Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Sizdən xahiş və tələbim budur ki mənim ödənişimi əvvəlki qaydada qəbul edin əks təqdirdə mən internet ödənişini dayandıracam və belə olduğu təqdirdə xəttinizi ləğv etməyinizi sizdən xahiş edirəm.
trend yolanan saat aldlim ıimaknan sifaris verdim saat galdi amma saatda yeka catlar var man qaytarmaq isdadim amma limak sirketi neise bigene yanaslir ishe qaytarmaq isdemirler saati ona göra sikeyetciyem.
Salam hörmətli kontakt homun bu şikayətə baxan şəxsləri mən İmanov Əliheydar Qurban oğlu 2019 cu ilin yanvar ayında aldığım SAMSUNQ 4K 109 ekran televizoru 2 il müddətinə qızıl zəmanətlə almışdım təxminən dəqiq yadımda deyil bir il işləmədi heç Ekranı qaraldı…
Burdan ne vaxt texnika alsam , hemese nese brak cixir, sonrada gonderirler servise orda da hec bir kömeklik edilmir , qeti şekilde burdan hecne almiyin , pulunuzu zibile atirsiz ele bil . Menecer komey etmir, yalanan umid verir size .!!!!…
Məhsul artıq 4 gündür çatıb gəl al məntəqəsində amma almağa gedəndə deyirlər gəlsə sms atardıq? Bəs bu 4 gündə nə edirlər? Güya sifariş çox imiş(masallıdakı məntəqəyə siafriş etmişəm ora orda sifariş nə qədər çox ola bilərki məhsulu 4 gündə sistemə…
Bu gün 05.04.2025 ci il tarixində saat 22:54 radələrində Yango şirkətindən taksi sifariş etdik.Taksi təyinat noqtəsinə çatdıqda taksiyə mindik yanınızda isə 3 ədəd balaca uşaq var idi. Şofer bu uşaqlara görə bizdən gediş qiymətinin tam 15 qatini yəni 50 manat…
Mən Redmi Not 8 almışdım kontak home dən 2 illik qızıl zəmanətlə və telefonun ekranında gecikmə var onu təlafisini xahiş edirəm
Online sifarişim barədə geri dönüş olmadı. Nə zəng etdilər, nə cavab yazdılar. Bugün mağazaya yaxınlaşmasam, heç əziyyət çəkib maraqlanmayacaqlar. Sifariş etdiyim çanta da yox imiş. Saytlarında isə var. Gəncədə filial var, amma sifariş bir həftəyə gəlib çıxacaqmış. Lap olsun, 15…
Sayğacda açar işarəsi düşüb. Sayğac suyu buraxmır. 955-lə əlaqə saxladım texniki servis gəlməlidir düzəltsin deyə amma 8-gün keçib bu 8 gündə 3 dəfə zəng etmişəm hər dəfəsində operatorlar yönəldib amma əlaqə saxlıyan yox, gələn yox. Bu qədər məshsuliyyətsiz döbvlət qurumu…
Salam. Mən 81 saylı marşrutun sürücüsündən narazılıq edirəm. 07.09.2022ci il, saat 7 işləmiş Qaraçuxur məsçidinin qarşısında 99JZ281 saylı marşruta minərkən böyük problem yaşadıq. Xahiş edirəm bu işçi barəsində bir ölçü götürəsiz. Marştuta minmək istədikdə marşrutu sürüb, bir ayağım yerdə bir…