Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu

Bütün şikayətlər

Keçen hefte getmişdim Mado restoranına bir dostumu qonaq etmisdim.. yemek ve servis super idi ta ki izqara kabab yaninda çörək əvəzinə suxariya və peçenye getirene qeder. Afisanta deyir qaraş zehmet olmazsa çorek getirin bu biskvitlerle yemek yey bilmerem. ofisant dediki…

24 İyun 2019
0

Salam. 99SB284 dövlət qeydiyyat nişanlı avtomobilə “Dayanma qaydalarını pozduğuna görə” əsasız olaraq (əsassız olma səbəbi avtomobildə olaraq cərimənin yazılmasıdı) BNA/ 2074492 yazılıb. Zəhmət olmasa yenidən araşdırılaraq cərimənii silin.Tel: 0557196750

01 Fevral 2022
0

30martda gedilen ünvana catirilma olmadan kartimda pul cixilib. Həmən gün kartimda pul yox idi pul nagdi verilib.ugursu yazılıb indi kartimda pul var deyə indi çıxıblar

27 Aprel 2024
0

Ballı Marketin Rəhbərliyi virusla əlaqədar heç bir tədbir görmür, yalnız yoxlama gələndə hər kəsə masqaları taxmağı söyləyirlər yoxlama getdikdən sonra yenə maskayla içəri buraxırlar işçilər maskasız işləyir. Fikrimcə Ballı market filiallarının bir müddət dayandırılması daha yaxşı olar.

11 İyul 2020
0

Biz 16 aprel 2023 tarixində boltdan proqram vasitəsilə gediş eləmişik .bu zaman yanımızda xəsdə uşaq olduğuna görə yaşlı anamın yadından çıxıb telefonum qalıb taksidə .bir neçə dəfə zəng etdik daha sonra telefon söndürülmüşdü. Zəhmət olmasa həmin taksini tapın

21 Aprel 2023
0

Salam. Şikayetim Zamex kargo şirketi ile bağlıdır. Hedsiz derecede mesuliyyetsiz ve hörmetsiz bir şirketdir. 25.03.2025 tarixinden bağlamamı Almaniya xarici anbarından çıxarmırlar. Yazanda ise deyirler ki bağlama artıq Almaniyadan çıxıb yoxlanışdadır, gah deyirler bu hefte çıxacaq. Bir sözleri ile diger sözleri…

16 May 2025
0

Sırada çox insan var idi işçiler öz aralarında söhbet edib sıraya baxmırdı

12 Mart 2025
0

Ümumi statistika