Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Her gun seher 26 ile gedib gelirem, 10 tf 894 nomreli avtobusun surucusu pastayannı sernisinlerle dava edir, normal reftar etmir, kart vuran sernisinlerdende ikinci defe karti vurmasini teleb edir en cox dava ele bunun ustunde dusub, ele menimde. Zehmet olmasa…
Salam .99PH861 Ravon Nexia -Deyanet adlı sürücü mənzilə çatan zaman 2.5 man.qeyd olunan zaman-müştərini incitmiş,kobud danışaraq əlavə pul tələb etmiş.Nəticədə 4 man almış.Xahiş edirəm ölçü götürülsün
Müştərisini ən çox xətdə gözlədən Mobil Operator olaraq Ginnesin Rekordlar kitabına düşən Azərbaycanın İlk Mobil Operatoru – Bakcell Hələ arsız-arsız lütfən xətdə gözləyin, sizin zənginiz bizim üçün çox vacibdir sözlərini deyən avocavabda qoşublar… Adboy verməsəydim bəlkədə Kainatda heç bir dövür…
Salam mən hüseynov nazim dostumla nərimanovdan sabunçuya taxi zakaz etdim.xırda olmadığı üçün sürücüyə 50 manat verdim sürücü mənə 46 manat qaytarmalı idi o mənə 38 manat pul qaytarıb.gediş haqqı 3.86 qeyd edilmişdi.bizdə həmən vaxt içkili idik.sürücüyə zəng etdim dediki sizə…
Salam mənim maşınım xarab olarkən mən maşınımı itəliyərkən məni yuxarıdan bena kamira cəkib. Pratakolun kodu BNA 1791388 xahiş edirəm buna baxasis
Honor X6a almisam 16ci gununde ekrana dusen leke ile bagli filiala verdim ekran deyisdi basqa problemlerde cixib 4 defe servisde olub helede duzelmir iki dəfə ekran deyisib hazirda servisdedi amma duzelde bilmirler yada pulumu vermirler. Hec kime meslehet deyil bu…