Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu

Ən çox axtrılan mövzular ..

Əmin deyilem ilə bağlı şikayət və təşəkkürlər

Probleme ətraflı şəkildə aydınlıq gətirildi. Təşəkkülər Optimal Elektroniks

salam. men 17.05.2020 tarixinda samsung a51 telefonu kreditle Optimal Bakixanov 3 filialindan almisham. iyundan etibaren her ayin evveli kreditimi internet vasitesile gecikdirmeden odeyirem. halbuki odeme tarixi her ayin 25ne kimidir. men ise her ayin evveli odeyirem. elece noyabr ayinda da…

12 Dekabr 2020

Həll oldu

Salam.siz işçi götürəndə nəyə görə götürürsüz?! Bu nə tərbiyəsizlik bu nə mədəniyyətsizlikdi?! Sizin işçi keçən dəfə zəng vurub mənim xalama agzinnan çıxani deyir. Xalam ona dedik bizim maaşları müharibə vəziyyətinə görə həmdə pandemiyaya görə gecikdiriblər alan kimi ödəyəcəm qayıdıb xalama…

11 Dekabr 2020
1

BETA TEA -dan cavab

Beta Tea Temsilcisi
Mrb ,

Öncelikle ürünümüze göstermiş olduğunuz ilgi için teşekkür ederiz. Ürünümüz içerisinde gördünüz beyaz küçük parçalar doğala özdeş Bergomat (Earl Grey ) Aromasıdır. Hiçbir şekilde sağlığa zararlı katkı maddesi içermemektedir.İstenilmesi halinde analiz raporu gönderebiliriz.
iyi günler diliyorum.

29 Kasım 2019

04 Yanvar 2020
0

Hörmətli Zira Olives Zeytun Zavodu, şikayətimə ciddi yanaşmağınız çox təqdirə layiqdir. Bu gün ərzində nümayəndələriniz mənimlə əlaqə də yaradaraq üzrxahlıq edildi və mağazalardan bütün məhsulların yığılmağa başlandığı bildirildi. Həmçinin qeyd edim ki, mən də təbii və qatqısız və xüsusilə də yerli istehsal məhsullarına önəm verdiyim üçün sizin məhsulu seçmişdim. Eləcə də şərhlərdən gördüyümə əsasən məhsullarınızdan razı qalan müştərilər də var. Lakin ümid edirəm ki, bir daha belə hallarla mən və eləcədə digər müştərilər qarşılaşmaz və xoşagəlməz hallar, narazılıqlar yaranmaz. Çalışaq ki, istehsalda, qablaşdırmada olan xətanın qarşısı məhsul bazarda satışa çıxmamış, əsas məsələ insan sağlamlığı ziyan görməmiş alınar. Təşəkkürlər sizə də ki, bütün təklif və iradlarımı ciddi şəkildə dinlədiyiniz və nəzərə aldığınız üçün. Məhsulunuzdan bir daha istifadə edəcəm. Müsbət fikirlərimi sizinlə bölüşmək ümidilə :)

25 Dekabr 2019
0

Baş ofisdə problemi operativ həll edib, geri qaytarmaq üçün satış şöbəsinə tapşırıq verdilər və problemsiz qaytarıb məbləği tam geri aldım. Təşəkkürlər.

Müqavilədə yazır ki, hər hansı səbəbdən müştəri narazıdırsa 14 gün ərzində, 300 mb-i keçməmək şərtilə qaytarıla bilər. Qaytarılma yalnız texniki qrup tərəfindən tərtib olunan akt ilə mümkündür. 30 mbs-ə qədər sürət vəd edirdi, mən də gözləyirdim heç olmasa 10 olsun….

23 Dekabr 2019
0

Cihazlarini geri goturduler. Problem hell oldu. tesekkur edirem. siz nar mobile baxanda şükürlüsüz. onlar ümumiyyetle geri götürmürler.

Sikyetim sazz siketindedir. Ofisimizide muveqqeti internet problemi var idi. Gedib sazzin merkezi ofisinden LTE modem aldim. 2 – 3 gunluk yola verek cunku internet bizim ofis ucun cox vacibdir. Getirib modemi qosdum amma internet yoxdur. Tezevvur edin. Seherin merkezide Yeni…

05 Dekabr 2019
1

Sikayetim #BNA ve #BakiKart ile bagli. Parlament prospekti Merkezi Kliniki Xestexana qarsisindaki dayanacaqdan tutmus kohne Ceyran kafesinin qarsisindaki dayanacaq daxil dayanacaqlarin daxilinde yerlesen Baki kart (2 manat) elde etmek olmur. Sebeb cox sade, cihazlarda kart yoxdur. May, Iyun, Iyul aylari erzinde hemin teskilatlarda celisan…

Her sey aydin oldun: butun gunah Ceyhun mobiledadi. Cunki menim istirakim bele olmadan menim wexsiyyet vesiqemle ozude sadece whatsappla gonderilen wekil ile bawqa bir oglana nomre satiblar. Ve gozleri gore gore ki bawqa adam qol cekir vesiqenin yiyesi yox o nomreni satiblar. Ozude online xidmetle. Menim evezime qol ceken adamida uzaqdanda olsa taniyiram. Xeberdarlia olunub artiq ki borcu odemese ozunu verecem mehkemeye menim qolumu poddelka elediyine görə. Ve CEyhun mobile nömrəsini mene azercellden verdiler. Daniwdim. 30-dan cox maqazalari varmiw. Onlarada bikdirdim qanun pozuntusuna yol verdiklerini. Amma ne vaxtim ne hevssim var onlardan wikayet etmeye. Teki bu adam borcu odesin canim qutarsin

05 Avqust 2019
0

Şikayəti diqqətə aldığınız və dərhal aradan qaldırdığınız üçün təşəkkür edirəm.

20 İyul 2019
1

Problemi hell edib. Başa düşülən səbəb dedilər

17 İyul 2019
0

Ümumi statistika