Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu

Pandemiya zamanında da qonşu dövlətlərin valyutalarının ucuzlaşması, insanları xaricdən sifariş etməyə bir az da həvəsləndirib. Hazırda Respublika ərazisində 20-dən çox karqo şirkəti fəaliyyət göstərir.

Şikayət sayında görə karqo şirkətlərinin sırası

Yük şirkətini seçərkən nələrə diqqət yetirilməlidir?

Hər şeydən əvvəl bildirim; Burada "X kargo şirkəti yaxşıdır, X yükünü seçin" və ya "Y yük şirkəti dəhşətlidir, ancaq ondan uzaq durun" kimi tövsiyələr verməyəcəyik. Çünki onun istehzası dəhşətlidir ... Bəziləri üçün yalnız ən pislərin ən yaxşıları şərh edilə bilər. Digər tərəfdən, yük şirkətləri filiallarına görə fərqlənirlər. Başqa sözlə, bir yük şirkətinin bir filialı son dərəcə yaxşı bir xidmət göstərə bilər, eyni yük şirkətinin başqa bir filialı dəhşətli bir xidmət göstərə bilər. Ölkəmizdəki heç bir yük şirkətində sürətli müştəri dəstəyi təmin etmək, problemlərə qısa müddətdə həll yolları çıxarmaq, problemli sahələrə müdaxilə etmək və lazımi inkişaflar etmək kimi proseslərin olmamasıdır. Ən əsası, hər hansı bir yük şirkətinin yüklərin yüklənməsi, daşınması və digər bütün proseslərini izləməsi və işçilərin yüklərə diqqətlə yanaşmalarını təmin etməsi söz mövzusu deyil. Zədələnmiş bir yük bizə gəldikdə, başqasını "qardaş, biz ehtiyatlıyıq, amma "bu bağlamaları gömrükdə zədələnib" deyə günahlandıran bir çox yük personalını gördüm. Bu səbəbdən "Mənim zədələdiyimi kim biləcək" rahatlığında hərəkət etmək lüksü var.

Bağlamanı təhvil alarkən nələrə diqqət etməli

Onlayn alış-veriş fiziki mağazalardan daha sərfəli olmaq, həm də evinizdə və ya iş yerinizdə rahatlıqla zəhmət olmadan həyata keçirilmək baxımından gündən-günə daha da sıxlaşır. Təəssüf ki, onlayn alış-veriş problemsiz deyil. Bu problemlərdən ən əsası alış-veriş etmək üçün düzgün yer seçməkdir. Ancaq istehlakçıların bu məsələdən daha çox xəbərdar olduqları və təhlükəsizlik tədbirləri artdıqca bu problem həll edildiyi görünür. İkinci vacib problem, yükdən alınan məhsulun zədələnməsi və ya fərqli bir məhsulun göndərilməsidir. Burada bu problemdən təsirlənməmək üçün diqqətli olmağınız lazım olanları paylaşırıq.

Yük gəldikdə qəbul etməzdən əvvəl ediləcək işlər:

- Məhsulu aldığınızı göstərən qəbzə imza atdığınız zaman, həmin qəbzdəki “məhsulu tamamilə və zədələnməmiş aldım” ifadəsini də qəbul edirsiniz. Buna görə məhsulu çatdırmadan əvvəl onu açmağa və baxmağa çalışın. Yük məmuru onu açmaq istəmirsə, yük qəbzinə "məhsul yoxlanılmadan alındı" ifadəsini əlavə edin.

- Məhsulu aldığınız zaman, yük məmuru getmədən əvvəl tez bir zamanda açın və yoxlayın. Hər hansı bir ziyan varsa, yük məmuru ilə birlikdə "ziyan hesabatı" tutun və məhsulu yük zabitinə yola düşmədən çatdırın. Yük məmuru zədələnmiş məhsulu almadan çıxırsa, əlaqəli filialına çatın və vəziyyəti bildirin (məhsul zədələnmiş halda gəldi, ancaq qutunu açmaq üçün qəbzə imza atmalı idiniz). Bu vəziyyətdə, yük şöbəsi məmuru, ehtimal ki, ziyanı qeyd etmək və məhsulun çatdırılmasını almaq üçün bir yük məmuru göndərəcək, ancaq bunu etmədiyi təqdirdə məhsulu satın aldığınız şirkətə bildirin. Şirkət yük şirkətinə müraciət edərək problemi həll etməyə çalışacaq.

- Məhsul gəldikdə qutunu vizual olaraq yoxlayın. Xarici qutuda zədələnmə varsa, yük məmuruna göstərin və qəbzi imzalamayacağınızı və qutunu açmadan məhsulu alacağınızı bildirin. Bu vəziyyətdə, kuryer çox güman ki, qutunu açmağınıza icazə verəcəkdir. Yük işçiləri, qutulara dəyən bu tip zərərləri alıcıdan gizlətməyi yaxşı bilirlər. Buna görə son dərəcə diqqətli olmalısınız.

Göndərməni aldıqdan sonra zərər görsəniz:

Bu vəziyyətdə, problem problemli ola bilər. Çünki imzaladığınız və yük məmuruna məhsulu bütöv aldığınızı təsdiq edən qəbz verdiyiniz üçün nə satıcı, nə də siz yük şirkətindən hər hansı bir ziyan kompensasiyası ala bilməyəcəksiniz. Bununla birlikdə, məhsulu aldıqdan dərhal sonra zərər görsəniz, gecikmədən yük şöbəsinə zəng edib vəziyyəti izah edə və zərərin qiymətləndirilməsi hesabatında sizə kömək etmələrini xahiş edə bilərsiniz. Əksər hallarda bu nəticə verməyəcək, amma sınamağa dəyər.

