Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Piyada keçidində mən keçəndən sonra piyada istiqamətini dəyismədən sürətini dəysmədən yolunu davam edir buna görə mənə pratakol tətbiq olunurb görüntüləri var xahiş edirəm bu məsələyə aydınlıq gətirərsiz əvvəlcədən təşəkkür edirəm
Mən sifarişi təhvil məntəqəsinə sifariş vermişəm. Sifarişin statusunda yazır ki, ayın 29-u çatdırılacaq. 28-i zəng eləmişəm ki, bax gecikməsin, vacibdir. Deyiblər yox arxayın olun sabah çatdırılacaq. Yenə 29-u günorta zəng eləmişəm ki, çatdırılmada gecikmə olmasın vacibdir. Deyiblər yox, narahat olmayın….
Salamlar, 4 Noyabr tarixində TEMU platformasından vermiş olduğum sifarişim bu günkü tarixə qədər hələdə mənə çatdırılmayıb. Çatdırılmaması bir yana @Limak kargo firması iddia edir ki, Nefçilərdəki filialımızdadır bağlama və “internet səhifəmizdən girib filiallar bölməsindən Nefçilər filialımızın adresi ilə tanış ola…
Salam, Bravo hipermarketde kassa sayi cox oldugu halda aciq deyil ve bu sebeden sirada gozlemeli oluruq. Tebiki eger is fasilesinde gelmisemde ise de gecikmis oluram bele olan halda. Abed fasilesini kassa sirasinda kecirmeli oluram. Xahis edirem nezaret olunsun. En azindan…
Mən bolt zakaz elədim sonra həmən dəqiqə fikirimi dəyişdim mənim kartimnan pul çıxdı zəhmət olmasa pulu geri qaytarın
3 aydır sifarişim xarici anbardadır. Batareykalı məhsuldu deyə gecikmə var yazırlar. Mən moveri hara şikayət edə bilərəm artıq pulumu geri almaa istəyirəm.
Salam mən BNA tabeliyində olan 173 nömrəli avtobus marşrutundan cox narazıyam. Beləki hər gün işdən qayıdanda saat 18:30-19:30arası vaxtda marşrut cox gec gəlir sürücüdən səbəb soruşanda deyir mənlik deyil dispetcer deyir dayan metronun qarşısında nə vaxt mən zəng vursam onda…