Salam. Bu layihəni təşkil etdiyiniz üçün sizə təşəkkürümü bildirirəm. Azərpoçtun bir çox filiallarında müştəri məmnuniyyəti sıfır səviyyədədir. dəfələrlə AZ 1114 Yəni Nefçilər metrosuna yaxın fililalda olmuşam, çox zaman gələn bağlamanı yubadırlar vaxtında vermirlər, səbəb olaraq bağlama hələ gəlməyib deyilir, lakin izləmə kodunda bağlamanın poçt tərəfindən qəbulu göstərilir.
2-ci bir hal isə Bağlama göndərmək üçün 1 işçi baxır bu işə, elə olur ki həgtədə 2-3 gün bu işçi orda olmur, və onu əvəz edəcək kimisə təyin etmirlər yerinə, beləcə o qədər yolu boş boşuna gedib qayıdırıq. Dövlət qurumunda belə boşluq yol verilməzdir.
Bundan əlavə Azərpoçt rəhbərliyi daha cavan və müştərilərlə işləməyi bacaran səbrli kadrları işə qəbul etsinlər.