Zədələnmiş məhsul mebel və ya çini növü məhsuludursa, tədarükçülər və beləliklə satıcılar zədələnmiş əşyanın yeni bir hissəsini göndərə bilərlər. Buna görə, zədələnmiş hissələr çox deyilsə, kömək üçün satıcı ilə əlaqə qura bilərsiniz.

Koronavirus daxilində nəzərə alınacaq şeylər:

- Məhsul gəldikdə əlcək taxaraq götürün.

- Əlcəklərinizi çıxarmadan qutuyu nəm salfetlər və ya sabunlu parça ilə yaxşıca silin, sonra qablaşdırmanı çıxarın və toxunmadan zibil qutusuna atın.

- Paketinizdən çıxardığınız məhsulu yenidən nəm salfet və ya sabunlu bir parça ilə təmizləyin.

- Təmizləmə prosesi başa çatdıqdan sonra əlcəklərinizi çıxarın və zibil qutusuna atın və 30 saniyə sabunlu su ilə əllərinizi yuyun.

 

Bir bağlamanı düz 3 aya çatdırıblar, bircə bağlamaya görə düz 24manat daşıma haqqı gəlib hansı ki bağlamanın öz qiyməti daha ucuzdur. Bunlar bir yana, qəti şəkildə əlaqə saxlamaq olmur, nə zənglərə cavab verirlər, nə mesajlara, nə də saytları normal işləyir….

19 Mart 2021
0

Salam cox xais edirem komek edin men baglamalarimi Beyan ede bilmirem yazir izleme kodu duz deyil dasiyici sirkete muraciet edin musteri kodum 262867.

20 Fevral 2021
1

165365, 5 gündür adamı nə yerinə qoyursuz? kuryer hanı? kuryer niyə mənim bağlamamla şəhərdə gəzməlidi?evinə aparır onu?bu nə şirkətdi? limakla sifariş verən rəfiqəm eyni şeyi iki həftə əvvəl aldı, siz ama 5 gündü bakıda bağlamanı gətirib çıxarmırsız. özünə hörmət edən…

06 Fevral 2021
0

Şikayətim starex adlı məsuliyyətsiz şirkətdəndi. Bu məsuliyyətsiz şirkət mənə üzr mesajı yazdı ki, sizin bağlamaları hər dəfə gecikdirmişik. Bundan sonra gecikdirməmək üçün əlimizdən gələni edəcəyik. Bəs qələt eləmişik, başımızı daşa döymüşük. Fevral ayının 24,25,26-sı türkiyə saytlarından sifariş verdim. Arxasınca müraciət…

TuralAynur

09 Mart 2021
0

Sifarişimi Türkiyədəki kargo şirkəti 01.12.2020-ci il tarixində Colibri in ünvanına çatdırıb, Colibri əməkdaşları deyir ki, bizim köhnə ünvanımıza gedib, hərçənd 26 noyabrda mənə Colibri dən başqa sifarişlə əlaqədar mesaj gəlmişdi ki, sifarişini bizim Colibri anbarındadır. 2-3 gündən sonra nouldu, Türkiyə…

13 Dekabr 2020
0

img_5e148f5079113

Bu il neçə kənd və yeni yaşayış massivi qazlaşacaq?

samsung-yeni-orta-budceli-smartfonu-galaxy-f23-5g-ni-teqdim-edib---qiymeti9963

Samsung yeni orta büdcəli smartfonu Galaxy F23 5G-ni təqdim edib – QİYMƏTİ

galaxy-s22plus-ve-s22-ultra-ucun-olan-suretli-sarj-texnologiyasi-45-vatt-liq-sarj-gucunu-cemi-1-deqiqe-erzinde-temin-edir1514 (1)

Galaxy S22+ və S22 Ultra üçün olan sürətli şarj texnologiyası 45 vatt-lıq şarj gücünü cəmi 1 dəqiqə ərzində təmin edir

azercell-den-aciqlama9924

Azercell-dən açıqlama

yeni-samsung-galaxy-s22-seriyasInIn-teqdimatI2252

YENİ SAMSUNG GALAXY S22 SERİYASININ TƏQDİMATI

samsung-galaxy-s22-smartfonlarinda-tetbiqlerin-performanslarinin-asagi-salinmasi-problemini-hell-edir2506

Samsung Galaxy S22 smartfonlarında tətbiqlərin performanslarının aşağı salınması problemini həll edir

azeriqaz-1

Yenidən “smart” tipli sayğaclara keçilir? – “Azəriqaz”dan AÇIQLAMA

apple-november-event

Apple növbəti təqdimat tədbirini elan edib: Şirkət hansı məhsulları təqdim edəcək?

samsung-10-000-tetbiqin-performansinin-suni-sekilde-asagi-salinmasinda-gunahlandirilir8301

Samsung 10 000 tətbiqin performansının süni şəkildə aşağı salınmasında günahlandırılır

edv-ni-kabinetim-de-topla1537

ƏDV-ni ‘Kabinetim’də topla!