:

Baxış sayı:

Yayımlandı: İyul 30, 2020

Redakte edildi: Aprel 30, 2021

Şərhlər: 1 Comment

ID: 5848

Scroll to Top