Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Mover.az – olduqca məsuliyyətsiz, keyfiyyətsiz xidmətdir. Nə telefona cavab verirlər nədə ki, sifarişi vaxtında çatdırırlar. Nə badə sifarişlərinizi bu xidmət vasitəsilə verəsiniz, əsəb xəstəliyinə tutulacaqsınız. Nümunə üçün deyim ki, 08.01.21 tarixində verilən sifariş bu günə qədər (27.01.21) hələdə Türkiyə anbarında…
Bugun bravo magazada meni altatdilar ve pulumu gaytarmiyiblar . Sebeb onlarin sistemi istemirdi ve elave satici menim ile cox kobut reftar erdi kiskira geder
Salam.shefburger kartof fri cheeseburger ickiler sifariş verdik. Bulkalari cok köhne və içində toyuq etinden bashqa hec bir şey yox . Kartofbele soyuq və iyrənc. Gəncə mall da
Salam. Şikayətimiz 7B nömrəli avtobusun dayanacaq xəttidir. Belə ki, 7B nömrəli avtobus Məhəmməd Xiyabani, 24/1 ünvanında, Yeni yasamal parkının yanında dayanandan sonra, (dayanacaq olmadığından) birbaşa MİDA Yasamal Yaşayış Kompleksi ərazisinəki dayanacaqda dayanır. Yeni yasamal sakinləri bu vəziyyətdən çox əziyyət çəkirlər….
Niyə kredit alarkən ev telefonu məcburidir əgər ev telefonu yoxdusa nece həll etmək olar mən şikayətçiyəm sizden
Son ayda sərf etdiyim 11 m3 qaza görə 1,32 man şot-faktura yazıldığı halda , sistemdə 7,22 bor göstərir. Halbuki qalıq borcum 0 man olub. Qaynar xətt deyir ki biz bilmirik. Yəqin köhnə sayğaxda borcun olub. Kartla olan sayğacda 6 man…
Perla dükanından yumuşaq mebel dəsti aldiq elə mebeli catiranda defektləri var idi düz üç dəfə mebeli qaytardim dala indi də tikişləri öz özünə sökülür tikiş olan yerdə balaca deşiklər əmələ gəlib!!!Ama mebeli alanda guyə rəsmi zamanət vermişdilər!zeng vururam satiş menecerinə…