Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
salam şikayətim 214 li.avtobusda quraşdırılan bakıkart terminaldandı mənə 10m. civarında ziyan dəyib eləki birkartın telefon vasitəsilə ödəyən zaman baş vermişdi tarix 4 03 2025 cidə baş vermişdi sizdən xahiş edirəm dəymiş ziyanı geri ödəməkdə kömək edəsiz
Noyabrın 1-də BNA-nın əməkdaşlarının qanunusuzluğu ilə bağlı 141 xidmətinə Anara xanıma şikayətimi çatdırmışam. Və mənə YAZILI cavab verilməsini xahiş və tələb etmişəm. Dəfələrlə 141 xidməti ilə əlaqə saxlamağıma baxmayaraq bu günə kimi mənə rəsmi cavab verilməyib. Xahiş və tələb edirəm…
bu gun səhər evden işə gedirdim.Bolt tətbiq ilə sıfarış verdim.Sürücü Yasar . Mersedes bens markalı avtomobil nömrə 99 NE 230 . Telefonumda internet olmadığı uçun mobil tətbiqfən gedişi izləyə bilmədim. Evden çıxanda 3.36 azn göstərdi. Yolda bir tanışımı götürəcəkdim. Heç…
Biləcəri Nərimanov xətti üzrə gedən 202 nömrəli avtobus gec gəlir camaat yollarda qalır.Heç baxanda yoxdu.Tələb edirikki avtobus sayın artısınlar.
her defe onlayn ve ya market alis verisinde kesbeklerim gelirdi gelmir
Selnet kimi berbat İnternet yoxdu.1gun İnternet verib 5gun İnternet vermirler.Butun günümüz operatöra zeng etmekle kechir ve bununla bele hech bir şikayete baxmirlar yenede İnterneti duz emlli verilmir.

Salam mən sizin işçiniz olan ayna sultanovada yerləşən Bazartorda işləyən qasdrnom işçisi olan Cavid haqqda şikayətim var. Bir işçi heç bir qadına səsini yüksəldə bilməz.mən firma işçisəyəm bazar stor persanalı yox sadəçə orda olara kömək edirəm bu o demək deyil…
ASTARA optimaldan 240 azn tozsoran almiwiq samsung. Mehsulda nazazliq var. Vermiwik magazaya 2 aydi mehsul temir etmeyiriler, iwcileride terbiyesiz sekilde reftar edibler, hara zeng edirik xeyri yoxdur 954, musteri memnuniyyeti wobesi. Helede tozsoran onlardadir . Bu ne biabirciliqdir musteri memnuniyyeti…