Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Salam, Şikayətim Azeronline internet şirkətinəndir, Mən Bakı şəhəri Binəqədi rayonunda yaşayıram, artıq her ay zeng edib şikayet etmekden bezmişem ayın 15 i internetim ümumilikdə işləməyib heç bir şəkildə ,Artıq 16 sıdır yenə işləmir , zəng edirsən 20 ci növbədəsən saatlarla…
Salam mənə Koroğlu metrosu yaxınlığından dayanma durma cəriməsi gəlib. Əlavə edilən şəkilə baxanda isə orda mənim məcburi dayanma etdiyim və yaz qaydaları pozduğum əks olunmur xaiş edirəm məsləyə baxın
24 avqust tarixində trendyoldan starex şirkəti ilə məhsul sifariş etdim 26 avqust tarixində transfer mərkəzinə çatdı artıq 15 gündür hələ gömrük bəyanı gəlmir trendyol asistanı deyir məhsul gömrüyə getməyib starexin Gəncə məntəqəsinə yaxınlaşıb müraciət edirəm onlarda deyir sıxlıq var bəlkədə…
Telefonu 4 aydiki geri qaytara bilmirem 3 defe servise gedib indi 3 cu defediki servisdedi ama cavab gelmir elimde video goruntulu subutumda var ama geri qaytarmillar hele adima gecikmede vurublar mkr de gecikme saliblar odenis eletdiriller mene komek lazimdi bu…
Naxish.Studio da 17.11.2022 tarixde oglumu fotosesiya etdirdim ve cox narazi qaldim. Yasamal Parki ile uzbeuz yerlesir. Instaqramda mene her dekorda 15-20 sekil demisdiler, lakin, cemi 21 fotoya 35 manat pul aldilar onceden. Ata-ana fotosu bizden hediyyedir dediler yalandan. 5 gune…
Salam mən 21.08.2023 cü il tarixində azərsu qaynar xəttə zəng edərək sayğacın koda düşdüyünü və gəlib baxmağları üçün müraciət etmişəm amma 4 gündür ki, hələdə gəlib problemi həll edən yoxdur nəzərinizə çatdırım ki 23.08.2023 cü il tarixindədə təkrar müraciət etmişəm…
Salam. Mən 18.11.2021 tarixində saat 16:59 da kart vasitəsilə taksi zakaz etmişəm. Maşının nömrəsi Mercedes – 90LD042. Sürücü sifarişi qəbul edib sonra mənə yığırki gedişi ləğv edin mən kartla aparmıram,balansım dolub. Mən ləğv etdim lakin mənim hesabmnan vəsait çıxıldı. Təkrar…
Obyektiv olmaq lazımdırsa, bəli, Expargo tarif baxımından və filalların çoxluğu baxımından çox yaxşıdır. Bu həm qənaət və vaxt baxımından çox sərf edir. Gəl ki, xidmətinə 0 bal vermək belə ona çoxdur. Əvvala çağrı mərkəzinə düşmək olmur. Azı 35 dəqiqə telefonda…
Salam 17 avqust saat 03:20 radələrində *6688 zəng edərək taxi sifariş verdim və o gec gəldiyinə görə məni bolt sürücüsü Cavadov Ramin qarşıladı maşınının (markasıda Mercedes) idi məndə onunla getməy məcburiyyətində qaldım şikayətim budurki bu şəxs mənə fırıldaq gəlmiş və…
Salam men bu vayvaf cekenlerden sikayetciyem mene olan mesafe azdi ama deyir isci 400 metr mesave var ne 2020 baxmir sikayetime nede kimse isci ise deyir ged hara isteyirsen sikayet et