Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Sizi görüm şirkətiniz başınıza uçsun məhsulu yalandan tərifləyən işçilərinə biryerdə gəbərin şərəfsizlər indi nausnik aldım nausnikin səni kontakt home in rəhbərinin arvadının gotunnən çıxır
Onlayn qeydiyyatdan keçdim dediler gedib məhsulu götürün getdim işçilər səviyyəsizdiler. Gùnel adında biri kredit şobəsinde
Salam. Bayramınız mübarək! Şikayətim Bakcell şirkətindəndi. Xronoloji arıdıcıllıqla neçə illər gedən soyuq müharibəmizi sizə bildirmək istərdim: 2016-cı il yeni köçdüyüm Sabunçu rayonu, Yeni Ramana qəsəbəsində Bakcell-in şəbəkə zəifliyinə görə 555 Müştəri xidmətlərinə müraciət etdim. 50-dən çox ailənin yaşadığı məhəllədə…
1.Men 206 nomreli avtobus xetdinden sikayetçiyem . Haddinden artiq gecikir.2.Suruculeri(hamisina şamil deyil) musteri ile kobud reftar edirlər. Cox xahis edirem bu mesele araşdırılsın.
Zəng etmək üçün bakı ev nörməsı qoyurlar, zəng edirik 1saata 10cu sıradan 7ci sıraya gələbilirk. Sonra da kontur qutarır, zəng bitir. İnsanları bu qədər gözlətməyin, ya da elə əlaqə nömrəsi qoyun ki, hər kəs yararlana bilsin😡😡👎🏻
Salam Men Hökmeli dairesinde yerleşen Baku elektronicden kreditle İnfinix telefon aldım 26.12.2024 tarıxınde Emekdaş mene qızıl zemanet teklif etdi hettda satış meslehetçisi bele nota qeyd etmişdi.Telefon işlemidiyi halda dümen mağazaya yaxınlaşdıqda siz zemanet istememisiz deyerek kömek göstere bikmedekilerini dediler.Halbuki men…
103 nömreli marşurt xətti 10-15 dk arasında bəzən isə yarım saat ərzində bele gəlir. Və işdən çıxan vaxt 20 nəfərlik avtobusa hardasa 70 nefer minir Xaiş edirem bununla bağlı bir tədbir görün. Yaxın bir zamanda Baku bus olmağı diləyi ilə…