Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
103 nömreli marşurt xətti 10-15 dk arasında bəzən isə yarım saat ərzində bele gəlir. Və işdən çıxan vaxt 20 nəfərlik avtobusa hardasa 70 nefer minir Xaiş edirem bununla bağlı bir tədbir görün. Yaxın bir zamanda Baku bus olmağı diləyi ilə…
Internet üçün 25 azn ödənilib, baktelekom sürəti dediklərinə görə qaldırmalı idi. Lakin internet sürəti 18 aznin sürətlidir ( 42,26 mb ). Zəhmət olmasa açıqlama verərdiniz 25 azn də 40mb-dır? Yox elə deyilsə bəs mənim artıq 7 azn ödənişim hara dövr…
Binamızda başqa internet provayderi olmadığı üçün İzone MMC-nin fiber optik interneti istifadə edirəm. Daha doğrusu etməyə çalışıram. 18 azn aylıq ödəniş olsada internetdə qırılmalar, sürət zəifləməsi və s. Problemlər olur. Textini servisə müraciət edirəm. Gəlib baxırlar 1-2 saat ondan sonra…
120 nömrəli marşurut düzgün qrafiklə işləmir. Birdən birə 1 saat 2 saat gecikirlər. Dalbadall sürürlər maşını. Soyuqda gözləməkdən birtəhər oldu bu millət. Bu xarabaya nəzarət edənlər hara baxır?! Şikayətimizi lap böyüklərə edək gərək
Hörmətli AZERSU işçiləri, mən İSAYEV RUSLAN FƏRHAD OGLU, şikayətciyəm. Bakı şəhəri, Suraxani rayonu, Əmircan qəsəbəsi Caparidze küçəsində qalıram. Mən artıq bezdim. 6 gündü bizim unvanimiza su qəlmir. Nə yemək bişirə bilirik, nə də cimmək bilirik. Yəni cox dəhşət biyabirciliq vəziyyətdi….
Televizor Aldım 1 ay ərzində televizor işləmədi və servisə apardilar….1 aydan soram gətirdiler üstündən 10 gün keçmədi yenə həmin problem çıxdı …Bir sözlə televizor brakdi..Dəyişmək istyrem deyiwmirler..bir sözlə TV Servisdedir…Bu İrşad da Bir sözlə Xidmət Sıfırdır…. Məhsulları da çox keyfiyyətsizdir…Heç…
Menim daime olaraq sebebsiz yere balansim azalar dünen 5 manat vurmaqimla onun yoxa cixqmaqin ancaq qördum neye cixilir hara cixilir bu me demekdo