Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu

Bütün şikayətlər

Sifarişimi Türkiyədəki kargo şirkəti 01.12.2020-ci il tarixində Colibri in ünvanına çatdırıb, Colibri əməkdaşları deyir ki, bizim köhnə ünvanımıza gedib, hərçənd 26 noyabrda mənə Colibri dən başqa sifarişlə əlaqədar mesaj gəlmişdi ki, sifarişini bizim Colibri anbarındadır. 2-3 gündən sonra nouldu, Türkiyə…

13 Dekabr 2020
0

Salam.shefburger kartof fri cheeseburger ickiler sifariş verdik. Bulkalari cok köhne və içində toyuq etinden bashqa hec bir şey yox . Kartofbele soyuq və iyrənc. Gəncə mall da

29 Avqust 2022
0

Men kondisaner almisam getirib qurasdiriblar isletdikce qum tokulur.men iradimi bildirdiyim halda gelib baxilmir.aperator menimle pul davasi doyur..men illerin vip musderisiyem..onunla bele terbiyesizlik olunur..birdaha kantaktan mehsul almaram.

03 Avqust 2023
0

Əlaqə saxlamaq istədiyimiz 155 və 108 çağrı mərkəzləri sözün əsil mənasında 0 səviyyəsində xidmət göstərirlər,heç bir zənglərə cavab verməyərək insanların əsəbləriylə oynayırlar,bizlərin sayəsində pul qazanaraq vətəndaşlara bu qədər laqeyid yanaşmaq hörmətsizlik və təhqirdir.bu sistem xidmət verə bilmirsə ləğv edilməlidir

ARZ

13 Mart 2024
0

Salam, BNA1759878 bu protakol qeyri qanuni cekilib, 2 deyqelik derman qebul etdiyim ucun qeza ishiqlarini yandirib saxliyib derman qebul etmishem, dayanma durmaya göre operativ mashinla ve ya bort komputerle cekilmelidi!!! Zehmet olmasa bu protokolu legv edin

06 Oktyabr 2021
0

Deməli belə, izzət həmidov 36dan aeroporta qədər 10 dəqiqəyə çatır yazıb, lakin düz 20 dəqiqə gecikmə baş verdi biz də yubandıq! Özü də minivan sifariş etməyimizə baxmayaraq, balaca bir maşın gəldi! 5 nəfərik ancaq yerləşdik!!!

15 Avqust 2022
0

alis veris etdikden sonra cixan ceklerde EDV olan HISSe rengsiz cixir ve neticede ceki EDVGERIVAL hissede oxutmaq mumkun olmur.El ile daxil et yazisi da silinmis veziyyetde cixir.sikayet etsek bele bizlik deyil cavabini aliriq. unvan.Agstafa Rayon,Heyder Eliyev prospekti ,ABu-life magazasi ile…

Salam.Mən sizin daimi müştərinizem.Demək olar 1ile yaxındır, ki Bolt tətbiqini istifadə edirəm. Lakin bundan sonra istifadəni dayandıracam.Sebeb ondan ibarətdir bugün 4 taksi sifariş etmişəm, İlk növbədə taksilərinizdə naviqasiya problemi var, ilk taksi məndən ona olduğum yerə necə gedəcəyimi soruşdu, izah…

27 May 2021
0

Salam,mart ayında gediş üçün 7,47 hər iki kartdan ödəniş çıxıb,səbəb?

Ümumi statistika