Suche
Generic filters
Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu

Şikayət sebebi:

Şikayətci: Rehmam Abdurrahmanov

Şikayət olunan:

Baxış sayı: 125

Publihed: İyul 30, 2020

Modifed: İyul 13, 2021

Comments: 1 Comment

ID: 5848

OPTIMAL ELECTRONIC – bütün mehsulliyetden boyun qaçırmaq olmaz.

Optimldan bir kart vasitəsilə anamın adına kredit lə xiom me play markalı telefon götürmüşəm.Zamanetin qurtarmasına 1 həftə qalmış telefon öz özüne yanıb sönmeye başladı Optimala zəng edərək məlumat almaq isdedim servie yonlendirdiler.Ehmedlideki servisə hər gün zeg elədim götürmədilər karantin səbəbi ilə çölə çıxa bilmirdim ve bir gün qalmış yaxınlaşdım Əhmədli de Optimala servise sağ olsun orda ki təmir edən oğlan məni yaxşı qarşıladı və müəyyən qədər köməlik göstərdi və bildirdi ki ancaq talon vasitəsilə telefonu qəbul edib menimntelefonumu proqram təminatı və batareya dəyişməsi ilə təmin edə biler . Menimde 3 saatlıq icazem var Mərdəkana gedib talonu tapmaq sora qayıtmaq 3saat bitəcək və sora məni tutub cərimə edecekler məndə evdə axdardim tapmadım məndə talon olmadığı üçün yaxınlaşa bilmədi. Mən demək olar ki daimi müştəri çevrilmək isdiyirdim bir çox malları Optimaldan almışiq 2su filtri paltar yuyan falan.Menim bütün işlərim telefonla bağlıdı ve bu hadisenin baş verməsi məni daha da eseblesdirdi ki dörd 5 ay telefona zamət verərək bütün mehsulliyetden boyun qaçırmaq olmaz.telefon ki adnarazvi birdəfəlik istifadə üçün deyil minimum 2 il isdifade edirlər mən demirəm ki iki il zamanət versin haşa azı bir il bunun qarantiyası olmalıdır axı .Bilirsiniz vəziyyət biraz hesasdir həmdə bu günlerde xüsusi karantin rejimi falan insanların psixologiyasınına ve ruhuna zərbə vurur bir tərəfdən də belə hadisələr olduqca insanlar eseblesir aqressiya yaranır. Mən şəxsən isdemezdim ki bele bir şikayət yazım ve o həddə çatdım ki axırda mecburiyet qarşısında qalaraq yazdım.
Qaynar xəte zəng edərək öz şikayəimi bildirdim ve dediler ki sizinlə sabah əlaqə saxlanılacaq saxlanmandi Sizdən artıq derecede xahiş edirəm bu barədə lazımi yerlərə şikayətim çatdırılsın ve bu məsələ ilə məşqul olunsun.

Express Your Reaction
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

0
0

Bildirşlərə abunə ol
Bildirş
1 Şərh
Ən yenilər
Köhnələr Aktuallar
Inline Feedbacks
View all comments
Admin

Şikayət firma və şikayətçi arasında müzakirəyə açıqdır

haqqında digər şikayətlər

No

Optimldan bir kart vasitəsilə anamın adına kredit lə xiom me play markalı telefon götürmüşəm.Zamanetin qurtarmasına 1 həftə qalmış telefon öz özüne yanıb sönmeye başladı Optimala zəng edərək məlumat almaq isdedim servie yonlendirdiler.Ehmedlideki servisə hər gün zeg elədim götürmədilər karantin səbəbi…

0
0

30 İyul 2020
1

ASTARA optimaldan 240 azn tozsoran almiwiq samsung. Mehsulda nazazliq var. Vermiwik magazaya 2 aydi mehsul temir etmeyiriler, iwcileride terbiyesiz sekilde reftar edibler, hara zeng edirik xeyri yoxdur 954, musteri memnuniyyeti wobesi. Helede tozsoran onlardadir . Bu ne biabirciliqdir musteri memnuniyyeti…

0
0

08 Aprel 2022
1

Salam.Mən 3 ildən artıqdı Optimalın müştərisiyəm. Bu 3 ildə təxminən 3-4 minə yaxın əşyalar götürmüşəm. Bugün bonusumu yoxlatdırdım mənə bildirdilər ki, Sizin 1 gün gecikməniz var. Necə olur 10 gün qabaq ödəyə bilirik 1 gün gecikmə olanda gecikmə sayılır?Mən Optimalın…

0
13+
KamranGulcanUlyaMeryamAbdulRasulSurayaHumay

Telefonu alandan 1 ay sonra sondu yanmadi. Meni gunumu qara edib servise get gele saldilar. Men teze telefon ucun pul odemisem. niye axi ustalarinizin 4 – 5 defe sokub yigdigi telefonu isletmeliyem. kreditin vaxtindan 1 gun kecen kimi adam minnet…

0
2+
İlkinAdmin

17 Mart 2021
1

Daha çox görmək üçün daxil ol

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

0
0

Şikayət sebebi:

Şikayətci: Rehmam Abdurrahmanov

Şikayət olunan:

Baxış sayı:

Yayımlandı: İyul 30, 2020

Redakte edildi: İyul 13, 2021

Şərhlər: 1 Comment

ID: 5848