Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu

Bütün şikayətlər

2 nomireli baku bass 40 45 dq interval ilə gəlir bu qərder interval olar

Ödəniş edikib lakin 10 gün sonra internetimiz bağlanıb ….

14 Yanvar 2025
0

Əksər marketlərdə (sadəcə nümunə olaraq bu çeki çəkdik) çeklər ümumiyyətlə oxunmur. Təklif edərdim ki, ən azından kartla ödəniş olduqda mesaj telefona gəlsin. Kağıza da qənaət olunar, marketlərin də mürəkkəbə qənaər etmələrinə ehtiyac olmaz.

12 İyul 2023
0

Təsəvvür edin hami tələsir. metro ağzına qeder doludur amma eskalatorların qabaqında böyük bir kütlə gözləyir və cemi 2 eskalator işləyir. niyə axı yeri göyü öpünüzü koronavirusda qoruyun yazısı elemisiz amma metroda sixlıqdan terpenmek olmur. cəhənnə heç olmazsa metroda çıxanların pilləkənlərinin…

06 Aprel 2022
0

Sürücü catdiqimiz yerde yazilan məmbleqden artiq pul istedi.Yazilan mebleqi beyenmedi.üstelik yersiz zarafatda edirki ayin 1 den mebleq qalxacaq

Elya

21 İyun 2023
0

Bugün (03.12.2021 tarixində) 15:06:09-da BNA tərəfindən EQ8461881 nömrəli Protokol ilə avto dayanacaqda saxladığım avtomobilim (90GY894) 10 AZN (1 AZN endirim ilə 9 AZN) məbləğində cərimə edilmişdir. Edilən cəriməyə etiraz edirəm. Xahiş edirəm, cərimənin hansı qanunvericilik ilə kəsildiyini təqdim edəsiniz.

03 Dekabr 2021
0

Salam pin upda kartima 100 manat vura bilmrem. Bu barede komek etinde mene XAİS ETREM

03 Mart 2022
0

Mən bilmirem hara şikayet edim, işe düzeltme adı ile insanlarin basina oyun acirlar, sığorta pulu odeyin 20man, gah sağlamlıq haqqında arayışa 20man pul ödeyin, sonra da telefona zeng catmir.

04 Avqust 2022
0

Bildiyimiz üzrə tıxac şəhəriminizin ən böyük problemlərindən biridir, bugün təxminən 30 dəqiqə avtobus eyni nöqtədə hərəkətsiz dayandığı halda, sürücü qapını qətiyyən açmadı, heç kimə düşməyə icazə vermədi və bunun qanun pozuntusu olduğunu bildirdi, içəridə xəstə ola bilər, bir yerə tələsən…

06 May 2022
0

Ümumi statistika