Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Salam. 14.07.2019 tarixində PAK DAD fastfood restoranının 28 MALL filialında oldum. Qeyd edim ki xidmət səviyyəsi qiymətlə müqayisədə çox aşağıdır. 10 manatlıq dönər sifariş etdik 2 ədəd soyuq, dadsız , servis üçün salfet yemek üçün qaşıq və s təqdim olunmur….
Bununla necenci defedir ki sifaris verdiyim qiymet basqa olur menzil basina catdiqda basqa qiymet olur bunun haqinnda tedbir goresiz
1ci halda znak agac dibinde gormek mumkun deyildi,2ci de ne znak var ne birwey ama cerime var. 1 aydi sikayet etmiwem cavab yoxdu!
Salam vaxtı vaxtında ödədiyim halda adıma 90 gün gecikmə düşüb bu ne deməkdir heç yerdən gec ne götürə bilmirəm
19 aprel bolt taksi şirkətindən taksi zakaz etdim merdekan erazinde Düşərkən kawelok ve telefonumu unutdum mawinda. Daha sonra sürücü ilə əlaqə saxladım, mawinda deyil dedi. Polise wikayet etmişəm artiq. Tedbir gorulsun
10-TH-058 nömrəli marşurutun sürücüsü mədəni dildə axşam elə bil toyda olub
Today 24/08/24 I went to MADO with 2 my children and mom. We were sitting in terrace and having food. My little girl asked for toilet from waitress and she walked inside. Because inside area is separated from terrace area…
Nərimanov istiqamətindən üzü Dərnəgül körpüsünə qalxanda, Azpetrol yanacaq doldurma məntəqəsinə çatmamış 2-ci yolda, 99-PY-621 nömrəli avtomaşın 09:20 – 09:40 radələrin də sürücü dönən zaman ötmə əməlliyatın düzgün icra etməyib xuliqanlıq edərək maşını üstümə çəkib , pəncərəni açıb nalayiq ifadələr işlədib….