Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu

Şikayətci: Rehmam Abdurrahmanov

Şikayət sebebi:

X0xhPrRbpDQ4DiePvviQuDQnl61tU72wTtfRpUgs.svg

Azərbaycan Respublikası İqtisadiyyat və Sənaye Nazirliyi yanında Antiinhisar Siyasəti və İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi Dövlət Xidməti Hüquqlarımızı tələb edək

ÜNVAN
Bakı şəhəri, Səbail rayonu,
Üzeyir Hacıbəyov küçəsi, 84 Hökumət Evi, 7-ci qapı

TELEFON
(+99412) 5997600
(+99412) 5997682/83

FAKS
(+99412) 4972408

E_MAIL
[email protected]

VEB-SAYT
https://www.competition.gov.az

INDEKS
AZ1000

OPTIMAL ELECTRONIC – bütün mehsulliyetden boyun qaçırmaq olmaz.

Optimldan bir kart vasitəsilə anamın adına kredit lə xiom me play markalı telefon götürmüşəm.Zamanetin qurtarmasına 1 həftə qalmış telefon öz özüne yanıb sönmeye başladı Optimala zəng edərək məlumat almaq isdedim servie yonlendirdiler.Ehmedlideki servisə hər gün zeg elədim götürmədilər karantin səbəbi ilə çölə çıxa bilmirdim ve bir gün qalmış yaxınlaşdım Əhmədli de Optimala servise sağ olsun orda ki təmir edən oğlan məni yaxşı qarşıladı və müəyyən qədər köməlik göstərdi və bildirdi ki ancaq talon vasitəsilə telefonu qəbul edib menimntelefonumu proqram təminatı və batareya dəyişməsi ilə təmin edə biler . Menimde 3 saatlıq icazem var Mərdəkana gedib talonu tapmaq sora qayıtmaq 3saat bitəcək və sora məni tutub cərimə edecekler məndə evdə axdardim tapmadım məndə talon olmadığı üçün yaxınlaşa bilmədi. Mən demək olar ki daimi müştəri çevrilmək isdiyirdim bir çox malları Optimaldan almışiq 2su filtri paltar yuyan falan.Menim bütün işlərim telefonla bağlıdı ve bu hadisenin baş verməsi məni daha da eseblesdirdi ki dörd 5 ay telefona zamət verərək bütün mehsulliyetden boyun qaçırmaq olmaz.telefon ki adnarazvi birdəfəlik istifadə üçün deyil minimum 2 il isdifade edirlər mən demirəm ki iki il zamanət versin haşa azı bir il bunun qarantiyası olmalıdır axı .Bilirsiniz vəziyyət biraz hesasdir həmdə bu günlerde xüsusi karantin rejimi falan insanların psixologiyasınına ve ruhuna zərbə vurur bir tərəfdən də belə hadisələr olduqca insanlar eseblesir aqressiya yaranır. Mən şəxsən isdemezdim ki bele bir şikayət yazım ve o həddə çatdım ki axırda mecburiyet qarşısında qalaraq yazdım. Qaynar xəte zəng edərək öz şikayəimi bildirdim ve dediler ki sizinlə sabah əlaqə saxlanılacaq saxlanmandi Sizdən artıq derecede xahiş edirəm bu barədə lazımi yerlərə şikayətim çatdırılsın ve bu məsələ ilə məşqul olunsun.

DİQQƏT DİQQƏT !!!!

Qumar, mərc, kazi̇no saytı və ya qumar mobi̇l programlari və ya buna bənzər whatsapp , teleqram qrup və ya kanallardan uzaq olun !!! Əziz Azərbaycan xalqı bu işlərdən sizə nəzərən daha çox məlumatı olan biri olaraq deyirəm. Bütüm lotoreyya, qumar və kazino oyunların tək məqsədi SIZIN PULUNUZU ALMAQDIR , SIZƏ PUL QAZANDIRMAQ YOX. İnanilmaz miqdarda ferqli ferqi internet ortamlarından şikayətlər alırıq və bunların hamisini yayımlamaq imkanımız olmur. Bu cür saytlara bank kartinizi məlumatlarını yazmayın. Whatsapp, Teleqram ve ya diger sosyal sebeke quruplarinda 10 manat verin 100 manat olaraq size qaytaraq deyenlere inanmayin. Bu qeder cahil aldanmaqa meyilli olmayin !!! Yaxin dostlarini və etrafinizdaki insanlari bu kimi şeylerdən çəkindirin. 

Express Your Reaction
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

Bildirşlərə abunə ol
Bildirş
0 Şərh
Inline Feedbacks
View all comments

haqqında digər şikayətlər

salyanan optimaldan televizor aldix kredeti 6 aya odedim televizor zavadskoy brak cixdi 1 aydi vermisik hec bir xeber yodu nede deyiller havaxt celecek gedirem salyana o gonderir sirvana sirvan conderir salyana optimala zeng etdim dedi televizoru hardan almusuz ora gedin…

kerimov namiq

30 Avqust 2022
0

Salam,online optimal müraciət etmişəm,4gundur surundurduler,kredit şöbəsinə yönləndirilir, kredit şöbəsində ki aperator xanim kobud cavab verdi,ləğv elətdirdim,bugün 09.062022 də sifariş verdim şəhər 10da.Axsam 6dir səs sorağı yoxdur.kredit şöbəsindən zəng gəlməlidir -zeng gelmedi,,hələ bunlar cavab verəcək,rəsmiləşdirən sonra 1hefteye bakıdan mal gələcək..səviyyə sıfır,,kredit…

Toğrul

09 İyun 2022
0

ASTARA optimaldan 240 azn tozsoran almiwiq samsung. Mehsulda nazazliq var. Vermiwik magazaya 2 aydi mehsul temir etmeyiriler, iwcileride terbiyesiz sekilde reftar edibler, hara zeng edirik xeyri yoxdur 954, musteri memnuniyyeti wobesi. Helede tozsoran onlardadir . Bu ne biabirciliqdir musteri memnuniyyeti…

08 Aprel 2022
0

Salam.Mən 3 ildən artıqdı Optimalın müştərisiyəm. Bu 3 ildə təxminən 3-4 minə yaxın əşyalar götürmüşəm. Bugün bonusumu yoxlatdırdım mənə bildirdilər ki, Sizin 1 gün gecikməniz var. Necə olur 10 gün qabaq ödəyə bilirik 1 gün gecikmə olanda gecikmə sayılır?Mən Optimalın…

Daha çox görmək üçün daxil ol

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

Şikayət sebebi:

Şikayətci: Rehmam Abdurrahmanov

Şikayət olunan:

Yayımlandı: İyul 30, 2020

Redakte edildi: İyul 13, 2021