Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Təmirlə baglı müraciyyətlərə baxılmaması.internet və telefon kabeli zədələnib, müraciyət olunur amma maraqlanan yoxdur. 5 7gün ərzində baxılacaq deyilir, o zaman 5-7gün internet pulu azaldılsın.
Mən bu qədər məhsuliyyətsiz şirkət görməmişəm. Demək noyabr ayında bakiya göndərilən bağlama 10 gün gömrükdə qaldı. Bildirdilər ki, gömrükdə problem var idi o səbəbdən belə gecikmə oldu. İnandım və növbəti sifarişimdə belə bir problem yaşanmayacığını ümid edərək, yenidən sifariş verdim….
Çox bərbad gün ərzində tez-tez və saat 18:00-dan sonra internet ümumiyyətlə olmur.Bucür xidmət olmaz.Abonent haqı əvvəl alınır sonra internet olub -olmaması bunları maraqlandırmır.Bu qədər hörmətsizlik etmək olmaz.Biraz məsuliyyət daşıyın.
Son günlərdə bəzi saytlara daxil olmaq mümkün deyil. İnternet sürəti yüksəkdir, ancaq, YouTube videolarının heç biri açılmır. Neçə müddətdir ki, bir çox istifadəçidə də olduğu kimi, LinkedIn-ə daxil olmaq mümkün deyil. Operatorlar cavab vermirlər, göndərilən e-poçtlara baxmırlar. Əlaqə saxlamaq mümkün…
Salam kassa cox siqaret yeri bir yer olduğdan elə bil 1994 ildə çörək nöbəsinə dursan ya bu siqaretin yerin ayrin başka məsul vurlmasın yada siqaretin vitrin atrin bir kol alır gəlir siqaret satış oldğu yerdə vurur bir çörək alır yendə…
Surucu sifarisi qebul edib sora atkaz eledi amma odenis cixdi 7 16 q odenisi geri qaytarin
Xidmet 0 seviyyededi 1 saati gozduyurem 90 ci neferden novbe gelmir mene 2 gundu internet iwlemir.Internet hec vaxt stabil iwlemir 2 gundu duwe bilmirik qaynarxette 90 ci adamnan 1 saat mobil deyqelerimde qutardi en zibil provayderdir
Sizə bildirmək istəyirəm ki, mən 06000-91803-7 nömrəli baki karta 3-m məbləğində rabitəbank kartiyla birbaşa ödəniş etmişəm.Mənim kartima pul köcməyim.Bankla əlaqə saxladim bankdan bildirdilər ki baki kart bildirir ki mən nəisə təsdiqləməliyəm. Mən kabinet yaratmadan birbaşa ödəniş etmişəm və mənə nəisə…