Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu

Şikayətci:Aynur Sadiqova

Şikayət sebebi:

X0xhPrRbpDQ4DiePvviQuDQnl61tU72wTtfRpUgs.svg

Azərbaycan Respublikası İqtisadiyyat və Sənaye Nazirliyi yanında Antiinhisar Siyasəti və İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi Dövlət XidmətiHüquqlarımızı tələb edək

ÜNVAN
Bakı şəhəri, Səbail rayonu,
Üzeyir Hacıbəyov küçəsi, 84 Hökumət Evi, 7-ci qapı

TELEFON
(+99412) 5997600
(+99412) 5997682/83

FAKS
(+99412) 4972408

E_MAIL
[email protected]

VEB-SAYT
https://www.competition.gov.az

INDEKS
AZ1000

Bolt – Sürücünün kobudluğu, keyfiyyətsiz xidmət

Salam. İyul ayinın 19-u saat 13 radələrində Xırdalan şəhəri 26-cı məhəllədən Ramana Gülçülük qəsəbəsinə taksi sifariş vermişdim.Sifarişimə əsasən Nissan Sunny markalı 90TR211 nömrəli taksi gəldi (sürücü Alim, gediş haqqı 10 man. 8 qəp.). Taksiyə əyləşdikdə hava isti olduğu üçün sürücüdən kondisioneri qoşmağı xahiş etdim, cavabında sürücüdən kobudcasına bunu eşitdik: .Sonra isə bizi (4 nəfər)Ramana Gülçülük qəsəbəsi əvəzinə Gənclik metrosu yaxınlığında Koroğlu Rəhimov 65 ünvanında (saat 15-20) çatmısız deyib düşürtdü. Təbii ki, mən ünvana çatmadığımızı və sifarişimizin bura olmadığını bildirdim. Lakin sürücü Alim ünvana çatdığımızı təkidlə bildirdi və gediş haqqını tələb etdi. Sürücü ilə mübahisənin mənasız olduğunu anladığımdan (sürücünün davranışı qənaətbəxş deyildi) qərara gəldim ki, düşüb başqa taksi sifariş edək, ona görə gediş haqqının (bu ünvana qədər) nə qədər olacağını soruşdum. Sürücü Alim gediş haqqının 10 m.8 q. olduğunu bildirdi. Yuxarıda bildirdiyim səbəbə görə daha mübahisə etməyib, 10 manat ödəniş elədim. Sizdən xahiş edirəm ki, sürücü barəsində tədbir görüb, mənə məlumat verəsiniz və etdiyim artıq ödənişi geri qaytarasınız. Əks təqdirdə müraciət etməli olacam.

DİQQƏT DİQQƏT !!!!

Qumar, mərc, kazi̇no saytı və ya qumar mobi̇l programlari və ya buna bənzər whatsapp , teleqram qrup və ya kanallardan uzaq olun !!! Əziz Azərbaycan xalqı bu işlərdən sizə nəzərən daha çox məlumatı olan biri olaraq deyirəm. Bütüm lotoreyya, qumar və kazino oyunların tək məqsədi SIZIN PULUNUZU ALMAQDIR , SIZƏ PUL QAZANDIRMAQ YOX. İnanilmaz miqdarda ferqli ferqi internet ortamlarından şikayətlər alırıq və bunların hamisini yayımlamaq imkanımız olmur. Bu cür saytlara bank kartinizi məlumatlarını yazmayın. Whatsapp, Teleqram ve ya diger sosyal sebeke quruplarinda 10 manat verin 100 manat olaraq size qaytaraq deyenlere inanmayin. Bu qeder cahil aldanmaqa meyilli olmayin !!! Yaxin dostlarini və etrafinizdaki insanlari bu kimi şeylerdən çəkindirin. 

Express Your Reaction
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

Nihad Nagiyev

Bildirşlərə abunə ol
Bildirş
0 Şərh
Inline Feedbacks
View all comments

haqqında digər şikayətlər

Salam. Kart vasiteaile odenis ederken suruculer unvana catdiqda yolculugu legv edin deir. Bos vaxt itkisine ve esebe sebeb olurlar. Eger kart vasitesile odenis lazim deyilse xahis edirem bu funksiyani legv edesiniz. Gundelik istifade ucun musteri bu qeder eseb kecirmemelidir. En…

4 gün əvvəl
0

Sürücülerden bezmisik ,telefonda spor etmekden,eseb keciririk her gün,neye lazimdi bu, bugun 2ci defedi ,yaşil Prius adi Qabil,masin nomresi 01CD423 ,Zeng elemisem *1020 ordaki basqa minnet vurur, ne şerefsizce iş gormekdi bu

16 Fevral 2024
0

Qehbeler blet qoymusuz biden nomre ora onada zəng çatmır hər dəfə bir menim kartından pul çıxılır ciriğlar blet sikim sizin aqziniz. Sizin şirkətin müdürün aqziniz sikim blet mən pul doquram siz her kayfa düşəndə cixirsiz. Qehbeler blet

11 Fevral 2024
0

Bu gün taksi sifariş verdim. Pul kartdan dəqiqədə çıxdı. Getdim oturdum maşımda dedi mənim pulum yocdu benzin vurmağa yanacağıç azdı pulu stkaz get karta at,, atmırsansa ləğv et . Atkaz getdim özünıdə dedim pul qayıtmıyıb dedi mən atkaz vermiçəm o…

08 Fevral 2024
0

Daha çox görmək üçün daxil ol

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

Nihad Nagiyev

Şikayət sebebi:

Şikayətci:Aynur Sadiqova

Şikayət olunan:

Yayımlandı:İyul 20, 2022

Redakte edildi:Avqust 9, 2022