Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
İnternet yaxşı işlemir.her ay pul tutulur.internet yox derecesindedir
6.70 sifariş məkandan aralı saxlayıb məkan vurur summa qalxır 6.70 oldu 8 yeni fırıldağ uje guya mən gözlədmişəm
99JP013 Nömrəli 18 marşrutu . 8 aprel 2025 ci il. Səhər saat 08:40 da avtobusa minerken ödenisi edirem və məndən pul çixildigi halda avtobus şoferi diresibki siz kart vurmamisiz, halbuki karti vurdum mende pulun cixildiği görüldü, pul çixilmasaydi əgər kartda…
Tozsoran 2 aydan sonra sıradan çıxdı. 27 iyunda təmirə vermişəm. Heş bkir irəlləyiş yoxdur. Mən evdə 2 ədəd tozsoran saxlamıram. Evi toz basıb, nə etməliyəm? Yenisini almalıyam və sizdən uzun müddət cavab gözləməliyəm. Əgər təmir olunmursa yenisini çatdırın, nəzərə alın…
Salam 01.01.2024 gece iradelerinde instagram sehifesinde edv_geri_aze sehifesi qarşima çixdi orda son 1ilde toplanmiş edvlerinizi kartiniza köçürün deye başliqli sehifeye daxil olmağimizi ve derhal pul kartiniza köçürükecek deye yazilib.Reyleri oxudum bir neçe şexsde daxil olub filan qeder edv geldi deye…
xaiş edirəm bunu düzgün edin ehmedli anbarini yenidən bərpa edin ve ya kuryer xidmətlərini berpa edin vaxta
Bir məhsulun üzərində 2 qiymət yazıblar satıcı bildirir 400 qramdı 700 qram hesablayıblar, qaynar xəttinə yığıram deyirlər gəl dükan əks halda hara istəyirsən şikayət elə
Toyuq Almışam Vaxtı keçib Qaytarıram Oranı Müdiri deyir buradan Almamamısan Adı Asim idi Uzumə bozarır
Salam mən Kia servizlərdən şikayət etmək istəyirəm. Serviz vaxtı çatdı gedirsən yağ və yaxud avtomobilin hər hansı bir zapçastını dəyişməyə qiyməti elə deyirlər elə müştəri ilə danışırlar adam özünü borclu başa düşür belə olmaz qiymətdə endirim olunmalıdır müştəri ilə normal…